Päästäisitkö miehesi poika porukalla Thaimaaseen?
Kommentit (136)
Olen itse lomaillut thaikuissa työmatkalla ilman muijaa ja voin sanoa että oli AAA-luokan matka :)
Päästäisitkö? Ihan kun jonkun aikuisen ihmisen menemiset olisi palstatantan estettävissä.
Onneksi mies ei edes moista ehdottaisi, ja yhdessä mentäisiin jos thaimaa olisi kohteena.
Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta en suostuisi seksiin kun vasta lomaa seuranneiden reilun 3kk ja HIV-testin jälkeen.
Kenen kanssa? Ukkosi todennäköisesti toisi parikymppisen taskuvenuksen mukanaan, niin mihin seksiä kanssasi tarvitsisi?
Ei se lähtis. Viimeksi ku tultiin thaikuista, pakotti lupaamaan ettei enää koskaan lähdetä sinne. Molemmilla tullessa influenssa ja mulla turistiripuli matkan aikana. Taitaa olla Japani ainoa maa Aasiassa, mihin mun mies suostuu.
Eikä mun mies kyllä poikien lomia muutenkaan harrasta. Paikallisessa vietetyt baari-illat/kotibileet on tähän asti riittäny.
Ette luota miehiinne ja kuvittelette että voitte estäää ..
Vierailija kirjoitti:
Tiedän pari tapausta ja juu..jokainen tietää lopputuloksen.
Eipä taida tietää, joten avaisitko asiaa hieman? Itse olen tehnyt yli kymmenen reissua Thaimaahan osa poikaporukalla ja osa sekaporukalla. Mikä tuo jokaisen tietämä lopputulos on ollut?
En, enkä edes työmatkalle Aasiaan. Kaikki pettää siellä - ihan kaikki.
Terveisin naisinsinöörinä mukana matkassa.
Aika murheellisissa parisuhteissa elätte. Minulle avioliitto tai suhde ei ole mikään vankila. Kumpikin tekee,. mitä haluaa. Jos toinen on epäluotettava ja tekee asioita, joita en voi hyväksyä, silloin erotaan. Ratkaisu ei koskaan ole, että varmuuden vuoksi kytätään, vahditaan ja kielletään. Sitä paitsi on niitä thai-prostuoituja ihan täällä Suomessakin. Jos mies haluaa pettää, käydä h**rissa tmv. niin ei siihen poikain reissuja tarvita.
Olen ollut opiskelijaporukalla Pattayalla, enkä sen jälkeen ole enää ikinä halunnut Thaimaahan *örp*
Thaimaaseen, Swazimaaseen, Ambomaaseen, Tulimaaseen.
Vierailija kirjoitti:
Aika murheellisissa parisuhteissa elätte. Minulle avioliitto tai suhde ei ole mikään vankila. Kumpikin tekee,. mitä haluaa. Jos toinen on epäluotettava ja tekee asioita, joita en voi hyväksyä, silloin erotaan. Ratkaisu ei koskaan ole, että varmuuden vuoksi kytätään, vahditaan ja kielletään. Sitä paitsi on niitä thai-prostuoituja ihan täällä Suomessakin. Jos mies haluaa pettää, käydä h**rissa tmv. niin ei siihen poikain reissuja tarvita.
En halua suhdetta jossa kumpikin tekee mitä haluaa. Silloin ollaan erillään. Suhde on kahden kauppaa ja kompromisseja. Aasiaan hakeutuvat miehet niin loma- kuin työmatkoillaan ovat muutenkin Aasiaan suuntautuneita. Siinä ei luottamuksilla tehdä mitään kun vietti vie ja libido laulaa karatessaan kaapista.
Siis homoilemaanko sinne keskenään menisivät vai miksi poikaporukka erikseen mainittu?
Vierailija kirjoitti:
Thaimaaseen, Swazimaaseen, Ambomaaseen, Tulimaaseen.
Ja kotoiseen Ahvenanmaaseen.
Vierailija kirjoitti:
Siis homoilemaanko sinne keskenään menisivät vai miksi poikaporukka erikseen mainittu?
Tietysti. Ja väliin parit leidarit - tappikiinnityksellä nekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua suhdetta jossa kumpikin tekee mitä haluaa. Silloin ollaan erillään. Suhde on kahden kauppaa ja kompromisseja. Aasiaan hakeutuvat miehet niin loma- kuin työmatkoillaan ovat muutenkin Aasiaan suuntautuneita. Siinä ei luottamuksilla tehdä mitään kun vietti vie ja libido laulaa karatessaan kaapista.
Ymmärsinköhän oikein... mun mies on nyt työmatkalla Intiassa - palstan mukaan pettämässä? Onneksi en ole noin vainoharhainen, mies olisi sit joutunut irtisanoutumaan. Olenkin ihmetellyt joidenkin kommentteja mun miehen työmatkoista... pettämistäkö nekin kuvitteli..?
Välikevennykseksi pieni vitsi keskusteluun liittyen: Mikä on piheyden huippu? Oikein arvanneiden kesken arvotaan mainetta ja mammonaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsinköhän oikein... mun mies on nyt työmatkalla Intiassa - palstan mukaan pettämässä? Onneksi en ole noin vainoharhainen, mies olisi sit joutunut irtisanoutumaan. Olenkin ihmetellyt joidenkin kommentteja mun miehen työmatkoista... pettämistäkö nekin kuvitteli..?
Uskot mitä haluat. Haastattelehan joskus kymmenen vuoden päästä mukana olleita työkavereita vaikkapa aamuyön humalaisina tunteina - silloin kun kerrotaan salaisuuksia. Saatat yllättyä.
Menevää pitää työntää.