Tapasin viime kuussa nettitreffipalstalta miehen
Kumpikaan ei ole pitänyt yhteyttä ja mietin pitäisikö itse ottaa yhteys häneen ... onko kannattavaa? Hänhän voi ajatella samoin kuin minä että kiinnostaisi,mutta odottaa minun yhteydenottoa.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko 15 vuotias ap? Jos tässä on nyt ollut kuukausi hiljaista molemmin puolin, niin mies ei todellakaan ollut sinusta kiinnostunut, ei siis tippaakaan. Hän olisi ottanut yhteyttä saman tien, jos kiinnostusta olisi ollut. Älä siis ole nolo ja ala roikkumaan jossakin yhdessä tyypissä varsinkin jos vain se hänen ulkomuotonsa on se mitä ajattelet. Toki hän voi sinut kerran tai parin panopuuksi huolia, mutta riittääkö se sinulle?
Eli miehen tehtävä on siis ottaa yhteyttä naiseen? Eikös se nykyään menekkään niin ettei miehellä ole sen suurempaa velvollisuutta ottaa yhteyttä naiseen vaikka olisikin kiinnostunut? Jos tuo mies on päättänyt pysyä linjassaan ettei ensin aio yhteyttä ottaa? Onko se jotenkin mahdoton ajatus?
Kuukauden hiljaisuus...? 😁 Joo, on se mies tosi kiinnostunut ja ap luonnollisesti myös. Mies pitäköön linjansa, ihan sama.
Vierailija kirjoitti:
Ootteko huomanneet että aina, kun joku tekee tällaisen aloituksen, jossa kaipaisi kannustusta niin lopputulos on aina se, että hänet halutaan lannistaa täysin. Ihminen on julma eläin.
Valitettavasti tosiasiat ovat tosiasioita ja kuukauden hiljaisuus on piiitkä aika deittimarkkinoilla. Ap ei ole tehnyt vaikutusta mieheen ja hän ei ole viitsinyt vaivautua. Eikä ap kyllä kovin fiksulta kuulostanutkaan kun vain miehen komeaa naamaa mietti. Jos hän olisi miettinyt vaikka heidän syvällistä keskusteluaan ja yhteistä huumoria, niin olisin sanonut, että viestiä eteenpäin vaan, mutta nyt en niin sano.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt miehen komeita kasvoja siitä asti kun tavattiin ... hän oli juuri sellainen mikä minua ulkoisesti miellyttää. Todella kuuma tapaus. Ap
Eli jälleen kerran joku 5/10 nainen kuvittelee ansaitsevansa 10/10 miehen?
Olisiko ap:n pitänyt sanoa, että on miettinyt miehen rumia/mitäänsanomattomia kasvoja siitä asti kun tapasivat?
Jos on tavannut jonkun kerran niin yleensä siinä ei kovin paljon ehdi toiseen tutustumaan. On ihan yleistä että ensimmäisestä tapaamiskerrasta jää mieleen toisen ulkonäkö etenkin jos se itseä miellyttää. Turha esittää pyhimystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt miehen komeita kasvoja siitä asti kun tavattiin ... hän oli juuri sellainen mikä minua ulkoisesti miellyttää. Todella kuuma tapaus. Ap
Eli jälleen kerran joku 5/10 nainen kuvittelee ansaitsevansa 10/10 miehen?
Olisiko ap:n pitänyt sanoa, että on miettinyt miehen rumia/mitäänsanomattomia kasvoja siitä asti kun tapasivat?
Jos on tavannut jonkun kerran niin yleensä siinä ei kovin paljon ehdi toiseen tutustumaan. On ihan yleistä että ensimmäisestä tapaamiskerrasta jää mieleen toisen ulkonäkö etenkin jos se itseä miellyttää. Turha esittää pyhimystä.
No joo, ehkä teineillä se näin meneekin, mutta ei aikuisilla. Olen nyt pariin otteeseen jutellut erään miehen kanssa ja ihan oikeasti en pystyisi hänen ulkonäöstään montaa asiaa kertomaan. Muistan kyllä nauravat kauniit silmät, jotka katsoivat silmiini hyvin tarkasti, miehen komean leukalinjan ja hyvät hampaat hänen nauraessa ja jutellessa kanssani, mutta siinä melkein kaikki. Hän oli minua ehkä 20 cm pidempi, ehkä enemmänkin, en muista, hänen vaatetustaan en muista yhtään, jotakin tummaa se varmaan oli.
Sen sijaan meidän juttelun muistan erittäin hyvin. Muistan hyvin mitä hän kertoi ja miten hän vastasi minun kysymyksiini. Muistan mitä itse puhuin ja vastasin hänelle. Muistan yhteiset naurumme ja sen ihmeen rennon olotilan miehen kanssa, aivan kuin olisimme vanhat ystävät. Olenko ihastunut? Kyllä.
Niin mikä kuukauden hiljaisuus? Viime kuussa on voinut olla reilu viikko sittenkin, vastahan kuukausi vaihtui.
Vierailija kirjoitti:
Ootteko huomanneet että aina, kun joku tekee tällaisen aloituksen, jossa kaipaisi kannustusta niin lopputulos on aina se, että hänet halutaan lannistaa täysin. Ihminen on julma eläin.
en nyt määrittäisi ihmisyyttä suomalaisen otannan perusteella paljoakaan.
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisia vastauksia odotit ap?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko 15 vuotias ap? Jos tässä on nyt ollut kuukausi hiljaista molemmin puolin, niin mies ei todellakaan ollut sinusta kiinnostunut, ei siis tippaakaan. Hän olisi ottanut yhteyttä saman tien, jos kiinnostusta olisi ollut. Älä siis ole nolo ja ala roikkumaan jossakin yhdessä tyypissä varsinkin jos vain se hänen ulkomuotonsa on se mitä ajattelet. Toki hän voi sinut kerran tai parin panopuuksi huolia, mutta riittääkö se sinulle?
Eli miehen tehtävä on siis ottaa yhteyttä naiseen? Eikös se nykyään menekkään niin ettei miehellä ole sen suurempaa velvollisuutta ottaa yhteyttä naiseen vaikka olisikin kiinnostunut? Jos tuo mies on päättänyt pysyä linjassaan ettei ensin aio yhteyttä ottaa? Onko se jotenkin mahdoton ajatus?
Mitään velvollisuutta ei ole kummallakaan. Se joka on kiinnostunut, ottaa varmasti yhteyttä, oli kumpaa sukupuolta tahansa. Jos on liian ujo tai epävarma sitä tehdäkseen, niin sitten voi tietysti jäädä vain haikailemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuukauden hiljaisuus...? 😁 Joo, on se mies tosi kiinnostunut ja ap luonnollisesti myös. Mies pitäköön linjansa, ihan sama.
Mikä ihme siinä on, että nainen voi olla ihan hyvin kiinnostunut kuukauden hiljaisuuden jälkeenkin, mutta mies ei muka voisi? Me ihmiset nyt olemme vain erilaisia. Minun sosiaalinen elämäni tapahtuu muutenkin harvakseltaan, joten kuukauden tauko ei kerro ainakaan minun kohdallaini kiinnostuksesta yhtään mitään, vaan pikemminkin elämäntilanteestani ja ujoudesta ja small talk -taitojen puutteesta. Olen viimeisen kuukauden aikana ollut mm matkalla, leikkauksessa sekä parissa työhaastattelussa, joten ajatukset ovat jossain ihan muualla kuin deittailussa. Se ei silti tarkoita, ettei minua kiinnostaisi joku ihminen. Tietysti, jos kiinnostukseksi lasketaan ainoastaan se, että ollaan valmiita kyhjöttää kyljessä jatkuvasti, niin sellainen ihminen saa sitten minut unohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitään velvollisuutta ei ole kummallakaan. Se joka on kiinnostunut, ottaa varmasti yhteyttä, oli kumpaa sukupuolta tahansa. Jos on liian ujo tai epävarma sitä tehdäkseen, niin sitten voi tietysti jäädä vain haikailemaan.
No eihän ap:kaan ole ottanut yhteyttä, vaikka on ilmiselvästi kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän ap:kaan ole ottanut yhteyttä, vaikka on ilmiselvästi kiinnostunut.
Juu, ap oli kiinnostunut miehen esittelemisestä ystävilleen, millään muulla ei ollut niin väliä.