Päästäisitkö miehesi poika porukalla Thaimaaseen?
Kommentit (136)
Niin onnekas en ole koskaan ollut enkä usko että tulen olemaankaan että miehen saisin, mutta näin ajatusleikkinä kyllä. Päästäisin. Kunhan toisi mulle jonkun tuliaisen : )
Joo, mutta en suostuisi seksiin kun vasta lomaa seuranneiden reilun 3kk ja HIV-testin jälkeen.
No jos ois niin urpo mies että edes ehdottaisi moista niin toteaisin että MÖI MÖI!!
Miehen poika, porukka, vai mies poikaporukassa?
Päästäisin. Mieheni on tiukka absolutisti eikä. sitä seksikkään liiemmälti kiinnosta.
Thaimaahan, voi jumalauta oikeesti! Ja joo päästäisin. Itse asiassa minulla ei olisi myöskään mitään valtuuksia kieltääkään.
En itse mene sinne ikinä.
En seukkaa sellaisten kanssa jotka sinne menis.
Yksi mies kertoi että sieltä saa tyttöystävän joka vähän tarvii rahaa. Joo...
Totta mooses. Takaisin ei olisi tulemista.
voi vittu: poikaporukka on yhdyssana.
En päästäisi! Sieltä saa seksitaudit ja suhde tuhoutuu. Ei tosin mies haluaisikaan kun saa multa ihan mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Niin onnekas en ole koskaan ollut enkä usko että tulen olemaankaan että miehen saisin, mutta näin ajatusleikkinä kyllä. Päästäisin. Kunhan toisi mulle jonkun tuliaisen : )
Sukupuolitaudin saisit aika varmasti ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukupuolitaudin saisit aika varmasti ainakin.
Supertippurin ainakin.
Päästäisin, pettää voi myös suomessakin poikaporukalla tai ilman, ei se maata katso.
Lasketaanko ladyboyt pettämiseksi?
Tiedän pari tapausta ja juu..jokainen tietää lopputuloksen.
Joo, Thaimaahan päästäisin, jos tämä nyt on joku päästämiskysymys. Ei varmaan kyllä lähtisi, kun ei muutenkaan harrasta poikieniltoja tms.
Ei mun mies menis thaikkuihin vaikka maksettaisiin. Ja mä nostaisin kauheen älämölön niistä pojista. Mieskamut käy.
Päästäisin. Mikä minä olen aikuista ihmistä komentelemaan.
Hän kyllä tietäisi sinne lähtiessään, ettei takaisin kotiin ole sieltä tulemista.
Edelliseltä poikareissulta thaimaasta sain sen antibiooteilla hoidettavan tuliaisen.
En kyllä päästäis, kyllä poikaporukan reissuks sais kelvata joku Euroopan kohde. Kaukokohteisiin mä haluun mukaan! Eikä kyllä miehen kaveriporukka ole koskaan reissuun edes suunnitellut lähtöä. Mökkireissut riittää niille :)
Huoh