Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kommentoi yhtäkkiä raskausarpiani

Vierailija
10.04.2018 |

Olen melko viimeisilläni raskaana (rv 37+2) ja kolmas lapsi tulossa. Aiemmista raskauksista minulla on joitakin, jo haalentuneita raskausarpia ja tästä nykyisestä on tullut muutama. Nämä tuoreet ovat vielä melko punoittavia. Minua eivät ole häirinneet, alkuun (ekan lapsen tullessa) kylläkin surkuttelin niitä. Mutta se meni ohi.

Miestä ei ole tuntunut häiritsevän mun raskausarvet aiemmin, tai ei ainakaan ole sanonut niistä mitään negatiivista. Lähinnä kannustanut ja kehunut vartaloani yleensä. Seksiä meillä on ollut aktiivisesti ihan näihin päiviin saakka.

Nyt kuitenkin kommentoi tossa yhtenä iltana, että "Enpä voi väittää, ettei harmittais, että näitä taas tulee... Saakohan niitä millään pois?"

Jäin ihan monttu auki aluksi, mutta sain kuitenkin kysyttyä, että miksi tämä asia NYT harmittaa miestä - näitä tuoreita arpia kun on kokonaiset neljä ja vaalenneista arvista ei ole koskaan sanonut mitään. Mies totesi, että ei ne vanhat arvet häntä niin häiritsemään vaan enemmänkin nämä tuoreet, mutta onhan se harmi ylipäätään että näitä sulle tulee.

En mielestäni saanut tuossa edelleenkään kunnollista vastausta sille, MIKSI ne arvet miestä harmittavat ja että onko ne miehen mielestä jotenkin häiritseviä. Mies oli tosi vaivautunut ja vaikeana, mutta vastasi sanatarkasti näin: "Onhan se arveton vatsa tietenkin kauniimpi katsella..."

Mitä ajatuksia tällainen teissä herättäisi? Itse olen tosiaan ollut sinut arpieni kanssa, vaikka en tietenkään niistä erityisemmin pidäkään. Kuitenkaan tuo miehen kommentti asiaan ei nyt tätä ainakaan paranna. Pikemminkin tulee ruma olo ja ajatus, että jos ne kerran niin harmittaa, niin ehkä en sitten enää näyttäydy alasti miehen edessä.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minunkin mieheni kommentoi raskausarpiani. Kun harmittelin niitä hänelle, hän käski olla ylpeä niistä. Hänen mielestään ne ovat voitonmerkkejä.

Miten..? Nainen siis jolle ei tule niitä ei ole voittaja..?

Vierailija
22/47 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on haukkunut mua rumaksi ja läskiksi. Sitä ei saa tekemättömäksi millään. Asiasta on jo vuosia, mutta silti. En enää tunne olevani viehättävä miehen silmissä.

Vähän kuin jos haukkuisi miehen munan koon pieneksi ja rumaksi, tuskin hän unohtaisi sitä ikinä. Olen jäänyt suhyeeseen kai vain siksi, että arvelen, ettei näin ruma kelpaisi kenellekään muulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bio-Oil, sitä kuulemma briteissä suositellaan kaikille odottaville äideille. Myynnissä ihan tavallisissa kaupoissa. Ainakin ennen pullo oli valkoisessa pienessä pahvilaatikossa, oranssi teksti, eri kokoja, alkaen 60ml.

Vierailija
24/47 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bio-Oil, sitä kuulemma briteissä suositellaan kaikille odottaville äideille. Myynnissä ihan tavallisissa kaupoissa. Ainakin ennen pullo oli valkoisessa pienessä pahvilaatikossa, oranssi teksti, eri kokoja, alkaen 60ml.

Siis kemikaliohyllyssä, ei syötävää, vaan iholle levitettävää nestettä.

Vierailija
25/47 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh. Ei jaksaisi näitä jatkuvia provoja. Yksityiskohtainen selostus, itku tulee tai vähintään monttu auki, kohta tiputellaa lisädetaljia ja yritetään nostaa järkytyskerrointa lisää, jos ketju meinaa tippua.

Tympäisevää toden totta.

Vierailija
26/47 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minunkin mieheni kommentoi raskausarpiani. Kun harmittelin niitä hänelle, hän käski olla ylpeä niistä. Hänen mielestään ne ovat voitonmerkkejä.

VITTU! PÄÄNI RÄJÄHTÄÄ TÄHÄN AJATTELUN TASOON!

Vierailija
27/47 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano äijälle, että kyllä mieluummin katselisit lihaksikkaampaa ja kiinteämpää miestä.

Ja milloin hän suurentaa kynäkullinsa?

Että se kynäkulli harmittaa sua.

Niin törkeetä, että kyllä paukuttaisin kunnolla takaisin.

Vierailija
28/47 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua haittaa vaikka oot lihonnut, sanoi yksi ihana rakastavasti lässyttäen raskaana olevalle puolisolleen.

Ei muakaan haittaa vaikka sulla on niin pieni muna, oli vastine hellyttelyyn.

Vierailija
29/47 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mielestäni saanut tuossa edelleenkään kunnollista vastausta sille, MIKSI ne arvet miestä harmittavat ja että onko ne miehen mielestä jotenkin häiritseviä.

Ovat esteettisesti epämiellyttäviä ja varmasti jollain tasolla häiritsevätkin, kun miettii onko niitä mahdollista poistaa. Eikö tämä ole täysin selvää? Mitä muita vastauksia voi mielestäsi edes olla?

Vierailija
30/47 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä pitäisi tietää tarkemmin ap:stä.

Eli oleko sellainen nainen joka on pyytänyt että asioista puhutaan suoraan ja sanotaan mielipide.

Jos olet niin mieshän teki vain niin miten olet halunnutkin...

Vierailija
31/47 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tuota asiaa nyt enää varovaisemmin ilmaista?

Ilmeisesti tekään ette ole koskaan miestenne ulkonäköä kommentoineet muuta kuin ylistäen. Itse olen ainakin saanut parisuhteissa kuulla naisilta kehotuksia parturiin menosta, painon pudotuksesta, hiusten harvenemisesta jne. Olisi varmaan pitänyt aina saman tien laittaa pihalle.

Vierailija
32/47 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta kirjoitti:

On todella epäreilua, että mies alkaa arvostella raskausarpia kun nainen joutuu olemaan raskaana ja kestämään kaiken. Nyt on mieheltä nöyrän anteeksipyynnön paikka!

Sanottua ei saa sanomattomaksi , joten anteeksipyyntö ei pysty tätä pyyhkimään pois APN mielestä.

No voi hellanlettas miten hauraita ja katkeria te suomalaiset naiset olette. Ehkä on ihan hyvä, että asevelvollisuus ei koske teitä.

Vierailija
33/47 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

VITTU! PÄÄNI RÄJÄHTÄÄ TÄHÄN AJATTELUN TASOON!

Ihmiset räjähtää eripäistä, sinä vittupääästä minä yläpäästä...

Vierailija
34/47 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö miestä voi vaikka harmittaa sun puolesta? 

Vierailija
35/47 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tuo ei ollut niin paha, kun mies kuitenkin mietti mitä niille voisi mahdollisesti tehdä. Pääset siis laserointiin. Raskaushuuruissa varmasti tuntuu pahalta. Itse tuittupäänä olisin vastannut, että mielelläni näkisin raskausarpia mulkussasi.

Vierailija
36/47 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle olisi suhteen loppu.

Vierailija
37/47 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksia, kiitos.

Vierailija
38/47 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on raskausarpia reippaasti yli 100 (olen joo laskenut.)Ikinä ei ole haitannut! Käyn uimassa, harrastan valot päällä seksiä yms. ja olen alle 30-vuotias normaali painoinen.

Jos mies noita yhtäkkiä kommentoisi niin ehkä vain nauraisin. Minkäs niille voi? Pääasia että oot itse kroppasi kanssa sinut. Omat vikansa on kaikilla.

Vierailija
39/47 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksia, kiitos.

Ei toiminut mulla ainakaan. Rahat menivät hukkaan. Jäi vain öljyinen ja liukas iho. Arvet mihinkään kadonneet vaikka käytin useamman kuukauden.

Arvet eivät haittaa mutta tämä löysä nahkasäkki kylläkin. Tähän ei varmaan auta muu kuin kirurgin veitsi. Vuoden laihduttanut ja jumpannut, tehnyt vaikka mitä vatsajumppaa, nahkasäkki on ja pysyy vaan :(

Vierailija
40/47 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit sanonut miehelle, että olisi sitten varmasti ollut parempi jättää ne lapset tekemättä. Ainakin hänen kanssaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi