IS: Juha Sipilä odottaa vaaleissa kansalta palkkiota pidetyistä lupauksista!
- Sanotaan näin, että menen hyvin avoimin mielin ja mielenkiinnolla vaaleihin. Kun sanotaan, että Suomessa arvostetaan sitä, että saadaan aikaiseksi mitä on luvattu, niin pitääkö se paikkansa vai ei?
Juha Sipilä
Haluatteko, että sama hallitus jatkaa seuraavalle kaudelle kuten Juha odottaa?
Kommentit (558)
Sipilä olisi hyvä suoraselkäinen seuraava presidentti.
Sinkkumies
Katsotaan jatkaako vaalitappiostakin huolimatta uhrautuvaa Suomen pelastustaan. On jo sen verran monesti pettänyt lupauksensa erota jos ei sitä tai tätä.
Vierailija kirjoitti:
Mistäs me tiedetään mitä pipilä on kavereilleen luvannut. Ne lupaukset ovat tainneet toteutua.
:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työelämäasioista päättää muuten Jari Lindström perussuomalaisista. Hän muuten myös valmistelee tämän tyyppiset asiat. Hän on taustaltaan tavallinen duunari. Ei nähtävästi ole auttanut tämäkään.
Ihan turhaan vauhkoatte, ei keskusta voita vaaleja eikä Sipilästä tule pääministeriä. Sitten tulee uusi yrittäjä. Näyttää, että kokoomus voittaa vaalit ja sitten pääministeri on Orpo. Kokoomus on hallituksessa nytkin eli tilanne ei paljon nykyisestä muutu.
Jari Lindströmillä ei ole minkäänlaista sananvaltaa koska hän on pelkkä isopalkkainen kumileimasin.
Jari Lindström saa määräykset Sinisen puolueen perustajalta ja johtohenkilöltä Timo Soinilla, kuten kaikki muutkin Siniset.
Timo Soini taas noudattaa täysin Sipilän määräyksiä niin että Soinin poliittinen palkintovirka EU-pankin pääjohtajana toteutuisi.
Näiden poliittisten broilerien, malliesimerkkinä Timo Soini (Sin), palkintovirka-nimityksiin pitäisi kyllä saada jotain rotia ja ryhtiä.
Vaikka se onkin meillä valitettavasti "maan tapa" niin kyllä esim. EU pankin johtajaksi pitäisi nimittää joku pätevä henkilö jolla on tutkinto taloustieteistä ja riittävästi kokemusta siltä alalta.
Se ei saisi olla riittävä meriitti poliittiseen palkkiovirkaan että on totellut kuuliaisesti ja ehdoitta pääministerin määräyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Ja Simon Elo pääministeriksi!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Ja Simon Elo pääministeriksi!!!!!
Ei mahdoton ajatus
Vierailija kirjoitti:
- Sanotaan näin, että menen hyvin avoimin mielin ja mielenkiinnolla vaaleihin. Kun sanotaan, että Suomessa arvostetaan sitä, että saadaan aikaiseksi mitä on luvattu, niin pitääkö se paikkansa vai ei?
Juha Sipilä
Haluatteko, että sama hallitus jatkaa seuraavalle kaudelle kuten Juha odottaa?
Juhan insinooriajattelua, tyyliin minun ansiostani Suomi pelastui, nyt kaikkien pitaa palkita ja ylistaa minua. Todellisuudessa Juha ei tajua etta on yksi Suomen vihatuimpia ja pilkatuimpia hahmoja. En jaksa uskoa etta edes KEPUlaiset olisivat niin tyhmia etta antaisivat taman norsun lasikaupassa jatkaa mellastustaan. Ne on Juhan touhut nyt nahty.
JuhaonInssi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juha Sipilä
Haluatteko, että sama hallitus jatkaa seuraavalle kaudelle kuten Juha odottaa?Juhan insinooriajattelua, tyyliin minun ansiostani Suomi pelastui, nyt kaikkien pitaa palkita ja ylistaa minua. Todellisuudessa Juha ei tajua etta on yksi Suomen vihatuimpia ja pilkatuimpia hahmoja. En jaksa uskoa etta edes KEPUlaiset olisivat niin tyhmia etta antaisivat taman norsun lasikaupassa jatkaa mellastustaan. Ne on Juhan touhut nyt nahty.
Juha vois pestautua Finnairille lentäjäksi
osuijaupposi kirjoitti:
minkä takia sipilä lahti ylipäätään politiikkaan ? miehellä on miljoonia ja suuret tulot tekemättä mittään.
valtaa sipilä haluaa. pääministeri onkin suomen vaikutusvaltaisin henkilö.
-Narsistin nro.1 tavoite on valta
-Narsistinen persoonallisuushäiriö aiheuttaa ihmisessä äärimmäisen itsekästä, röyhkeää, sekä ylimielistä käyttäytymistä
-Narsistin kyky tuntea empatiaa on hyvin puutteellinen
-Narsisti haluaa kerätä ympärilleen lauman joka palvoo häntä.
-Narsistit haluaa saada sillä toisen tuntemaan olonsa huonoksi ja siten saamaaan valtaa.
-Narsistit ovat kovia valehtelemaan.
-Manipulointi ja patologinen valehtelu kuuluvat osana narsistiseen käyttäytymiseen.
-Manipulointi tarkoittaa toisen henkilön ajatusmaailman muokkaamista omaa vastaavaksi ja omia tarpeita palvelevaksi.
-Räikeillä ja häpeilemättömillä valheilla on oma osuutensa manipulonnin onnistumiseksi.
-Narsistinen henkilö voi kokea olevansa jopa kaikkien lakienkin yläpuolella.
Narsisteja pitää vetää tur.paan ja sen jälkeen ne voi am.pua hen.giltä.
Sdp:n ja ammattiyhdistyksen kannattajat ovat täällä oikein moittimissa vastapuolta. Asiaa keksitään vaikka tikusta ja kielteistä sellaista. Ihan selvää poliittista peliä vaaleja ajatellen. Halutaan saada oman puolueen suharit ajamaan omia asioIta.
Vierailija kirjoitti:
Sdp:n ja ammattiyhdistyksen kannattajat ovat täällä oikein moittimissa vastapuolta. Asiaa keksitään vaikka tikusta ja kielteistä sellaista. Ihan selvää poliittista peliä vaaleja ajatellen. Halutaan saada oman puolueen suharit ajamaan omia asioIta.
Samaa mieltä. Ja kun teillä tuntuu olevan aikaa, niin tutustukaapa puolueisiin ja poliittiseen vaikuttamiseen oikeasti.
JuhaonInssi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juha Sipilä
Haluatteko, että sama hallitus jatkaa seuraavalle kaudelle kuten Juha odottaa?Juhan insinooriajattelua, tyyliin minun ansiostani Suomi pelastui, nyt kaikkien pitaa palkita ja ylistaa minua. Todellisuudessa Juha ei tajua etta on yksi Suomen vihatuimpia ja pilkatuimpia hahmoja. En jaksa uskoa etta edes KEPUlaiset olisivat niin tyhmia etta antaisivat taman norsun lasikaupassa jatkaa mellastustaan. Ne on Juhan touhut nyt nahty.
Äänestän Sipilää, enkä usko näihin herjauksiin. Mun päätä, ette ainakaan käännä näillä ns uskomuksillanne. Kuka voi olla niin tyhmä, että uskoo ja luottaa tuollaisiin pqnetellijoihin.
Kannattaisi tällaisen paskan jauhamisen sijaan oikein ryhtyä politikoimaan ja kertoa, mitä hyvää teidän puolue ja ehdokas antaa ihmisille. Ottakaa yhteyttä omaan puolueväkeen ja kertokaa, mitä aseita heillä on seuraavissa vaalaissa. Tuottaa enemmän tulosta kuin jatkuva mollaaminen.
Mars eteenpäin ja taisteluun.
Sipilällä on keskustaväen laaja kannatus. Insinööriydestä ei ole haittaa; päinvastoin, hän on saanut tehtyä paljon tarpeellisia isoja ja hyviä uudistuksia lyhyessä ajassa. Vatvominen maksaa (vero) rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Sipilällä on keskustaväen laaja kannatus. Insinööriydestä ei ole haittaa; päinvastoin, hän on saanut tehtyä paljon tarpeellisia isoja ja hyviä uudistuksia lyhyessä ajassa. Vatvominen maksaa (vero) rahaa.
Ja söheltäminen maksaa vielä enemmän verorahaa.
Mä en usko teidän panetteluunne, mutta jatkakaa vaan. Vai onko teidän puolueilla antaa jotain hyviä lupauksia. Jään odottamaan niitä. Kukahan teidän puolueiden tyypeistä antaisi hyviä lupauksia ja paljon rahaa. Jos saan noin 100 000, voin antaa äänen teidän ehdokkaalle, ilman ei en anna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja söheltäminen maksaa vielä enemmän verorahaa.
Nythän valtion taloutta on saatu paremmaksi, kiitos Sipilän hallituksen.
Jos oikein velkaannutaan, saadaan kohta lähteä maanpakoon, jos teidän rahaa ilmaiseksi jakava johtajanne pääsee oikein huseeramaan.
Vierailija kirjoitti:
JuhaonInssi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juha Sipilä
Äänestän Sipilää, enkä usko näihin herjauksiin. Mun päätä, ette ainakaan käännä näillä ns uskomuksillanne. Kuka voi olla niin tyhmä, että uskoo ja luottaa tuollaisiin pqnetellijoihin.
Oletko lesta? Miksi muuten äänestäisit?
Vierailija kirjoitti:
Mä en usko teidän panetteluunne, mutta jatkakaa vaan. Vai onko teidän puolueilla antaa jotain hyviä lupauksia. Jään odottamaan niitä. Kukahan teidän puolueiden tyypeistä antaisi hyviä lupauksia ja paljon rahaa. Jos saan noin 100 000, voin antaa äänen teidän ehdokkaalle, ilman ei en anna.
Voi ihan olla, että me ei tässä olla pelkästään sua käännyttämässä, vaan ihan omaa turhautumistani minä ainakin puran siihen tosiasiaan että maani pääministeri vaikuttaa olevan täysin kujalla.
Jotkut vaan vielä luulevat maankin olevan litteä ja vaan suuttuvat jos toisin todistetaan.
Suomen miehittäminen ulkomaalaisilla röyhkeillä vierastaistelijoilla tulee olemaan suomen tuho, jos kansa ei opi äänestämään oikein.