Mies kommentoi yhtäkkiä raskausarpiani
Olen melko viimeisilläni raskaana (rv 37+2) ja kolmas lapsi tulossa. Aiemmista raskauksista minulla on joitakin, jo haalentuneita raskausarpia ja tästä nykyisestä on tullut muutama. Nämä tuoreet ovat vielä melko punoittavia. Minua eivät ole häirinneet, alkuun (ekan lapsen tullessa) kylläkin surkuttelin niitä. Mutta se meni ohi.
Miestä ei ole tuntunut häiritsevän mun raskausarvet aiemmin, tai ei ainakaan ole sanonut niistä mitään negatiivista. Lähinnä kannustanut ja kehunut vartaloani yleensä. Seksiä meillä on ollut aktiivisesti ihan näihin päiviin saakka.
Nyt kuitenkin kommentoi tossa yhtenä iltana, että "Enpä voi väittää, ettei harmittais, että näitä taas tulee... Saakohan niitä millään pois?"
Jäin ihan monttu auki aluksi, mutta sain kuitenkin kysyttyä, että miksi tämä asia NYT harmittaa miestä - näitä tuoreita arpia kun on kokonaiset neljä ja vaalenneista arvista ei ole koskaan sanonut mitään. Mies totesi, että ei ne vanhat arvet häntä niin häiritsemään vaan enemmänkin nämä tuoreet, mutta onhan se harmi ylipäätään että näitä sulle tulee.
En mielestäni saanut tuossa edelleenkään kunnollista vastausta sille, MIKSI ne arvet miestä harmittavat ja että onko ne miehen mielestä jotenkin häiritseviä. Mies oli tosi vaivautunut ja vaikeana, mutta vastasi sanatarkasti näin: "Onhan se arveton vatsa tietenkin kauniimpi katsella..."
Mitä ajatuksia tällainen teissä herättäisi? Itse olen tosiaan ollut sinut arpieni kanssa, vaikka en tietenkään niistä erityisemmin pidäkään. Kuitenkaan tuo miehen kommentti asiaan ei nyt tätä ainakaan paranna. Pikemminkin tulee ruma olo ja ajatus, että jos ne kerran niin harmittaa, niin ehkä en sitten enää näyttäydy alasti miehen edessä.
Kommentit (47)
NO, miehelle on tullut joku avautumisvahinko, sinä pääset asiasta yli ja miestä ne eivät todellisuudessa häiritse asteikolla 1-10 kuin ehkä 0,5 verran. Ja sen sinun itsetuntosi varmaan kestää? Ei kukaan ole täydellinen puolisonsa silmissä, ainakaan ekan vuoden jälkeen. Tsemppiä :)
Tähän on vaan yksi pelastus. Jätä se sika.
Tosiaan tämän jälkeen kannattaa pitää aina vaatteet tiukasti päällä, ettet tule pahoittaneeksi miehen mieltä. Seksikkään ei onnistu tämän jälkeen ollenkaan.
On todella epäreilua, että mies alkaa arvostella raskausarpia kun nainen joutuu olemaan raskaana ja kestämään kaiken. Nyt on mieheltä nöyrän anteeksipyynnön paikka!
Heitä leikiksi... sano että tuosta hyvästä hän ansaitsee saada "piiskaa" ja sitten retostelet viimeisen päälle sun "sotavammoistasi." Kaikilla hyvillä tyypeillä on ainakin pari arpea ja hankkivat niitä lisää. Eikös nöösipojalla ole arpia ollenkaan?
Uskomatonta kirjoitti:
On todella epäreilua, että mies alkaa arvostella raskausarpia kun nainen joutuu olemaan raskaana ja kestämään kaiken. Nyt on mieheltä nöyrän anteeksipyynnön paikka!
Sanottua ei saa sanomattomaksi , joten anteeksipyyntö ei pysty tätä pyyhkimään pois APN mielestä.
Niin, en tietenkään ole lopettamassa seksiä, mutta nyt hetkellisesti tuo tuntuu pahalta ja isoltakin asialta. Meillä ei ole ollut tapana kommentoida toistemme vartaloita negatiivisesti joten tää tuli nyt vähän puskista. Kyllä tästä varmasti kuitenkin yli päästään :)
Miten te tähän reagoisitte ja miltä tällainen teistä tuntuisi?
T: aloittaja
Tulikohan mut vedettyä herne turhaan nenään?
Minä varmaan sanoisin miehelle että "olisihan kiinteämpi perse (tms) kivempi katsella, voisitkohan tehdä asialle jotain?" Koska jos tuo kommentti mitä mies sanoi on pikkujuttu, niin tuskin häntä haittaa kiinteyttää persettäänkään.
Vierailija kirjoitti:
Niin, en tietenkään ole lopettamassa seksiä, mutta nyt hetkellisesti tuo tuntuu pahalta ja isoltakin asialta. Meillä ei ole ollut tapana kommentoida toistemme vartaloita negatiivisesti joten tää tuli nyt vähän puskista. Kyllä tästä varmasti kuitenkin yli päästään :)
Pistäisin eropaperit vetämään ja potkaisisin miehen pellolle kämpästä.
Raskaushormoonit nyt pahoitti sinun mielen. Anna olla, miehesi ei vältämättä tarkoittanut pahaa ja tuli lipsahdus. Ne uudetkin haalenee sitten ajan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Onko puolisosi muuten sosiaalisesti vähän kömpelö, eli onko hänellä tapana töksäytellä vahingossa muissakin asioissa ja muillekin ihmisille?
Toteasin vaan tyynesti, että onneksi tämä kolmas lapsi ei olekaan sinun vaan naapurin Pertin ja häntä ei raskausarvet haittaa yhtään!
Niin joko muistin mainita, että muutan heti tuohon naapuriin, kun Pertti saa lastenhuoneen remontin valmiiksi.
Nyt en ymmärtänyt. Hänenkö vatsaansa ne arvet tuli kun sinä olet raskaana, vai miten ne voivat häntä harmittaa?
Ja anna mä arvaan. Parin vuoden kuluttua ulisee palstalla kun paska muija pihtaa.
Kuittaa miehelle takaisin, että tulee niitä sullekin aikanaan, jos/kun lihot! Ja päälle omat tunnelmat, että pahalta tuntuu tuollainen arviointi. Jos sillä miehelläsi on y h t ä ä n älliä päässä, niin tajuaa ehkä pyytää anteeksi. Jos ei ole, niin vaatteet pidät tiukasti kropan ympärillä, ettei miehesi pahoita mieltään niistä arvista!
Minunkin mieheni kommentoi raskausarpiani. Kun harmittelin niitä hänelle, hän käski olla ylpeä niistä. Hänen mielestään ne ovat voitonmerkkejä.
Kulliotus siinä paljasti vahingossa todellisen mielipiteensä. Mitäköhän muuta on sinua katsoessaan arvostellut mielessään.
No olisin todella loukkaantunut. Arvet ovat tulleet kun olen kantanut HÄNEN lapsiaan. Maksakoon jonkun laserhoidon sitten millä niitä saa pois.
No eihän ne arvet kauniita ole. Saakohan niitä millään esim. laserilla pois<+