Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elämä sekaisin

Minna89
08.04.2018 |

Mulla on vähän hankalampi tilanne... Valmistun pian ammattikorkeakoulusta ja meille tai pitäskö sanoa, että mulle on loppuvuodesta syntymässä toinen lapsi. Esikoinen on vähän yli 2v. En ole saanut mistään töitä ja rahatilanne on pieni. Mies jätti minut yksin lasten kanssa ja mun tarvisi muuttaa pois tästä asunnosta, koska mulla ei riitä rahat maksaa tätä vuokraa, laskuja ja elättää samalla lapset. Tää tilanne kauhistuttaa todella enkä tiedä mitä tekisin. Täytyy muuttaa pienempään, mutta en tiedä riittääkö mun rahat siltikään. Mitä mä teen?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietitään nyt kuitenkin vielä, eikä tehdä mitään hätiköityjä ratkaisuja suuntaan tai toiseen, jooko?

Vierailija
2/12 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä? Mies se päätti ja lähti jo.. valinta ei ole minun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenaa kroppasi hoikaksi ja haluttavaksi, jutut iloisiksi, ja ota hyvä varakas mies.

Vierailija
4/12 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisenä varmasti yhteys neuvolaan.Saat sieltä keskusteluapua.Onko sinulla tukiverkostoa? Sirsaruksia ,ystäviä,mummut,paapat jne?

Vierailija
5/12 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae toimeentulotukea ja yritä saada edullisempi asunto kaupungilta. Sossu voi auttaa muuttokustannuksissa.

Vierailija
6/12 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä rahallisesti Suomessa aina jotenkin pärjää, varsinkin jos tupakkaa ja alkoholia ei kulu eikä sorru pikavippeihin. Keskusteluapua ensin jostain ja siitä sitten pikkuhiljaa eteenpäin...

Vierailija
7/12 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia! Asioilla on tapana järjestyä.

Vierailija
8/12 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hae toimeentulotukea ja yritä saada edullisempi asunto kaupungilta. Sossu voi auttaa muuttokustannuksissa.

Soitat sossulle heti huomenna. Hakemus kaupungin asuntoon vaikka jo tänään. Ei järkeä velkaantua ylikalliissa asunnossa.

Vierailija
9/12 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soitat sossulle heti huomenna. Hakemus kaupungin asuntoon vaikka jo tänään. Ei järkeä velkaantua ylikalliissa asunnossa.

Ja muista, että karma hoitaa kusipää-äijät. Siitä ajatuksesta saat voimaa.

Vierailija
10/12 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istut lompsan päällä.

Vierailija
11/12 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista että vaikka asuntojono tuntuu toivottoman pitkältä, pääset asuntojonossa kärkeen tilanteesi vuoksi. Älä kuitenkaan huoli niitä paskimpia juoppojen ja rikollisten asuinalueita vaikka painostaisivat ottamaan. Lasten EI ole hyvä kasvaa sellaisissa paikoissa.

Vierailija
12/12 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso nyt se asumistukiasia ensimmäiseksi tänään. Voi tietysti olla, että teidät lasketaan kolmeksi hengeksi vasta sitten kun vaavi on ilmoilla.