Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, millaisen vartalon tahtoisit mieluiten? Mies, millainen vartalo naisella paras?

Vierailija
07.04.2018 |

Käytetään tässä vaikka jotain julkkista apuna josko se auttaisi havainnollistamaan. 😊

Kommentit (141)

Vierailija
41/141 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin että naiset lopettavat vartalostaan murehtimisen, hyväksyvät itsensä ja nauttivat elämästään.

M41

Mene nyt muualle lässyttämään, estrogeeniukkeli.

Mielestäsi olisi siis toivottavampaa, että pelkistäisin naiset ulkokuoriksi ja kirjoittaisin tähän ketjuun jonkun lehtien palstoilla keimailevan mallin tms., jossa ei ole aitouden häivääkään? Avaisitko hieman, miksi haluat ylläpitää tällaista naiskäsitystä? Oletko itse nainen vai mies?

T: nro 34

Vierailija
42/141 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tyytyväinen vartalooni, 155cm, 60kg, vyötärö 75cm. Rinnat isohkot ja takapuoli lättä. Jalat lyhyet. Mutta panostankin elämässäni muuhun kun sen murehtimiseen etten ole jonkun noupodin määrämän ihannekäsityksen mukainen.

Miehenikin on ihan hyvä kroppainen mielestäni vaikkei ole pitkä adonis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/141 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tyytyväinen omaan kroppaani. Se muistuttaa Jennifer Lawrencen/ Shakiran kroppaa eli on tiimalasin mallinen. Pyöreä peppu, hoikka vyötärö ja sopivasti lihaksikas. Harrastan cross trainingiä ja joogaa.

Vierailija
44/141 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sporttinen, muttei todellakaan mikään fitnes, yök.

Sopusuhtaisen hoikka ilman selluliittia.

Selluliittia on lähes kaikilla yli 25 vuotiailla, vaikka olisi hoikka, sitä on mahdoton välttää

Ei todellakan ole.

Vierailija
45/141 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko se toi RINTAvarustus mikä tekee naisesta naisen. Eipä sitten muuta kuin liitteenä pari esimerkkiä ->

Vierailija
46/141 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Litteä vatsa, muodokas lantio, kiinteä takamus, lihaksikkaat jalat ja käsivarret. Rinnat sopusuhtaiset ja kiinteät. Noin 160cm pitkä. Ihonväri hieman tummempi kuin tämä perus punakka suominahka eli sellainen joka ruskettuu helposti.

Olen 163 pitkä ja vastaan kuvailemaasi naista täysin :)

Vierailija
47/141 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssijan kroppa naisella on yleensä kaunis (ei baletti, he ovat liian laihoja).

T. 43

Vierailija
48/141 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako tänne linkittää alastonkuvia? Kun kerran vartaloiden muodoista puhutaan?

Vierailija
49/141 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Litteä vatsa, muodokas lantio, kiinteä takamus, lihaksikkaat jalat ja käsivarret. Rinnat sopusuhtaiset ja kiinteät. Noin 160cm pitkä. Ihonväri hieman tummempi kuin tämä perus punakka suominahka eli sellainen joka ruskettuu helposti.

That's exactly me!!!:D

N22

Vierailija
50/141 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka, urheilullinen, normaalipainoinen..... Eikö selainen "kehopositiivinen" sitten olekaan kaunis? Siis HÄH???!

Vierailija
51/141 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Scarlett Johansson!

Perfect

Vierailija
52/141 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

That's exactly me!!!:D

N22

And me! Mutta ikää minulla on 33-vuotta. Sali ja tervelliset elämäntavat on 👌

Vierailija
53/141 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malleilla usein liian luiseva ja trimmattu kroppa makuuni. Scarletilla hoikka mutta myös pehmeyttä löytyy eli just hyvä.

Vierailija
54/141 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on joka tapauksessa typerä ihannoida vartaloita, jotka ovat olleet kirurgin veitsen alla. Saahan sen itsekin, säästää vähän rahaa ja hankkii kalliin pt:n ja leikkauksen :) Oma ihanne olisi varmaan Marilyn Monroe tai Sophia Loren. En vaan tuu sellaista saamaan kuuna päivänä joten perus persjalkaisena tässä mennään. On sekin ihan jees :)

Molemmille on tehty kosmeettisia kirurgisia operaatioita, eivät ole/olleet naturelleja. 

Vierailija
55/141 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä, noin 170 cm. Pitkät sääret. Kapea vyötärö, ehkä noin 58 cm, mieluiten kapeampikin. Rinnan- ja lantionympärys noin 90 cm tai enemmän. Pieni rintakehä mutta isot pyöreät rinnat, luonnollisen näköiset kuitenkin. Pienet kauniit jalat ja pienet sirot kädet, kapeat käsivarret. Pyöreä lantion kaari ja kiinteä pyöreä takamus, ei ns. violin hips.

Jep, ei varmaan tarvitse sanoa että kroppani on suunnilleen päinvastainen kuin tämä unelmakroppani...

Vierailija
56/141 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen hyvin muodostunut kuoppaselkäinen nainen olisi kiva, niin lusikassa nukkuessa saisin vatsani sovitettua paremmin läheisyyteen.

Vierailija
57/141 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan Shakiran tai jonku tummaihosen naisen muodokkaan vartalon (ei somalien!:D)..

Tai sit omani sillon ku oon treenannu.. Tai siis nii, varmaa oikeestaa omani jos oon treenannu ja syöny oikein, on parempi mitä kellään shakiralla.....

Vierailija
58/141 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtää tykkää semmosest perus tikusta mistä suurin osa tykkää. Laihat jalat, isot rinnat, ei takapuolta. Tai sit vielä rinnaton. Sellanen suora perus urheilullinen, ei oo yhtään mun silmien mieleen.... :D

Vierailija
59/141 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.basicknowledge101.com/photos/2014photos/womeninsports3.jpg

Samanlainen vartalonmuoto kuin uimari Staciana Stitts:illä. Olen hieman lyhyempi ja laihempi, muuten täsmää.

En vaihtaisi tätä muotoa pois. Outo juttu on, että lapsuus tuli harrastettua kilpauintia.

N24

Vierailija
60/141 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tiimalasi kun nytkin, mutta tissit ja takamus sais olla hiukan pienemmät. Eivät pienene ees laihduttamalla vaan kilot lähtee muualta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi