Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alle 3-kymppinen nettideittisivustoja käyttävä nainen, paljonko olet valmis joustamaan profiilissasi ilmoitetusta ikähaarukasta?

Vierailija
10.04.2018 |

Sanotaanko että olet esim. 25v ja ilmoitat profiilissasi hakevasi 25-35v miestä. Väitätkö tosissasi, että et haluaisi saada viestiä 43v mieheltä, jonka kanssa jaat mielenkiinnon kohteet, elämänkatsomuksen jne? Vaikuttaa aika kapeakatseiselta!

Mitenkö paljon alle 3-kymppiset naiset yleensä joustatte tuossa ikäasiassa?

Kommentit (184)

Vierailija
1/184 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikärasismi ei ole mikään vitsi.

Vierailija
2/184 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo ylittänyt tuon ikärajan, mutta koska olen deittaillut tuon ikäisenä ja vanhempanakin on törmätty vastaavaan ongelmaan niin vastaan: 

En yhtään. Tai korkeintaan vuoden. Ikäraja on siinä siitä syystä, että olen sen asettanut enkä halua viestejä vanhemmilta miehiltä. Ei, juuri sinä et ole poikkeus. Mikään ei ole raivostuttavampaa kuin sedät jotka joko vastaavat ihan pokkana edes kysymättä mitään eli käy ilmi heti että profiilia ei ole luettu, tai luulevat että heidän kohdallaan tehdään poikkeus koska "olen nuorekas" tai valehtelevat ikänsä.

Vinkki: vastaa ilmoitukseen jossa ei ole ikärajoja. Silloin asia ei ole naiselle tärkeä. Tai yritä nuorta naista jostain muista piireistä, esim. mielenkiinnon kohteiden (nuoret naiset?) tai elämänarvojen mukaisista harrastuksista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/184 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minkä verran itse olisit valmis joustamaan iässä naisen kanssa? Niinpä. 

Mulla yläikärajassa ei ole yhtään joustonvaraa, se ylin ilmoittamani on maksimi-ikä. Ainoa tilanne, jossa voisin kuvitella joustavani, on se että olisin tavannut miehen IRL ja arvioinut iän täysin väärin. Silloin jos muuten natsaisi, ikä ei olisi este. Eli ikäistään nuorempi ulkonäkö saisi joustamaan, ei elämänarvot. Ja nettideittien kautta en tätä korttia katsoisi, koska nuorekas ulkonäkö todennäköisesti selittyisi vanhalla kuvalla. :D 

N26

Vierailija
4/184 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo ylittänyt tuon ikärajan, mutta koska olen deittaillut tuon ikäisenä ja vanhempanakin on törmätty vastaavaan ongelmaan niin vastaan: 

En yhtään. Tai korkeintaan vuoden. Ikäraja on siinä siitä syystä, että olen sen asettanut enkä halua viestejä vanhemmilta miehiltä. Ei, juuri sinä et ole poikkeus. Mikään ei ole raivostuttavampaa kuin sedät jotka joko vastaavat ihan pokkana edes kysymättä mitään eli käy ilmi heti että profiilia ei ole luettu, tai luulevat että heidän kohdallaan tehdään poikkeus koska "olen nuorekas" tai valehtelevat ikänsä.

Vinkki: vastaa ilmoitukseen jossa ei ole ikärajoja. Silloin asia ei ole naiselle tärkeä. Tai yritä nuorta naista jostain muista piireistä, esim. mielenkiinnon kohteiden (nuoret naiset?) tai elämänarvojen mukaisista harrastuksista.

Vaikuttaa todella kapeakatseiselta. Ihmiseltä, joka ei ota koskaan riskejä ja heittäydy.

Vierailija
5/184 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa todella kapeakatseiselta. Ihmiseltä, joka ei ota koskaan riskejä ja heittäydy.

Heittäydy? Kalliolta alas? Syömällä pilaantunutta ruokaa? Käsittelemällä kirvestä huolimattomasti? Menemällä leijonan häkkiin? 

Varmaan pitäisi heittäytyä johonkin, mikä ei tippaakaan houkuta. Mun käsitykseni heittäytymisestä on se, että tavoittelee jotain haluttavaa suurella riskillä, että ei saa sitä. Ei sitä, että tavoittelee jotain ei-haluttavaa suurella riskillä että saa sen.  -eri

Vierailija
6/184 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole sinä leveämpikatseisempi ja vastaa siis itseäsi 8-18-vuotta vanhemmille naisille. Heittäydy! Eikö napannut? 

Tässä ei nyt siis ole kyse ensi kesän matkakohteen valinnasta, seikkailuyöstä teltassa tai päiväkaljalle menosta. Tässä on kyse elämänkumppanista, ja jos en halua mitään eläkeläistä miehekseni enkä koe vanhaa miestä seksuaalisesti viehättäväksi on se oma valintani. 

Vierailija
7/184 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei joustoa.

Vierailija
8/184 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En joustaisi ollenkaan.

Jos olisi vaikka laittanut esim. ikähaitarin 20-27 ja itse on 23, niin en huolisi jotain ihan reilusti sitä ylittävää ukkoa vaikka se olisi itse brad pitt. 

Vierailija
9/184 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi näin teini-ikäsenä tyttönä ymmärtää mitä yli nelikymppiset miehet EI näe omanikäsissä naisissa.. ne on seksikkäimpiä naisia ja kiinnitän niihin aina eniten huomiota kadulla, koska ne suorastaan loistaa.

Sen sijaan nuoret naiset (alle 35) ovat aina epävarman ja sulkeutuneen olosia, vaikka toki niistäkin löytyy upeita poikkeuksia.

Vierailija
10/184 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisiko sinulle 61-vuotias nainen?

Vierailija
11/184 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi näin teini-ikäsenä tyttönä ymmärtää mitä yli nelikymppiset miehet EI näe omanikäsissä naisissa.. ne on seksikkäimpiä naisia ja kiinnitän niihin aina eniten huomiota kadulla, koska ne suorastaan loistaa.

Sen sijaan nuoret naiset (alle 35) ovat aina epävarman ja sulkeutuneen olosia, vaikka toki niistäkin löytyy upeita poikkeuksia.

Ei loista. Naama venähtänyt ja kyyninen asenne avieron jälkeen vaikka mies imetty siinä kuiviin. Hiukset leikattu lyhyeksi, koska "helppoa ja kätevää".

Vierailija
12/184 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin eläkeikää lähestyvänä naisena en voi kuin kummastella 43-vuotiaan miehen ajatusta, että jos 25 v ilmoittaa ikärajaksi 35v, niin silti tämä "erikoistapaus" pitäisi hyväksyä.

Vierailija
13/184 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 23-vuotias nainen ja etsin 25-38vuotiasta miestä. Siinä on mielestäni jo tarpeeks iso ikähaarukka ettei tarvitse enempää joustoa :)

Vierailija
14/184 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ällöä. Jos toinen sanoo "ei", niin se yleensä on EI.

Aika paljon liikkeellä oksetuksia 40+, jotka eivät ymmärtä että juna meni jo. Vanhoja miehiä iältään "voimansa tunnossa".

Vierailija
15/184 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei loista. Naama venähtänyt ja kyyninen asenne avieron jälkeen vaikka mies imetty siinä kuiviin. Hiukset leikattu lyhyeksi, koska "helppoa ja kätevää".

Mutta, kun eivät miehetkään loista. Uusimman ikääntymistitkimuksen mukaan sukupuoli ei vaikuta siihen, onko biologinen ikämme pienempi kuin kronologinen ikämme. Elintavat vaikuttavat paljon. Kasvojen ikääntymisestä on tehty algoritmi, jonka mukaan miehet ja naiset vanhenevat samaa tahtia keskimäärin. Miehillä on kummallinen harhakäsitys siitä, että he eivät vanhene. Moni mies kuvailee itseään nuorekkaaksi, mutta kuvassa saattaa olla ikäistään vanhemman oloinen tyyppi. Lisäksi ikä tuo miesten genitaaleihin väistämättömiä muutoksia, joille he eivät voi mitään. Naiset pystyvät jumppaamaan lantionpohjan lihaksia missä iässä vaan. Koska ottaa niin päähän nämä yli-ikäiset ”nuorekkaat” lähestyvät, vastaus on 0 vuotta.

Vierailija
16/184 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et itse jousta ikähaarukastasi? Alle kolmekymppiset on kapea raja, mitä jos vaikka ihana nelikymppinen sattuisi vastaan? Joku jolla samat mielenkiinnonkohteet, elämänkatsomus jne.

Vierailija
17/184 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei 43 v, sun pitää hankkia prameita kulkuvälineitä niin saat typyjä edes kyytiin, pramea asunto niin voit saada kylään ja tapetoit itsesi ja seuralaisesi kalliisiin vaatteisiin, annat, annat ja annat. Sillä tavalla saat nuoria typyjä _vuokrattua_. Et pelkästään itsenäsi.

Vierailija
18/184 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitän yhteydenotosta ja kerron, että kummitätini 53 vuotta saattaisi olla kiinnostunut.

Vierailija
19/184 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen "jo" 31-vuotias, mutta harrastin nettideittailua ikävuosina 25-28, joten vastaan siltä pohjalta. Ja ennen kuin joku takertuu, niin ei, en roikkunut noin montaa vuotta putkeen nettideiteissä, vaan käytin niitä epäsäännöllisesti tuolla aikavälillä, silloin kun sinkkuna satuin olemaan. :) 

Itselläni ainakin oli siihen aikaan se "joustovara" jo valmiina otettu huomioon ikähaarukassa. Vastaus on siis, että en olisi joustanut yhtään, eikä myöskään tarvinnut joustaa. Jos toiveissa oli löytää se loppuelämän kumppani, jonka kanssa perheenkin ehkä voisi joku päivä perustaa, niin ei siinä melkein 20 vuotta vanhempia katseltu. Toki joillekin tuotakin isompi ikäero on ihan ok juttu, mutta minua ei kiinnostanut, eikä kiinnostaisi edelleenkään jos vielä sinkkuna olisin. Ja miksi olisi pitänytkään, kun seuraa löytyi ihan mukavasti siitä omasta ikähaitaristakin? Silti niitä viestejä tuli jatkuvasti paljonkin vanhemmilta miehiltä kuin mitä ikähaarukassa luki. Jotkut näistä sivuuttivat koko asian, liekö edes lukivat profiiliani, toiset taas aloittivat tyyliin "olen vähän vanhempi kuin mitä haet, mutta...." Ja jokainen tietysti kuvitteli olevansa se ainoa poikkeus ja niin vastustamattoman ihana tapaus että väliäkö sillä mitä minä haen. :) Kävi kyllä rasittavaksi.

Onneksi ei tarvitse enää deittailla.

Vierailija
20/184 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nuoruutensa kukoistuksessa oleva nainen haluaisi deittailla isänsä ikäistä miestä. Yök, pervoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän