Ihastuneen miehen vetäytyvä käytös?
Oletteko koskaan törmänneet siihen, että teihin ihastunut mies yhtäkkiä vetäytyykin kuoreensa ja hiljenee? Sitten ottaa hiljaisuuden jälkeen yhteyttä ja jatkaa niin kuin mitään ei olisi tapahtunut. Voiko tämä kieliä siitä, että mies on epävarma tunteistaan, hän on stressaantunut tai yrittää kieltää "liiallisten tunteiden" nopeaa syntymistä? Onko suhteella, jossa ihastunut mies vetäytyy teidän mielestänne minkäänlaista toivoa tai onko teille käynyt niin? Entä tapausta, jossa selvästi huomaatte, että olette kiinnostava tapaus jonkun mielestä, mutta hän ei vaan ikinä myönnä sitä, vaikka se selvästi näkyykin. Kommentteja saa laittaa, olisi kiva saada rakentavaa ja eri näkökulmat huomioivaa keskustelua aikaan.
Kommentit (65)
Moi! Tälläisestä miehestä mulla on henkilökohtaista kokemusta ja siksi voinkin auttaa. Tämä mun mies on tehnyt tämän tempun jo kahdesti mun kohdallani. Mistään ei voi päätellä, että mies vetää liinat kiinni eikä vastaa mihinkään. Käytös muistuttaa lähinnä joulupukkia, joka tulee kerran vuodessa, juttelee mukavia, suunnittelee yhteisiä juttuja ja antaa hellyyttä ja häipyy vuodeksi. Seuraavana vuonna mies palaa, kuin tuhkasta on ollut kuulemma ikävä, muistellut meidän yhteistä aikaa ja lukenut vanhoja viestiä. Mä tätä käytöstä kysyin jopa mielenterveyshoitajalta ja hän kertoi, että tämä käytösmalli ei ole vain seksin perässä juoksemista, että tässä on jotain muuta taustalla esim. Pelko sitoutua tai jotain muuta. Ittekseni oon miettinyt tätä asiaa, että aika jännä tuo sen käytös, koska mä itte voisin käyttäytyä noin ja siitä usein multa tullaankin kysymään, että olenko joku pelinainen, kun mulla on tatuoituna lapaluun päälle ässä viuhka ja kaks arpakuutiota. Toivottavasti oli apua näistä. Terveisin Nennu
Moi! Vielä lisätäkseni tuohon äskeeseen, niin tämä mies on laittanut sosiaalisissa palveluissa, niin kuin Facebookissa siten, että sille ei voi laittaa kaveripyyntöä, mutta kaikki muut ihmiset voi vaitsi mä, instan puolella mä en nää sen julkaisuja, mutta silti se on jättänyt taportin auki ja näkee mun julkaisut. Terveisin Nennu
AP. Ihastuneen miehen vetäytyvä käytös... 🤣
Ei se oo ihastunut !
Itsellä on se kokemus, että tuollaisella ihmisellä tulee jatkossakin olemaan samanlaista kylmää-kuumaa -oireilua. Ts. silloin kun olette erityisesti lähentyneet, mies vetäytyy ja muuttuu todella etäiseksi. Sitten kun itse vetäydyt loukkaantuneena miehen käytöksestä, hän työntyy taas lähelle, niin kuin ei mitään.
Persoonallisuushäiriöisen touhuja. Pysyvä käytösmalli.
Nainen täällä vastailee.
Itselläni on menossa tällä hetkellä on-off juttu, sitä on jatkunut jo monta kuukautta mutta tuntuu että kumpikaan ei uskalla tehdä aloitetta että asia etenisi.
Mulla vetäytyminen tarkoittaa sitä jos on liekki jo leimahtanut niin saatan parina päivänä heittää tunteet narikkaan ja elää tavallisesti. Silloin on hyväkin olo ja voin ajatella mitä haluan.
Sen tietää kun tietää milloin liekki leimahtaa palavasti, palan tunne kurkussa ja vatsanpohjassa perhosia mutta varmaan haaskaan aikaani jos mies ei halua mitään vakavaa.