Nainen, millaisen vartalon tahtoisit mieluiten? Mies, millainen vartalo naisella paras?
Käytetään tässä vaikka jotain julkkista apuna josko se auttaisi havainnollistamaan. 😊
Kommentit (141)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
4784537o8 kirjoitti:
Miks helvetissä joku haluaa olla 160 cm tappi? Mitä tavoiteltavaa tai kaunista lyhyydessä on?
t. 157 cm
Vastakysymys: mitä tavoiteltavaa tai kaunista pituudessa on? Varsinkin kun kyse naisista. Itse olen 163 cm, enkä haluaisi olla senttiäkään pidempi. Mieluummin tätä lyhyempi, kuin pidempi. Mielestäni lyhyehköt naiset ovat yleisesti ottaen automaattisesti viehättävämpiä, kuin pitkät.
Lyhyet naiset näyttävät helposti pulleilta ja persjalkaisilta. Pitkät sääret on seksikkäät ja vaatteet istuu paljon paremmin pitkälle. Miksi mallit ovat pitkiä? Koska se on kaunista ja näyttävää. Helposti lyhyt nainen jää pidemmän varjoon vaikka olisi kuinka kaunis kasvoiltaan.
Kuinka moni pitkä on oikeasti mallinnäköinen? Pitkät naiset näyttävät liian rotevilta ja suurilta, elleivät ole äärimmäisen hoikkia - ja sitä harvat ovat. Mallit ovat muuten harvoin kauniita. Lyhyelläkin voi olla "pitkät sääret". Ei kyse ole senttimetreistä, vaan kokonaisuudesta ja siitä, kuinka pitkät ne ovat suhteessa vartaloon.
Vierailija kirjoitti:
Isoot tissit ja isoo pepuu!
https://thumbs.gfycat.com/MeekFlatAlpineroadguidetigerbeetle-max-14mb.g…
M27
Tuo nyt on vaan pelkkää ihraa ja liikalihavuutta. Kummallista että nykymiehet ihannoi tuollaista sairautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
4784537o8 kirjoitti:
Miks helvetissä joku haluaa olla 160 cm tappi? Mitä tavoiteltavaa tai kaunista lyhyydessä on?
t. 157 cm
Vastakysymys: mitä tavoiteltavaa tai kaunista pituudessa on? Varsinkin kun kyse naisista. Itse olen 163 cm, enkä haluaisi olla senttiäkään pidempi. Mieluummin tätä lyhyempi, kuin pidempi. Mielestäni lyhyehköt naiset ovat yleisesti ottaen automaattisesti viehättävämpiä, kuin pitkät.
Lyhyet naiset näyttävät helposti pulleilta ja persjalkaisilta. Pitkät sääret on seksikkäät ja vaatteet istuu paljon paremmin pitkälle. Miksi mallit ovat pitkiä? Koska se on kaunista ja näyttävää. Helposti lyhyt nainen jää pidemmän varjoon vaikka olisi kuinka kaunis kasvoiltaan.
Kuinka moni pitkä on oikeasti mallinnäköinen? Pitkät naiset näyttävät liian rotevilta ja suurilta, elleivät ole äärimmäisen hoikkia - ja sitä harvat ovat. Mallit ovat muuten harvoin kauniita. Lyhyelläkin voi olla "pitkät sääret". Ei kyse ole senttimetreistä, vaan kokonaisuudesta ja siitä, kuinka pitkät ne ovat suhteessa vartaloon.
Aika monikin pitkä on mallinnäköinen, koska luontaisesti heille ei kerry niin helposti rasvaa kuin lyhyille. Isoja ja rotevia naisia taas on harvassa, he eivät tosiaan kuulu kauneusihanteeseen. Lyhyellä voi olla pitkät sääret, mutta se aiheuttaa sitten muun vartalon epäsopusuhtaisuutta ja saattaa näyttää kummalliselta.
Voi että. Jos tämänkin energian käyttäis itsensä arvostamiseen ja omasta kehosta nauttimiseen SELLAISENA kuin se ON, olis maailma monelle paljon parempi paikka. Ja miehet tunkis ne ihannemittavisionsa esim omaan aanukseensa ja opettelis rakastamisen ja rakastelemisen jaloa taitoa niin avot. Hukkaan menee elämänne tuollaisii ihanteita miettiessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M27
Tuo nyt on vaan pelkkää ihraa ja liikalihavuutta. Kummallista että nykymiehet ihannoi tuollaista sairautta.
Miten niin "nykymiehet"?
Vierailija kirjoitti:
Olisi kivaa, jos poikakaverillani/miehelläni olisi/on lihaksikas vartalo, hyväntuoksuinen ja joka päivä illalla laittaa iltapalaa, aamuisin aamupalaa.... sitten välillä peuhatrais sängyssä ilman, sitä ehkäsyy, syötäis joskus pizzaa. En tietysti haluu liian lihaksikasta, mut vähän jos olis. Nii olis tosi kava, mun mielestä. Sitte olis kivaa välillä matkustella, ja olla yhdessä, ja viettää viikonloppuja joskus sellatti et makoillaa vaa sängyssä. Ja oltais le,menkipeitä, ja sit juteltais typeristä, asiallisista ja järkeväsri kaikista huolista ja kivoista, ja siltä väliltä olevista asioista. Sellaisen itse haluan. No, itse haluisin sellasen joka myös olis kuten mä. Eli tempperamenttinen, äkkipikainen, ystävällinen, lempeä, komea ja kunnollinen. Voisi olla noin kaksi tai jopa neljäkin vuotta, maximissa vanhempi. Nuorempii ja smanikästä, en viitsiottaa sillä. Ovat joko liian lapsellisii, tai eivät tajuu kunnolla elämästä viellä mitään. T. 13w tyttö.
Ja sinäkö tajuat elämästä jotain? Olet 13v ja todella kuulostat myös siltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
4784537o8 kirjoitti:
t. 157 cm
Aika monikin pitkä on mallinnäköinen, koska luontaisesti heille ei kerry niin helposti rasvaa kuin lyhyille. Isoja ja rotevia naisia taas on harvassa, he eivät tosiaan kuulu kauneusihanteeseen. Lyhyellä voi olla pitkät sääret, mutta se aiheuttaa sitten muun vartalon epäsopusuhtaisuutta ja saattaa näyttää kummalliselta.
Hyvin harvoin kyllä tulee mallinnäköisiä naisia vastaan kadulla. Kai ymmärrät, että mallit painavat pituudeltaan huolimatta sellaiset 50 kg? Suomessa on itse asiassa erittäin vähän todella hoikkia naisia. Ja mitä tarkoitat sillä, että pitkälle kertyy luonnollisesti vähemmän rasvaa, kuin lyhyelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M27
Miten niin "nykymiehet"?
No eiköhän ennen kuolailtu ennemminkin marilyn monroeta ja myöhemmin langanlaihoja. Miksei normaali kroppa voi olla ihanne? Eikö se ole biologisestikin kannattavaa ottaa normaali kroppainen kuin liian laiha tai lihava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
4784537o8 kirjoitti:
t. 157 cm
Hyvin harvoin kyllä tulee mallinnäköisiä naisia vastaan kadulla. Kai ymmärrät, että mallit painavat pituudeltaan huolimatta sellaiset 50 kg? Suomessa on itse asiassa erittäin vähän todella hoikkia naisia. Ja mitä tarkoitat sillä, että pitkälle kertyy luonnollisesti vähemmän rasvaa, kuin lyhyelle?
Mallit ovat pituudeltaan 170-180cm joten 50-60kg on vielä normaali painoa. Ja tuskin se vaakanumero mitään kertoo, jos peilistä näyttää hyvältä ja on normaalipainoinen. Useimmat pitkät ovat luontaisesti hoikkia, koska rasva ja lihas on isommalla alueella. Lihaksiakin on haastavampi saada näkyviin, koska vaikka lihasmassaa tulisi, sitä pitää olla paljon jotta se näkyisi.
Vierailija kirjoitti:
Litteä vatsa, muodokas lantio, kiinteä takamus, lihaksikkaat jalat ja käsivarret. Rinnat sopusuhtaiset ja kiinteät. Noin 160cm pitkä. Ihonväri hieman tummempi kuin tämä perus punakka suominahka eli sellainen joka ruskettuu helposti.
Kuvailit juuri 19 v. tyttäreni, johon miesystäväni on käynyt kuumana jo pari vuotta.
Tyttären isä on puolimanne mutta likalla ei isän puolen suvulta ole kuin kiharat paksut hiukset, hyvin ruskettuva iho ja isohko beba. On ollut kunnon kurvit jo 11 vuotiaasta.
Mä mietin tätä kysymystä jonkin aikaa, mutten osaa vastata. Olen mies, eikä mulla koskaan ole ollut mitään erityisiä ihanteita. No, ihan tosi ylipainoisesta tai todella alipainoisesta olisin huolissani, ja terve kroppa on paras. Kunhan nainen vaan itse tykkää itsestään ja tykkää käyttää kroppaansa. Tykkään itseluottamuksesta kaiketi. Feminiinisyys on myös viehättävää. Tykkään katsella tosi monenlaisia naisia.
En osaa sanoa, kenellä nyt on hyvä kroppa ja kenellä ei ole, joten en linkitä mitään. Varmaan se ihannevartalo naisella olisi toimiva, vahva ja hyväkuntoinen. Voitaisiin retkeillä yms. Nainen jaksaisi kantaa rinkkaa ja kävellä pitkiä matkoja. Ei kyllä toisaalta mikään pyörätuolikaan olisi mikään sen ihmeempi juttu kun nämä asiat ei ole toisista ihmisistä riippuvaisia. Pärjään itsekin. Sitähän tässä vain voi toivoa, että jos naisen löydän, niin elettäisiin suurinpiirtein yhtä pitkään.
M30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M27
Miten niin "nykymiehet"?
No eiköhän ennen kuolailtu ennemminkin marilyn monroeta ja myöhemmin langanlaihoja. Miksei normaali kroppa voi olla ihanne? Eikö se ole biologisestikin kannattavaa ottaa normaali kroppainen kuin liian laiha tai lihava.
Oma naisihanteeni on se mitä on, koska tunnen seksuaalisesti eniten vetoa sellaista vartalotyyppiä kohtaan. On aivan se ja sama mikä on biologisesti kannattavinta. Olisi sekin varmaan biologisesti kannattavaa, että homot viehättyisivät vain naisista, mutta seksuaalisuus on monimutkainen juttu.
Itse uskon, että monenlaisille naisvartaloille on aina ollut omat "kuolaajansa", mutta media on nostanut naisihanteeksi vuorollaan Marilyn Monroen tai Elle MacPhersonin tai Brigitte Bardot:n tmv. Vähän muotijuttuja siinä missä vaatteet tai kampauksetkin.
M27
Haluaisin Kate Uptonin tai Kelly Brookin vartalon. Upeita!
Vierailija kirjoitti:
Hoikka ja pitkä. Urheilullinen ja tiukassa trimmissä. Pienet tissit ja kiree peppu.
Tiedän yhden tällaisen nuoren naisen. Tosin tissien koosta en tiedä, että minkäkokoiset ne ovat.
Erica Campbellin vartalo oli mielestäni aika täydellinen upeita luomumunkkeja myöten. Tissit nyt ovat ehkä se tärkein osa naisvartaloa ulkonäköä määritettäessä.
http://www.primecurves.com/erica-campbell-green/1.jpg
M34
Mikä vtun pitkäsäärifetissi on meneillään kun tuntuu että nainen on pilalla jos ei ole tietyn mittaiset sääret? Ostakaa säärifanit jostain apuvälinekeskuksesta pitkät sääriproteesit ja menkää niiden kanssa naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin pitää oman vartaloni, mutta toivoisin että se olisi terve.
Sama. T. Reumaatikko
Vierailija kirjoitti:
Mikä vtun pitkäsäärifetissi on meneillään kun tuntuu että nainen on pilalla jos ei ole tietyn mittaiset sääret? Ostakaa säärifanit jostain apuvälinekeskuksesta pitkät sääriproteesit ja menkää niiden kanssa naimisiin.
Pitkät sääret on perinteisesti monessa yhteydessä nähty feminiinisenä ja hedelmällisenä piirteenä. Se on syy, miksi jotkut tykkäävät pitkistä sääristä naisilla.
Vierailija kirjoitti:
Antaa miesten fanittaa naisten pitkiä sääriä. Mä fanitan pitkiä miehiä.;) alle 180cm mies ei kelpaa.
M27