Tupakoijat! Paljonko teillä menee rahaa röökiin viikossa?
Kertokaa. Mielenkiinnosta kyselen. Kertokaa kans kuinka monta poltatte päivässä
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
kolmisen sataahan siihen menee kuukaudessa, aika lailla normisettiä tupakoitsijalta, aski päivässä ja viihteellä enemmän.
Vuodessa voi puhua noin neljästä tonnista. Olen polttanut kolmisen kymmentä vuotta, 120.ooo on mennyt tähän mennessä. Ja kyllä, olisin voinut ostaa esim. 4 laadukasta henkilöautoa.
meillä tuplat,vaimo polttaa myös.
n. 12-18 e. Viihteellä voi mennä kokonainen aski ja maksan siitä sitten seuraavana päivänä korkojen kanssa. Olen aika yllättynyt kuinka paljon enemmän monilla ihmisillä menee tässä ketjussa, olen olettanut että olen sellainen normimäärätupakoitsija.
Vähän toista askia päivässä eli 70-80 euroa/viikko.
Menisi n. 30 €, muttei mene, kun keksin aloittaa sähkötupakan "polton".
Nyt menee 15 €/kk.
Aika iso ero.
Saatan päästä vaikka ulkomaillekin.
Kartsa maksaa 41 e ja ostaisinkohan kolme-neljä kartsaa kuussa? Jotain sellaista. En laske polttamiani määriä. Kerran terkkari kysyi, paljonko menee ja vastasin, etten kerro, saan kuitenkin haukut. Terkkari nauroi ja sanoi hänellä olevan asiakkaita, jotka polttavat kolme askia päivässä.
Tietenkään tämä ei tapahtunut Suomessa.
Venäjältä kun saa niin ei paljon rahaa mee. Kartongilla pärjää pari-kolme vk, kun polttaa ainoastaan töissä ja sillon, kun ottaa alkoholia.
Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta maksan itse omani. (Töissäkäyvä ihminen). En koe tarvetta tilittää sinulle menojani, en tupakka tai muitakaan.
Voit tomi itse laskea, jos joku perus LM on about 6.50 aski, niin paljonko siitä tulee jos röökaa askin päivässä.
Ai että, kun tällaiset ihmiset kismittää mua....ärsyttävä pätijä.
2,31€/vko tai vähemmän. Poltan yhden päivässä jos ehdin.
Vierailija kirjoitti:
kolmisen sataahan siihen menee kuukaudessa, aika lailla normisettiä tupakoitsijalta, aski päivässä ja viihteellä enemmän.
Vuodessa voi puhua noin neljästä tonnista. Olen polttanut kolmisen kymmentä vuotta, 120.ooo on mennyt tähän mennessä. Ja kyllä, olisin voinut ostaa esim. 4 laadukasta henkilöautoa.
Ehkä laskit vähän yläkanttiin. 30 vuotta sitten tupakka oli halvempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun poltin, meni jopa kaksi Smartaskia (isoa) päivässä.
Paljon maksoi viikossa
Vai että ihan paljon maksoi?
No sehän oli kurjaa, jos paljon maksoi.
Kannattaa ostaa halvemman hintatason maasta, niin voi sanoa, että "vähemmän maksoi".
Vierailija kirjoitti:
Suunnilleen 50€ viikossa, päivittäinen röökimäärä vaihtelee mutta usein menee iso aski päivässä, varsinkin arkena (stressaava työ). Eipä tuo taloutta kaada mutta joskus mietin että kuinka paljon olisin voinut säästää jos en olisi ikinä aloittanutkaan tupakointia.
Klassinen, haha! Stressaava työ :-D Varsinkin kun tiedetään, että vähiten koulutetut polttavat eniten. Kirsikkana kakussa vielä tuo olisin voinut, ihan kuin joskus olisi liian myöhäistä.
Hyvä ystävä, ei tarvi selitellä. Nyt kyseltiin vaan raha-asioita.