Niukka verenvuoto rv 8
Mulla km 01/05. Nyt piiitkän ajan jälkeen rv 8. Tänään seksin jälkeen (ei yhdyntää) niukasti ensin pari pientä riekaletta ja vähän kirkasta verivuotoa(vain pyyhkiessä paperiin) Sen jälkeen tummaa vuotoa niukasti. Pitäisköhän olla huolissaan? Muutenkin raskaudesta ollu vaikea nauttia km-pelon vuoksi...
Kommentit (4)
Ja mietin et pitäisköhän olla huolissaan. Tiistaina tuli pyyhkiessä pieni veriviiru. Tänään myös pyyhkiessä ny 2 kertaa illalla tullut vähän enemmänkin tuhrua. Mitään ei ole vielä tullu pikkuhousuihin asti. Mulla neljäs raskaus ja aikaisemmissa ei ole ollut tälläistä. Eikä aikaisempia keskenmenoa ym. Pelkään niin sitä et mitä jos tää menee kesken. Yritettiin 9 pitkää kuukautta ja tuntuu ettei voimia enää löydy uuteen yritykseen jos tää päättyy kyyneliin. Kertokaahaan keskenmenon kokeneet, et miten se on alkanut ja millaisia oireita? Onko se alkanut juuri tuolla tuhrulla? Pelottaa niin!!!
Shannon rv 5+6
Itsellä on ollut kahteen otteeseen raskauden ekalla kolmanneksella runsasta verenvuotoa (jalat nilkkoja myöten veressä), joka on muuttunut tuhruksi. Silti kohdusta on löytynyt sikiö, jonka sydän sykkii ja joka liikkuu. Tosi pahasti olen molempia vuotoja säikähtänyt ja ollut lähes varma keskenmenosta. Suosittelen lämpimästi ultraan menoa vaikka sitten yksityiselle, julkiselle puolelle ei taida ennen rv12 päästä. Saa lääkärirahalla ainakin rutkasti mielenrauhaa. Onnellista odotusta! Toivottavasti huoli on turhaa.
Edellisessä raskaudessa oli aina kuukautisten aikaan tuhrua (joka tuli pyyhkiessä paperiin) viikolle 13 asti. Tässä raskaudessa tuhrua silloin kun menkkojen piti alkaa, mutta jäivätkin sitten pois. Lääkärini on sanonut, että alkuraskaudessa tuhru on normaalia. Tottakai olen ollut aina kauhusta jäykkänä kun verta tulee paperiin, mutta ainakin eka raskaus meni ihan normaalisti ja tämä raskaus nyt viikolla 6+5 ja syke näkyi tänään.
t.päivikki
Niukka(joillain jopa runsas) verenvuoto kuitenkin on hyvinkin yleistä alkuraskaudessa ja mikäli ei ole mitään kipuja eikä verenvuoto ylly ihan mahdottomaksi niin koittaisin olla liikoja murehtimatta :)
Toivotaan parasta :)
Peukuttaen: Je_Ni