Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oonkohan raskaana D: Jännittää huominen, kun teen silloin testin

Vierailija
08.04.2018 |

Ajattelin tehdä keskustelun jossa voin raskauspäivittää aikani kuluksi. Tämä kierto oli meillä eka yrityskierto ja kuukautisten olis määrä alkaa nyt maanantaina, silloin teen myös testin.

Jännittää kauheesti että ollaanko tässä sitä raskaana vai eikö olla. Yllätti itsenikin kuinka tuskaselta odottaminen tuntuu, ja kuinka hitaasti odottavan aika kulkee. Tuntuu kurjalta jo ajatella että jos saan odottaa raskautumista vielä kuukauden lisää, tai kaksi, tai kolme tai vieläkin enemmän. Ollaan onneksi nuoria joten hedelmällisyysasiat pitäisi olla sen puolesta ainakin kunnossa.

Tein torstaina 10mlU erityisherkän testin mutta se näytti ainakin sillon vielä negaa. Sitä tulosta tosin olisin odottanut tuossa vaiheessa testattuna joka tapauksessa, olin sitten raskaana taikka en. Piti testata eilen taas kun niin malttamaton olen, mutta muistin kaupan aukioloajan väärin enkä enää illalla sinne ennättänyt. Nyt aion odottaa suosiolla sinne maanantaihin jolloin pitäisi 18kpl raskaustestipaketti saapua postista.

Oon tässä edellisen viikon ihan fanaattisesti seurannut ja tunnustellut kehoani tuntien, tai vähintäänkin kuvitteellisesti tuntien kaikkea poikkeavaa. Vähän olen kyllä joka tapauksessa skeptinen, ja uskon että olen vain kuvitellut normaalit jokakuukautiset kehoni muutokset nyt suuremmassa huomiossa tavanomaisesta poikkeaviksi. Olen (kuvitellut?) tuntevani alavatsassa vasemmassa puolella välillä hellän vihlovaa, sykkivää jomotusta. Naama on mielestäni räjähtänyt paljon pahemmin finneille kuin normaalisti ennen kuukautisia. Rinnat tuntuvat tavallista aremmilta. Tuntuu että pissallakin saa käydä vähän väliä. Toivon nyt etten vain olisi kuvitellut tätä kaikkea. :D
Kaikesta epäilyksestä huolimatta toivoa raskaudesta vielä elättelen. Päivittelen tänne sitä mukaa kun asiat etenee. Jos ei tärppää tässä kierrossa niin sitten päivittelen tärppääkö ensikierrossa jne!

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noniin tein sitten äsken testin ja negatiivinenhan se oli :(  Nyt alkoi myös muutama tunti sitten kramppaamaan alavatsaa eli kuukautisvuoto varmaan kohta alkamassa (tänään niiden olis siis tarkotuskin alkaa). Ensi kierrossa toivoen parempaa tuuria siis. Päivittelen täällä vielä sitten kun menkat alkaa ja ensi kierrossa miten silloin yrittäminen ja odottaminen sujuu.

ap

Miksi ihmeessä ketään kiinnostaisi pätkääkään sun menkkojen alkaminen tai yrittäminen?! Yäk! Mee sinne palstalle joka on näitä höpöhöpöjuttuja varten olemassa!

Kukaan ei pakottane sua avaamaan keskustelua ja lukemaan siitä. Keskustelu on tarkoitettu niille joita kiinnostaa. Ps. Mua itteäni harmittaa kun netissä lähes kaikissa tällaisissa keskusteluissa aloittaja katoaa ikuisiksi ajoiksi ennen kuin mitään selviää. Kirjoitan tätä osittain myös siksi että joskus vaikka vuosien päästä samassa tilanteessa oleva voi myös halutessaan lueskella.

ap

Vierailija
42/45 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattoihan se olla niin että abortoitu olisi ollut ainoa tilaisuutesi saada lapsi. Oletko kuullut sekundaarisesta lapsettomuudesta?

Ja saattaa olla että jään huomenna kauppareissulla auton alle. Tai että kuolen botulismiin syödessäni seuraavan kerran oliiveja. Ei ole mitään syytä uskoa tai edes spekuloida lapsettomuudesta kun yritystä vasta alle kuukausi takana.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei asiasta kiinnostuneet, päätin luoda tästä yrittämisestä blogin jonne on helppo päivitellä niitä kierron vaiheita ja yrittämisen tuloksia! :)

https://vauvamatka.blogspot.fi/

ap

Vierailija
44/45 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noniin tein sitten äsken testin ja negatiivinenhan se oli :(  Nyt alkoi myös muutama tunti sitten kramppaamaan alavatsaa eli kuukautisvuoto varmaan kohta alkamassa (tänään niiden olis siis tarkotuskin alkaa). Ensi kierrossa toivoen parempaa tuuria siis. Päivittelen täällä vielä sitten kun menkat alkaa ja ensi kierrossa miten silloin yrittäminen ja odottaminen sujuu.

ap

Tämä oli tiedossa. T: 10

Se että 4 päivää ennen kuukautisia on negatiivinen, ei ole lähellekään varma tulos. Testit ovat 99% varmoja vasta kuukautisten odotettuna alkamispäivänä ( mulla tänään). Mun aiemmassa raskaudessa kun testasin kaupan herkimmällä mahdollisella testillä (10miU) kuukautisten alkamispäivänä, niin tuli niin haalea viiva ettei sitä ollut erottaa ellei valoa vasten tiirannut. Voisin väittää ettei olisi näkynyt sitäkään 4 päivää aikaisemmin.

ap

Niin kaikille ei toki erity hormonia tarpeeksi. Itse olen testannut kuusi päivääkin ennen.

Vierailija
45/45 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mitä järkeä alkaa yrittää tällasilla paineella stressin määrällä :O

stressi itessään voi estää raskauden