Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä siinä on että naisen takalisto on niin kiihottava

Vierailija
09.04.2018 |

Jos se siis on hyvässä kunnossa

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku huonompi takalistoinen on näköjään käynyt alapeukuttamassa

Vierailija
2/18 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiihottaa vaan miehen takalisto. Timmi sellainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on sinänsä mielenkiintoinen kysymys, olen itsekin miettinyt. Miten mieltymys johonkin tiettyyn muotoon on koodattu ihmiseen ja tiettyyn sukupuoleen.

Miksi en koe esimerkiksi postilaatikoita häkellyttävän seksikkäinä mutta naisten pyllyjä useinkin.

M

Vierailija
4/18 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikä parasta, niitähän riittää.

Vierailija
5/18 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä perse kiihottaa aina.

Vierailija
6/18 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko mies vai nainen?

Vierailija
7/18 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se nyt ihan biologiaan perustuu.

Vierailija
8/18 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on sinänsä mielenkiintoinen kysymys, olen itsekin miettinyt. Miten mieltymys johonkin tiettyyn muotoon on koodattu ihmiseen ja tiettyyn sukupuoleen.

Miksi en koe esimerkiksi postilaatikoita häkellyttävän seksikkäinä mutta naisten pyllyjä useinkin.

M

Nimenomaan tätä mietin että mikä siitä tekee niin kiihottavan vaikka se on ihan muuhun tarkoitukseen tarkoitettu

Vierailija
9/18 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

Nimenomaan tätä mietin että mikä siitä tekee niin kiihottavan vaikka se on ihan muuhun tarkoitukseen tarkoitettu

Ei välttämättä kokonaan muuhun, se että naisen leveä takamus houkuttaa rakasteluun voi olla ihan evoluution tuotos sekin. 

Vierailija
10/18 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on eläin . Eläimillä on vaistot. Naisen takalisto herättää vaistosi. 

Vierailija
11/18 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mielestä miehelläkin voi olla tosi seksikäs takapuoli, vaikka heteronaisena sillä ei ole mitään tekemistä varsinaisen seksiaktin kanssa. Jotenkin ne lihakset näyttää hyviltä miehellä siellä sun täällä, niitä on kiva hivellä kun ne tuntuu kovilta käden alla, toisin kuin oma kroppa joka on pehmeä joka paikasta. Kaipa miehillä naisen takapuoli kertoo siitä biologisessa mielessä että naisella on vararavintoa kerättynä ja selviää hengissä lapsen tekemisestä. Miehen takapuolen hyvämuotoisuus taas kertoo liikunnallisuudesta eli siitä että hän kykenee metsästämään ja suojelemaan perhettään viholliselta.

Vierailija
12/18 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä siinä on. Näyttää kyl perskuleen virtaviivaiselta kun pyllistää. Miksiköhän autot muotoillaan vähän samalla tavalla.

Vierailija
13/18 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

Ei välttämättä kokonaan muuhun, se että naisen leveä takamus houkuttaa rakasteluun voi olla ihan evoluution tuotos sekin. 

Tottakai on, katsokaa vaikka punapersepaviaaneja :)

Vierailija
14/18 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko mies vai nainen?

No nainen. Ja hetero.

Vierailija
15/18 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri peppu kertoo siitä, että rasva on keräytynyt peppuun, jossa se ei aiheuta terveysongelmia niin paljon kuin vatsassa, mutta haittaa juoksemista, joka ei naisella biologisesti ole haitannut ennen. Rasva taas kertoo siitä, että naisella on ravintoa tulla raskaaksi ja pyöreys kertoo lihaksista, joka viittaa siihen, että myös lantiopohjan lihakset ovat luultavasti myös vahvat, joten synnytyksestä tulee helppo. Evoluutio on tehnyt tehtävänsä ja nyt miehet pitää isoista ja pyöreistä ilman, että osa edes tietää miksi.

Vierailija
16/18 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuri peppu kertoo siitä, että rasva on keräytynyt peppuun, jossa se ei aiheuta terveysongelmia niin paljon kuin vatsassa, mutta haittaa juoksemista, joka ei naisella biologisesti ole haitannut ennen. Rasva taas kertoo siitä, että naisella on ravintoa tulla raskaaksi ja pyöreys kertoo lihaksista, joka viittaa siihen, että myös lantiopohjan lihakset ovat luultavasti myös vahvat, joten synnytyksestä tulee helppo. Evoluutio on tehnyt tehtävänsä ja nyt miehet pitää isoista ja pyöreistä ilman, että osa edes tietää miksi.

Tämä on vain puoliselitystä. 

Suurin osa miehistä pitää muodokkaista pepuista pohtimatta tällaisia rationaalisia syitä.

Miten se epärationaalinen ihastus pyöreisiin takamuksiin on koodattu geeneihin? Jollain tapaa sen täytyy olla koska ei asiasta pidetä pojille kursseja tyyliin katsokaas tässä on naisen perse, opetelkaapa nyt haluamaan tätä koska tämä kielii hyvistä lisääntymiskyvyistä.

Vierailija
17/18 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainankin minulle pieni ja pyöreä on paljon parempi kuin Kardashian -tyylinen hyllyvä jättiperse.

Vierailija
18/18 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin näin, että naisen perä on pitkän evoluution tulos. Jos naikkosen perä olisi pieni ja kapea, niin hämärässä miehet helposti veisivät vahongossa puskaan samaa sukupuolta olevan lajitoverinsa, mikä voisi johtaa tahattomaan homoiluun. Se ei tietenkään olisi hyvä lajin säilymisen kannalta. Niinpä luonto on kaikessa viisaudessaan muotoillut naisen perän reheväksi ja runsasmuotoiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan