Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, millaisen vartalon tahtoisit mieluiten? Mies, millainen vartalo naisella paras?

Vierailija
07.04.2018 |

Käytetään tässä vaikka jotain julkkista apuna josko se auttaisi havainnollistamaan. 😊

Kommentit (141)

Vierailija
62/141 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole oikein mitään oikeata mallia, moni erilainen nainen jolla on hyvät tissit on se paras. Siroon runkoon sopii vähän pienemmätkin, (kuitenkin vähintään D, se vanhanaikainen eikä nää nykyiset B kupin D:t joiden tarkoitus on vain nostaa naisten itsetuntoa ja ostamaan lisää) sitten isommissakin naisissa on ihan näyttäviä, jos tissit ovat vähän isommat.

Sinkkumies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/141 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole oikein mitään oikeata mallia, moni erilainen nainen jolla on hyvät tissit on se paras. Siroon runkoon sopii vähän pienemmätkin, (kuitenkin vähintään D, se vanhanaikainen eikä nää nykyiset B kupin D:t joiden tarkoitus on vain nostaa naisten itsetuntoa ja ostamaan lisää) sitten isommissakin naisissa on ihan näyttäviä, jos tissit ovat vähän isommat.

Sinkkumies

Mikä on vanhanaikainen D-kuppi?

Vierailija
64/141 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiimalasin haluaisin, 50's malliin. Marilyn ym

Vierailija
65/141 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailen anorektikkojen vartaloita ja sellaisen haluaisin itsellenikin. 😙 Töitä teen koko ajan sen eteen.

N18

Vierailija
66/141 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 170cm tai yli, hoikka, pienet rinnat ja tiukka pieni pyöreä peppu. Monet nykyajan salinaisista on lyhyitä ja paksuja, sellaisia töppöjä.

Vierailija
67/141 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 165cm täytyy olla, lyhyt nainen on epäviehättävä vaikka millainen jumalatar olisi kasvoiltaan.

Vierailija
68/141 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka ja siro

Vierailija
69/141 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

christina hendricks, vau!

Vierailija
70/141 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen mä ihailin anorektisen laihoja naisia, esim. Keira Knightleytä tai Kate Mossia, nyt vähän pyöreämpi mutta hoikka kroppa kuten Scarlett Johanssonilla olisi kiva.

Vierailija
71/141 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naomi Watts on aika hyvä esimerkki.

Vierailija
72/141 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks helvetissä joku haluaa olla 160 cm tappi? Mitä tavoiteltavaa tai kaunista lyhyydessä on?

t. 157 cm

Vierailija
73/141 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka vartalo, pitkät sääret (en tykkää persjalkaisista naisista), isot rinnat, treenattu muodokas pylly. Ei selluliittia. Ei saa olla "alleja" käsivarsissa. Ei vatsapömppöä

Vierailija
74/141 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailen jo omaa vartaloani; 178cm, pitkät sääret, pyöreä pylly, kapea vyötärö ja pienehköt tissit. tavoitteena olis vielä saada vatsalihaksia paremmin näkyviin. Rosa-Maria Ryytillä samankaltainen kroppa :)

Vierailija
75/141 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Havis Amanda

Vierailija
76/141 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

”Nykyiset b kupin d:t ” Siinä taas joku naurettava mies tietämässä ja pätemässä naisten asioista. Oikein varsinainen kuppikokoasiantuntija. 😂😂

Vierailija
77/141 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
78/141 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

4784537o8 kirjoitti:

Miks helvetissä joku haluaa olla 160 cm tappi? Mitä tavoiteltavaa tai kaunista lyhyydessä on?

t. 157 cm

Vastakysymys: mitä tavoiteltavaa tai kaunista pituudessa on? Varsinkin kun kyse naisista. Itse olen 163 cm, enkä haluaisi olla senttiäkään pidempi. Mieluummin tätä lyhyempi, kuin pidempi. Mielestäni lyhyehköt naiset ovat yleisesti ottaen automaattisesti viehättävämpiä, kuin pitkät.

Vierailija
79/141 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 155 cm ja painoa 52 kg eli hiukan pullukka olen. Minua ei lyhyyteni haittaa, myös lantioni on naisellinen ja sääret suhteessa muuhun vartaloon pitkät ja sirot. Olen muutenkin todella siro mutta vatsa pömpöttää liikaa ja jalatkin voisivat olla vähän hoikemmat kuten myös käsivarret, pylly on ihan OK mutta rinnat liian pienet ja epäryhdikkäät. Vaatisi varmaan vähän salia ja tiukemman ruokavalion.

Vierailija
80/141 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

4784537o8 kirjoitti:

t. 157 cm

Vastakysymys: mitä tavoiteltavaa tai kaunista pituudessa on? Varsinkin kun kyse naisista. Itse olen 163 cm, enkä haluaisi olla senttiäkään pidempi. Mieluummin tätä lyhyempi, kuin pidempi. Mielestäni lyhyehköt naiset ovat yleisesti ottaen automaattisesti viehättävämpiä, kuin pitkät.

Lyhyet naiset näyttävät helposti pulleilta ja persjalkaisilta. Pitkät sääret on seksikkäät ja vaatteet istuu paljon paremmin pitkälle. Miksi mallit ovat pitkiä? Koska se on kaunista ja näyttävää. Helposti lyhyt nainen jää pidemmän varjoon vaikka olisi kuinka kaunis kasvoiltaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme