Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kommentoi yhtäkkiä raskausarpiani

Vierailija
10.04.2018 |

Olen melko viimeisilläni raskaana (rv 37+2) ja kolmas lapsi tulossa. Aiemmista raskauksista minulla on joitakin, jo haalentuneita raskausarpia ja tästä nykyisestä on tullut muutama. Nämä tuoreet ovat vielä melko punoittavia. Minua eivät ole häirinneet, alkuun (ekan lapsen tullessa) kylläkin surkuttelin niitä. Mutta se meni ohi.

Miestä ei ole tuntunut häiritsevän mun raskausarvet aiemmin, tai ei ainakaan ole sanonut niistä mitään negatiivista. Lähinnä kannustanut ja kehunut vartaloani yleensä. Seksiä meillä on ollut aktiivisesti ihan näihin päiviin saakka.

Nyt kuitenkin kommentoi tossa yhtenä iltana, että "Enpä voi väittää, ettei harmittais, että näitä taas tulee... Saakohan niitä millään pois?"

Jäin ihan monttu auki aluksi, mutta sain kuitenkin kysyttyä, että miksi tämä asia NYT harmittaa miestä - näitä tuoreita arpia kun on kokonaiset neljä ja vaalenneista arvista ei ole koskaan sanonut mitään. Mies totesi, että ei ne vanhat arvet häntä niin häiritsemään vaan enemmänkin nämä tuoreet, mutta onhan se harmi ylipäätään että näitä sulle tulee.

En mielestäni saanut tuossa edelleenkään kunnollista vastausta sille, MIKSI ne arvet miestä harmittavat ja että onko ne miehen mielestä jotenkin häiritseviä. Mies oli tosi vaivautunut ja vaikeana, mutta vastasi sanatarkasti näin: "Onhan se arveton vatsa tietenkin kauniimpi katsella..."

Mitä ajatuksia tällainen teissä herättäisi? Itse olen tosiaan ollut sinut arpieni kanssa, vaikka en tietenkään niistä erityisemmin pidäkään. Kuitenkaan tuo miehen kommentti asiaan ei nyt tätä ainakaan paranna. Pikemminkin tulee ruma olo ja ajatus, että jos ne kerran niin harmittaa, niin ehkä en sitten enää näyttäydy alasti miehen edessä.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahahaha. Muistuu muunnoin-taannoinen eksäni, joka harmitteli, että minun napani ei ollut enää pystysoikio. Mulla oli siis tullut seurustelun myötä 5kg lisää, mutta olin edelleen aivan normaalipainoinen. BMI oli 23. 

Eksä sen sijaan itse oli lihava. Mallia siis, että hyvä jos sai omat kengännauhansa sidottua. Toisaalta, ei se tyhmä ole, joka pyytää. Absurdi tilanne silti.

Vierailija
42/47 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, en tietenkään ole lopettamassa seksiä, mutta nyt hetkellisesti tuo tuntuu pahalta ja isoltakin asialta. Meillä ei ole ollut tapana kommentoida toistemme vartaloita negatiivisesti joten tää tuli nyt vähän puskista. Kyllä tästä varmasti kuitenkin yli päästään :)

Miten te tähän reagoisitte ja miltä tällainen teistä tuntuisi?

T: aloittaja

Jos miehellä ei ole aiemmin ollut tapana päästellä suustaan tuollaisia sammakoita ja olette olleet yhdessä jo pitkään (oletan koska kolmas lapsi tulossa), niin mulle tulee valitettavasti ensimmäisenä mieleen että miehellä on sivuhoito tai vähintään toiseen ihastuminen päällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko tuota asiaa nyt enää varovaisemmin ilmaista?

Ilmeisesti tekään ette ole koskaan miestenne ulkonäköä kommentoineet muuta kuin ylistäen. Itse olen ainakin saanut parisuhteissa kuulla naisilta kehotuksia parturiin menosta, painon pudotuksesta, hiusten harvenemisesta jne. Olisi varmaan pitänyt aina saman tien laittaa pihalle.

No ei ole kyllä tullut mieleenkään kommentoida miehelle noista seikoista. Varmasti itsekin näkee että hiusraja vetäytyy ja sille ei mahda mitään, miksi siis pahentaa toisen mieltä sillä että alkaa sanomaan asiasta. Rakastan miestäni vaikka kaikki hiukset tippuisi. Lisäksi painosta olen sanonut vaan että oletpa hoikistunut. Ollaan nyt vuosi asuttu omakotitalossa ja pihatöiden hoito ja taaperon kanssa touhuaminen tehnyt tehtävänsä.

Vierailija
44/47 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, turha ainakaan miehen on ihmetellä, jos ei ap:lle enää petipuuhailut maistu.

Vierailija
45/47 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bio-Oil, sitä kuulemma briteissä suositellaan kaikille odottaville äideille. Myynnissä ihan tavallisissa kaupoissa. Ainakin ennen pullo oli valkoisessa pienessä pahvilaatikossa, oranssi teksti, eri kokoja, alkaen 60ml.

Kokemuksia, kiitos.

Ei ole kokemusta, mutta olen ymmärtänyt että joillekin raskausarpia tulee ja toisille ei, se mitä mahalle tekee raskausaikana ei juuri vaikuta. Ne joilla näistä öljyistä ja rasvoista on hyviä kokemuksia, tuskin olisivat saaneet arpia muutenkaan.

Vierailija
46/47 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bio-Oil, sitä kuulemma briteissä suositellaan kaikille odottaville äideille. Myynnissä ihan tavallisissa kaupoissa. Ainakin ennen pullo oli valkoisessa pienessä pahvilaatikossa, oranssi teksti, eri kokoja, alkaen 60ml.

Kokemuksia, kiitos.

Ei ole kokemusta, mutta olen ymmärtänyt että joillekin raskausarpia tulee ja toisille ei, se mitä mahalle tekee raskausaikana ei juuri vaikuta. Ne joilla näistä öljyistä ja rasvoista on hyviä kokemuksia, tuskin olisivat saaneet arpia muutenkaan.

Ja sama siis siihen kuinka paljon ne haalenevat ja kuinka nopeasti.

Vierailija
47/47 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on pinnallisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän