Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapasin viime kuussa nettitreffipalstalta miehen

Vierailija
08.04.2018 |

Kumpikaan ei ole pitänyt yhteyttä ja mietin pitäisikö itse ottaa yhteys häneen ... onko kannattavaa? Hänhän voi ajatella samoin kuin minä että kiinnostaisi,mutta odottaa minun yhteydenottoa.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä vaan. Paista lettuja ja pyydä miestä käymään. Sano, että omppuhilloakin olisi tarjolla.

Vierailija
2/33 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä estäisi ottanasta yhteyttä? Naistenlehtien peliohjeet näin pelataan miesten kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Kyllä mies olisi jo ottanut yhteyttä jos olisi kiinnostunut. Se on miehen tehtävä.

Vierailija
4/33 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt miehen komeita kasvoja siitä asti kun tavattiin ... hän oli juuri sellainen mikä minua ulkoisesti miellyttää. Todella kuuma tapaus. Ap

Vierailija
5/33 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt miehen komeita kasvoja siitä asti kun tavattiin ... hän oli juuri sellainen mikä minua ulkoisesti miellyttää. Todella kuuma tapaus. Ap

Eiköhän sillä ole tämän kuukauden aikana ollut jo useampikin sussu kainalossa.

Vierailija
6/33 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet miehestä kiinnostunut, niin ota yhteyttä. Jos et ole kiinnostunut, älä ota yhteyttä. Helppoa kuin hengittäminen.

Vierailija
7/33 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli jälleen kerran joku 5/10 nainen kuvittelee ansaitsevansa 10/10 miehen?

Vierailija
8/33 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sitä saa haaveilla jokainen ihan siitä mistä haluaa. Ap

Vierailija
9/33 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap.n pitäisi vain olettaa ettei miestä kiinnosta? Mitä pahaa on siinä että edes yrittää? Jos kaikki olettaisivat ettei sitä toista kuitenkaan kiinnosta niin jokainen meistä olisi yksin.

Vierailija
10/33 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä tiedät miltä ap näyttää tai millaisista naisista tämä mies tykkää? Ota huomioon että kauneus,komeus on katsojan silmässä ja se minkä ap määrittelee komeaksi ja kuumaksi voi olla se mitä sinä pidät vastenmielisenä.

Vierailija
11/33 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laittaisin viestiä. Monet sinkkuystäväni sanovat, että nykyään deittailu on mahdotonta pelailua, jossa pyöritään vain ympyrää ja esitetään coolia vaikka kiinnostaisi.

Vierailija
12/33 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, mutta mua aina vähän huvittaa se, että kun joku kutsuu jotakuta kuumaksi tapaukseksi, niin heti oletetaan, että se on joku Hollywoodin upein ilmestys. Itse pidän esim. Joonas Saartamoa komeana ja kuumana, hän on ulkoisesti mielestäni ihan täydellinen omaan makuuni. Aika harvan olen kuitenkaan kuullut kehuvan häntä komeaksi ja kuumaksi. Joten eiköhän vain yritetä muistaa, että komeus/kauneus/seksikkyys on makuasia.

Vierailija
13/33 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä tiedät miltä ap näyttää tai millaisista naisista tämä mies tykkää? Ota huomioon että kauneus,komeus on katsojan silmässä ja se minkä ap määrittelee komeaksi ja kuumaksi voi olla se mitä sinä pidät vastenmielisenä.

Ja kun 5/10 mies tavoittelee 10/10 naista, on mies creepystalkkeriahdistelijapervo.

Kaksinaismoralismi kukkii mammapalstalla, eipä yllätä

Vierailija
14/33 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko ap:n pitänyt sanoa, että on miettinyt miehen rumia/mitäänsanomattomia kasvoja siitä asti kun tapasivat?

Vierailija
15/33 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kun 5/10 mies tavoittelee 10/10 naista, on mies creepystalkkeriahdistelijapervo.

Kaksinaismoralismi kukkii mammapalstalla, eipä yllätä

Ikävä tuottaa pettymys, mutta mies ei ole mikään "Johnny Depp".  Että se niistä olettamuksistasi. Ap

Vierailija
16/33 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa huomata kuinka mustasukkaisia miehetkin voivat olla kun jotakuta miestä kehutaan komeaksi ja kuumaksi.

Vierailija
17/33 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko 15 vuotias ap? Jos tässä on nyt ollut kuukausi hiljaista molemmin puolin, niin mies ei todellakaan ollut sinusta kiinnostunut, ei siis tippaakaan. Hän olisi ottanut yhteyttä saman tien, jos kiinnostusta olisi ollut. Älä siis ole nolo ja ala roikkumaan jossakin yhdessä tyypissä varsinkin jos vain se hänen ulkomuotonsa on se mitä ajattelet. Toki hän voi sinut kerran tai parin panopuuksi huolia, mutta riittääkö se sinulle?

Vierailija
18/33 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko 15 vuotias ap? Jos tässä on nyt ollut kuukausi hiljaista molemmin puolin, niin mies ei todellakaan ollut sinusta kiinnostunut, ei siis tippaakaan. Hän olisi ottanut yhteyttä saman tien, jos kiinnostusta olisi ollut. Älä siis ole nolo ja ala roikkumaan jossakin yhdessä tyypissä varsinkin jos vain se hänen ulkomuotonsa on se mitä ajattelet. Toki hän voi sinut kerran tai parin panopuuksi huolia, mutta riittääkö se sinulle?

Eli miehen tehtävä on siis ottaa yhteyttä naiseen? Eikös se nykyään menekkään niin ettei miehellä ole sen suurempaa velvollisuutta ottaa yhteyttä naiseen vaikka olisikin kiinnostunut? Jos tuo mies on päättänyt pysyä linjassaan ettei ensin aio yhteyttä ottaa? Onko se jotenkin mahdoton ajatus?

Vierailija
19/33 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 26. Ap

Vierailija
20/33 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tutustuin mukavaan mieheen, juteltiin pari viikkoa ja lopulta lopetin viestittelyn kun aattelin ettei sitä kiinnosta.

Meni vuos, tavattiin eri kautta uudestaan ja nykyään meillä on lapsi ja ollaan naimisissa. Kumpaakin kiinnosti alusta alkaen, oletettiin vaan ettei toista kiinnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän