Päästäisitkö miehesi poika porukalla Thaimaaseen?
Kommentit (136)
Vierailija kirjoitti:
En, enkä edes työmatkalle Aasiaan. Kaikki pettää siellä - ihan kaikki.
Terveisin naisinsinöörinä mukana matkassa.
No ei nyt ihan kaikki sentään, mutta suurin osa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika murheellisissa parisuhteissa elätte. Minulle avioliitto tai suhde ei ole mikään vankila. Kumpikin tekee,. mitä haluaa. Jos toinen on epäluotettava ja tekee asioita, joita en voi hyväksyä, silloin erotaan. Ratkaisu ei koskaan ole, että varmuuden vuoksi kytätään, vahditaan ja kielletään. Sitä paitsi on niitä thai-prostuoituja ihan täällä Suomessakin. Jos mies haluaa pettää, käydä h**rissa tmv. niin ei siihen poikain reissuja tarvita.
En halua suhdetta jossa kumpikin tekee mitä haluaa. Silloin ollaan erillään. Suhde on kahden kauppaa ja kompromisseja. Aasiaan hakeutuvat miehet niin loma- kuin työmatkoillaan ovat muutenkin Aasiaan suuntautuneita. Siinä ei luottamuksilla tehdä mitään kun vietti vie ja libido laulaa karatessaan kaapista.
Ymmärsinköhän oikein... mun mies on nyt työmatkalla Intiassa - palstan mukaan pettämässä? Onneksi en ole noin vainoharhainen, mies olisi sit joutunut irtisanoutumaan. Olenkin ihmetellyt joidenkin kommentteja mun miehen työmatkoista... pettämistäkö nekin kuvitteli..?
Intia on seksiturismipaikka naisille. On siellä naisprosiakin, mutta ovat venäläisiä yms. Eivät tosiaan mitään kaunottaria, eivätkä puhu edes ulkomaalaisille miehille. Hygieniasta nyt kannata mitään edes mainita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika murheellisissa parisuhteissa elätte. Minulle avioliitto tai suhde ei ole mikään vankila. Kumpikin tekee,. mitä haluaa. Jos toinen on epäluotettava ja tekee asioita, joita en voi hyväksyä, silloin erotaan. Ratkaisu ei koskaan ole, että varmuuden vuoksi kytätään, vahditaan ja kielletään. Sitä paitsi on niitä thai-prostuoituja ihan täällä Suomessakin. Jos mies haluaa pettää, käydä h**rissa tmv. niin ei siihen poikain reissuja tarvita.
En halua suhdetta jossa kumpikin tekee mitä haluaa. Silloin ollaan erillään. Suhde on kahden kauppaa ja kompromisseja. Aasiaan hakeutuvat miehet niin loma- kuin työmatkoillaan ovat muutenkin Aasiaan suuntautuneita. Siinä ei luottamuksilla tehdä mitään kun vietti vie ja libido laulaa karatessaan kaapista.
Ymmärsinköhän oikein... mun mies on nyt työmatkalla Intiassa - palstan mukaan pettämässä? Onneksi en ole noin vainoharhainen, mies olisi sit joutunut irtisanoutumaan. Olenkin ihmetellyt joidenkin kommentteja mun miehen työmatkoista... pettämistäkö nekin kuvitteli..?
Uskot mitä haluat. Haastattelehan joskus kymmenen vuoden päästä mukana olleita työkavereita vaikkapa aamuyön humalaisina tunteina - silloin kun kerrotaan salaisuuksia. Saatat yllättyä.
Intia on aika kaukana Thaimaasta tässä asiassa.
- eri
Päästäisin,ja sanoisin et meidän suhde loppu tähän. Jos on tarpeellista lähteä seksimatkalle niin voi mennä ihan sinkkuna
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aasia onkin niin pieni ja yksikulttuurinen alue.. Hohhoijaa. Sinne mahtuu alueita, joissa eukot imee melaa kadulla keskellä kirkasta päivää ja alueita joissa jo hymyily vastakkauselle sulupuolelle tietää ongelmia.
Ei ne mitään eristettyjä linnakkeita ole. Yksittäisia katuja saattaa löytyä siveämmiltäkin alueilta.
Joo, jos sillä on kova hinku mennä, niin päästäisin ilman muuta. Takaisin ei ole tulemista.
Thaimaaseen en, Thaimaahan joo. Thaimaasee on paha paha paikka.
Tietysti päästäisin, aikuinen ihminen tekee mitä haluaa.
Mutta loman aikana olisin jo itse lähtenyt lomalle, ihan toisen miehen kanssa, ja mieheni voisi jatkaa elämäänsä itsekseen.
Hirveitä rasisti-tanttoja täällä. Oksettavia olette.
Aasia on erinomainen lomakohde ja Thaimaa täynnä satoja vuosia vanhaa kulttuuria ja historiaa jonkalaisesta Suomi voi vain uneksia. Onko pakko aina olettaa että sinne mennään panemaan vai onko tämä jokin katkerien suomalaisten fiksaatio?
N33
Vierailija kirjoitti:
Terveisin naisinsinöörinä mukana matkassa.[/quote
Vahvaa liioittelua. Itse matkustanut siellä vuosia ja jotkut petti toiset ei. Vanhemmat miehet petti enemmän nuoret harvoin.
Välillä meno oli aika härskiä. Vaimo oli käymässä niin oltiin niin rakastuneita ja onnellisia. Seuraavana päivänä vaimon lähdöstä tyttöystävä lensi paikalle.
Vierailija kirjoitti:
Niin onnekas en ole koskaan ollut enkä usko että tulen olemaankaan että miehen saisin, mutta näin ajatusleikkinä kyllä. Päästäisin. Kunhan toisi mulle jonkun tuliaisen : )
Kuten sukupuolitaudin? Jep jep
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisin naisinsinöörinä mukana matkassa.[/quote
Vahvaa liioittelua. Itse matkustanut siellä vuosia ja jotkut petti toiset ei. Vanhemmat miehet petti enemmän nuoret harvoin.
Välillä meno oli aika härskiä. Vaimo oli käymässä niin oltiin niin rakastuneita ja onnellisia. Seuraavana päivänä vaimon lähdöstä tyttöystävä lensi paikalle.
Mikä nyt sitten lasketaan nuoreksi. Yli 40 petti kaikki, 30+ oli myös täysi säpinä päällä. Viisikymppisillä myynti-insseillä tuo näytti olevan elämäntapa.
Vierailija kirjoitti:
Lasketaanko ladyboyt pettämiseksi?
Ei lasketa tietenkään. Sehän on vähän, kun homostelis muttei sinnepäinkään.
Tietty päästäisin, saisi naapurin Timppa multa pimppaa. :)
Se olis kerrasta poikki sanon suoraan sen.
Päästin exäni ja sain tuliaiseksi klamydian. :)
En. Sääliksi käy siellä duunissa matkaavien läheisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aasia onkin niin pieni ja yksikulttuurinen alue.. Hohhoijaa. Sinne mahtuu alueita, joissa eukot imee melaa kadulla keskellä kirkasta päivää ja alueita joissa jo hymyily vastakkauselle sulupuolelle tietää ongelmia.
Ei ne mitään eristettyjä linnakkeita ole. Yksittäisia katuja saattaa löytyä siveämmiltäkin alueilta.
Bhutaniako tarkoitat vai Myanmaria?
Vierailija kirjoitti:
voi vittu: poikaporukka on yhdyssana.
Vittujen kevät: Lause aloitetaan isolla kirjaimella .
Transnaisilla ei ole kunnon homokekkereissä sijaa.