IS: Juha Sipilä odottaa vaaleissa kansalta palkkiota pidetyistä lupauksista!
- Sanotaan näin, että menen hyvin avoimin mielin ja mielenkiinnolla vaaleihin. Kun sanotaan, että Suomessa arvostetaan sitä, että saadaan aikaiseksi mitä on luvattu, niin pitääkö se paikkansa vai ei?
Juha Sipilä
Haluatteko, että sama hallitus jatkaa seuraavalle kaudelle kuten Juha odottaa?
Kommentit (558)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sipilällä on keskustaväen laaja kannatus. Insinööriydestä ei ole haittaa; päinvastoin, hän on saanut tehtyä paljon tarpeellisia isoja ja hyviä uudistuksia lyhyessä ajassa. Vatvominen maksaa (vero) rahaa.
Ja söheltäminen maksaa vielä enemmän verorahaa.
Nythän valtion taloutta on saatu paremmaksi, kiitos Sipilän hallituksen.
Jos oikein velkaannutaan, saadaan kohta lähteä maanpakoon, jos teidän rahaa ilmaiseksi jakava johtajanne pääsee oikein huseeramaan.
Muskeliveneiden ja luxus-autojen myynnin kasvu suhteellisen pienelle porukalle korreloi aina vaan pidentyvien leipäjonojen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko sinne hallitukseen vaihteeksi saada niitä valtiotieteitä lukeneita ja Suomen perustuslakia osaavia päteviä henklöitä, eikä enää mitään diplomi-insinöörejä tai ekonomeja/kauppatieteen maistereita???
Jussi Halla-Aho?
Kuule miljoona kertaa mieluummin Jussikin!
1917 hypättiin saksan kelkkaan ja miten siinä kävi
suomalaiset valkoiset:
3 414 kaatui
1 424 teloitettiin
46 katosi
4 kuoli vankileireillä
7 000–8 000 haavoittui
suomalaiset punaiset:
5 199 kaatui
7 370 teloitettiin
1 767 katosi
11 652 kuoli vankileireillä
10 000–12 000 haavoittui
1939 hypättiin saksan kelkkaan ja miten siinä kavi
25 904 kaatunutta tai kadonnutta
43 557 haavoittunutta
1 000 vangittua
957 siviiliä
1995 hypäättiin saksan kelkkaan kuinkahan tässä käy ? kolmas kerta toden sanoo ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JuhaonInssi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Sanotaan näin, että menen hyvin avoimin mielin ja mielenkiinnolla vaaleihin. Kun sanotaan, että Suomessa arvostetaan sitä, että saadaan aikaiseksi mitä on luvattu, niin pitääkö se paikkansa vai ei?
Juha Sipilä
Haluatteko, että sama hallitus jatkaa seuraavalle kaudelle kuten Juha odottaa?Juhan insinooriajattelua, tyyliin minun ansiostani Suomi pelastui, nyt kaikkien pitaa palkita ja ylistaa minua. Todellisuudessa Juha ei tajua etta on yksi Suomen vihatuimpia ja pilkatuimpia hahmoja. En jaksa uskoa etta edes KEPUlaiset olisivat niin tyhmia etta antaisivat taman norsun lasikaupassa jatkaa mellastustaan. Ne on Juhan touhut nyt nahty.
Äänestän Sipilää, enkä usko näihin herjauksiin. Mun päätä, ette ainakaan käännä näillä ns uskomuksillanne. Kuka voi olla niin tyhmä, että uskoo ja luottaa tuollaisiin pqnetellijoihin.
Oletko lesta? Miksi muuten äänestäisit?
En ole, mutta kokoomus on rikkaiden puolue ja nyt jo sopassa mukana. Sdp laittaa kaikki rahat soskuluihin ja kohta ei ole töitä ja sitten valtion talous on pahasti jamassa. Vihreitä voin myös ajatella, mutta kokoomus ja sdp on ihan out.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en usko teidän panetteluunne, mutta jatkakaa vaan. Vai onko teidän puolueilla antaa jotain hyviä lupauksia. Jään odottamaan niitä. Kukahan teidän puolueiden tyypeistä antaisi hyviä lupauksia ja paljon rahaa. Jos saan noin 100 000, voin antaa äänen teidän ehdokkaalle, ilman ei en anna.
Maksoiko Sipilä sitten vaan 90.000?
Nyt mä vaadin kunnon korvaukset, mulle ei riitä enää mikään pienet summat. Olen tässä miettinyt ja tullut tähän ajatukseen.
Vasemistolaiset ym sorretut noukaa nyt sorronyöstä, kuuluu kuiskaus.
Eikö juuri sisällissodassa torpparit kuoleet ja kärsineet eli he kepuhan ajaa heidän asioita myös. Suurtilalliset ovat kokoomuksen leivissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JuhaonInssi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juha Sipilä
Haluatteko, että sama hallitus jatkaa seuraavalle kaudelle kuten Juha odottaa?Juhan insinooriajattelua, tyyliin minun ansiostani Suomi pelastui, nyt kaikkien pitaa palkita ja ylistaa minua. Todellisuudessa Juha ei tajua etta on yksi Suomen vihatuimpia ja pilkatuimpia hahmoja. En jaksa uskoa etta edes KEPUlaiset olisivat niin tyhmia etta antaisivat taman norsun lasikaupassa jatkaa mellastustaan. Ne on Juhan touhut nyt nahty.
Äänestän Sipilää, enkä usko näihin herjauksiin. Mun päätä, ette ainakaan käännä näillä ns uskomuksillanne. Kuka voi olla niin tyhmä, että uskoo ja luottaa tuollaisiin pqnetellijoihin.
Jyväjemmari se on. Tukiaiset juoksee ja uuninpankko kuluu.
Kyllä Sipilälle palkinto kuuluu, mielellään useampikin. 9mm burana on erittäin oivallinen palkinto ja Sipilälle luovuttaessa se hyödyttää koko Suomea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Nyt näyttää siltä, että tavoite 72 prosentin työllisyysasteestakin voi toteutua kauden loppuun mennessä Sipilä hehkuttaa
Kyllä tilastokikkailu ja temppu"työllistäminen" ansaitsee kiitoksen.
Niin ja noiden lisäksi vielä kansainvälinen noususuhdanne, johon Sipilän hallituksella ei ole osaa eikä arpaa.
Kepu vaaliteema oli "Suomi kuntoon".
No, kunto on tällä hetkellä semmoinen, että en äänestä Sipilää tai kumppaneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JuhaonInssi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juha Sipilä
Jyväjemmari se on. Tukiaiset juoksee ja uuninpankko kuluu.
En oo jyväjemmari, mutta kyllä minusta on hyvä jos maaseutu pidetään asuttuna. Meillä ei oo ilman heitä ruokaa eikä kaikkea voi tuoda ulkomailta. Asun muuten kaupungissa. Sä oot varmaan työtön jo 6 polvessa, eikä sulle kelpaa mikä tahansa työ. Aatelisuus velvoittaa demareita.
Vierailija kirjoitti:
Äänestä demareita tai muuta johonkin kommunistivaltioon. Siellä ei tarvii tehdä juuri mitään ja saa saman kuin muutkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en usko teidän panetteluunne, mutta jatkakaa vaan. Vai onko teidän puolueilla antaa jotain hyviä lupauksia. Jään odottamaan niitä. Kukahan teidän puolueiden tyypeistä antaisi hyviä lupauksia ja paljon rahaa. Jos saan noin 100 000, voin antaa äänen teidän ehdokkaalle, ilman ei en anna.
Voi ihan olla, että me ei tässä olla pelkästään sua käännyttämässä, vaan ihan omaa turhautumistani minä ainakin puran siihen tosiasiaan että maani pääministeri vaikuttaa olevan täysin kujalla.
Jotkut vaan vielä luulevat maankin olevan litteä ja vaan suuttuvat jos toisin todistetaan.
Ja sun lääkkeillä se muuttuu pyöreäksi.
Laittakaa punaiset haalarit, joihin iskulause Rinteen mallilla maa punaiseksi ja rahat köyhille. Kukaan ei viitsi enää sitten yrittää. Miksi, jos raha tulee pankkitilille muutenkin. Hyvät sosiaaliset edut vaan kaikille, jotka tuntevat olevansa sorrettuja ja niitä sorrettu varmasti tulee lisää, jos kerran edut ovat hyvät.
Äijä on ihan oikeasti harhainen. On jotenkin uskomatonta miten aikuinen mies voi olla noin lapsellisen itseriittoinen. EI MINKÄÄNLAISTA käsitys yhteiskunnan kokonaistilasta, hänen oman miljonääri-lesta-kuplansa ulkopuolelta.
Vierailija kirjoitti:
Äijä on ihan oikeasti harhainen. On jotenkin uskomatonta miten aikuinen mies voi olla noin lapsellisen itseriittoinen. EI MINKÄÄNLAISTA käsitys yhteiskunnan kokonaistilasta, hänen oman miljonääri-lesta-kuplansa ulkopuolelta.
Rinne on siinä kuplassa, jossa kaikille annetaan kaikki mahdolliset tuet. Kukaan ei viitsi tehdä mitään, kun on niin hyvät tuet. Ei ole työpaikkoja, kun ei kannata yrittää, koska tuilla elelee loistavasti. Lainaa vaan sitten rahaa muista maista.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on suhteellista. Yhteiskuntamme ei ole koskaan valmis. En nyt sanoisi, että maallamme nyt mahdottoman huonosti menee. Aina tietysti voisi mennä paremmin.
Lisää jihadismiterrorismia Suomeen - Juha tekköö hyvvää.
Onko koskaan koko maan turvallisuutta tuhottu yhden hallituksen aikana?
Kiitos vaan, Keskusta-Kokoomus-Siniset maanpetturit.
En vielä lukenut koko ketjua lopuun..
Mutta eikös Sipilän missio ole "tulos tai ulos"?
Tulosta on kyllä tehty ja saavutettu, mutta millä hinnalla ja millainen tulos?
Ei kai sen ole niin väliksi kunhan oma tilipussi kasvaa, miettii Sipilä...
Maksoiko Sipilä sitten vaan 90.000?