Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päästäisitkö miehesi poika porukalla Thaimaaseen?

Vierailija
09.04.2018 |

?

Kommentit (136)

Vierailija
61/136 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, enkä edes työmatkalle Aasiaan. Kaikki pettää siellä - ihan kaikki.

Terveisin naisinsinöörinä mukana matkassa.[/quote

Vahvaa liioittelua. Itse matkustanut siellä vuosia ja jotkut petti toiset ei. Vanhemmat miehet petti enemmän nuoret harvoin.

Välillä meno oli aika härskiä. Vaimo oli käymässä niin oltiin niin rakastuneita ja onnellisia. Seuraavana päivänä vaimon lähdöstä tyttöystävä lensi paikalle.

Mikä nyt sitten lasketaan nuoreksi. Yli 40 petti kaikki, 30+ oli myös täysi säpinä päällä. Viisikymppisillä myynti-insseillä tuo näytti olevan elämäntapa.

Viisikymppisten myynti-inssien kyllä kannattaisi tuolla memtaliteetilla jäädä sinne pysyvästi. Täällä niitä ei huoli kukaan.

Vierailija
62/136 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

voi vittu: poikaporukka on yhdyssana.

Niin on voivittukin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/136 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästän ja on käyny. Luotan mieheeni niin kauan, kun toisin sanotaan tai jää kiinni. Sitä ennen en edes ajattele ja tuhlaa aikaani miettimiseen mitä tekee. Jos päättää pettää tai on pettänyt, niin sille minä en voi yhtään mitään. Mutta molemmat olemme tietoisia siitä, että suhde loppuu siihen ilman mitään selityksiä ja itkuja. Jos haluaa loukata, niin sitten kestäkööt seuraukset. Tämä on siis molemmin päin oleva juttu. Itse kun ajattelen, niin ei tulisi mieleenkään pilata 15 vuoden suhdetta ja niitä kärsimysten tunteja mitä olen opiskelun ja samalla työtä tehden ansainnu, että ollaan saatu talo ja perhe kasaan. Sitä ei vie minun osaltani mikään 20min pano jossain. Niin hölmö minä en ole, mutta miehestäni en tietenkään voi sanoa samaa. Mutta uskon, että hänellä vielä on järkeä päässä sen verran.

Vierailija
64/136 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä piireissä oikein liikutte? Itse reissannut Thaimaassa paljon sinkkujenkin kanssa ja seksituristeille lähinnä naureskeltu. Ei niitä ole pantu, vaikkei suhteessa ole oltukaan. Ja samat ukot jotka panee, tekee sitä kyllä Suomessakin. On tullut näiden kanssa juteltua.

Vierailija
65/136 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä piireissä oikein liikutte? Itse reissannut Thaimaassa paljon sinkkujenkin kanssa ja seksituristeille lähinnä naureskeltu. Ei niitä ole pantu, vaikkei suhteessa ole oltukaan. Ja samat ukot jotka panee, tekee sitä kyllä Suomessakin. On tullut näiden kanssa juteltua.

Ei ne seksituristit muita turisteja panekaan!

Vierailija
66/136 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvemmin siel tullu juostuu saksalaisten perässä.

Vierailija
67/136 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi laittaa se sinne testireissulle kaikkien muiden uskollisten miesten kanssa, oikealle temptation island -reissulle. Tällä hetkellä luotan 100-prosenttisesti.

Vierailija
68/136 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, enkä edes työmatkalle Aasiaan. Kaikki pettää siellä - ihan kaikki.

Terveisin naisinsinöörinä mukana matkassa.[/quote

Vahvaa liioittelua. Itse matkustanut siellä vuosia ja jotkut petti toiset ei. Vanhemmat miehet petti enemmän nuoret harvoin.

Välillä meno oli aika härskiä. Vaimo oli käymässä niin oltiin niin rakastuneita ja onnellisia. Seuraavana päivänä vaimon lähdöstä tyttöystävä lensi paikalle.

Mikä nyt sitten lasketaan nuoreksi. Yli 40 petti kaikki, 30+ oli myös täysi säpinä päällä. Viisikymppisillä myynti-insseillä tuo näytti olevan elämäntapa.

Älä viitsi mustamaalata ihan kaikkia. En oikein näe tilannetta missä itse pettäisin. Tosin, aktiivisesti välttelisin jo sellaiseen tilanteeseen joutumista. En ole joka reissulla edes sinkkuna mulkkuani kostuttanut, kun ei nuo aasialaiset oikein iske minuun. Mutta totta se on, että suurin osa pettää. Ja pettäjät ovat lähinnä vanhempia tai muuten ei-suosittuja, onnessaan kun kerrankin menekkiä on.

Vierailija
69/136 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa seurailla noin muuten millainen naismateriaali kumppania kiinnostaa. Aikuisviihteessä, facebookissa etc. Siellä kun alkaa näkyä aasialaisuutta niin homma on selvä.

Vierailija
70/136 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi ällöttävimmistä lomamuistoista Pattayan hotellin uima-altaalta. Oltiin menossa ottamaan aurinkoa altaalle ja kun siinä vedin pitkää t-paitaa pääni yli tuli tunne, että joku tuijottaa.

Lähellä oli saksalaisten setämiesten seurue ikää tyyliin 50-60 v. Harmaita karvaisia äijiä paksut kultaketjut kaulassa roikkuen niljakkaat hymy naamassa... hyi helv*

Vierailija
71/136 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saivar saivar.. Ei ole pantu paikallisia joita seksituristit panee.

Vierailija
72/136 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi ällöttävimmistä lomamuistoista Pattayan hotellin uima-altaalta. Oltiin menossa ottamaan aurinkoa altaalle ja kun siinä vedin pitkää t-paitaa pääni yli tuli tunne, että joku tuijottaa.

Lähellä oli saksalaisten setämiesten seurue ikää tyyliin 50-60 v. Harmaita karvaisia äijiä paksut kultaketjut kaulassa roikkuen niljakkaat hymy naamassa... hyi helv*

Ja naureskelivat sinun ulkonäöllesi kun tiesivät millaisia piukkapimppejä taas illalla itse höyläävät.

Vierailija
73/136 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja naureskelivat sinun ulkonäöllesi kun tiesivät millaisia piukkapimppejä taas illalla itse höyläävät.

Voi osuiko herkkään paikkaan, oletko ladypojujen kimpussa 😂

Vierailija
74/136 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sääliksi kävi sedät...

Vierailija
75/136 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höps. Häpesivät kehojaan ja peittelivät häpeäänsä vanhan miehen kiimaan viittaavalla ilmehdinnällä. Setäparat.

Vierailija
76/136 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa seurailla noin muuten millainen naismateriaali kumppania kiinnostaa. Aikuisviihteessä, facebookissa etc. Siellä kun alkaa näkyä aasialaisuutta niin homma on selvä.

Entä jos näkyykin facebookissa suomalaisia keski-ikäisiä eukkoja. Sitten loppuu kotimaan matkailu?

Vierailija
77/136 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laskisi. Ei edes kaskusteltais asiasta kiellon jälkeen.

Ehdoton ei!

Tv. Vaimo

Vierailija
78/136 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole turhalla itsetunnolla suominaista siunattu. Thaimaassa reissanneena miehenä lähinnä rasittanut kiinni roikkuneet horatsut tarjouksineen. Toisaalta tällä palstalla voivotellaan jotain seksilelujakin, joten mitä voi odottaa.

Vierailija
79/136 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdoton ei!

Tv. Vaimo

Luottamus ei taida suhteessa olla voimana kovin kantava.

Vierailija
80/136 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdoton ei!

Tv. Vaimo

Luottamus ei taida suhteessa olla voimana kovin kantava.

Luottamus on illuusio.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän