Nainen, millaisen vartalon tahtoisit mieluiten? Mies, millainen vartalo naisella paras?
Käytetään tässä vaikka jotain julkkista apuna josko se auttaisi havainnollistamaan. 😊
Kommentit (141)
Sporttinen, muttei todellakaan mikään fitnes, yök.
Sopusuhtaisen hoikka ilman selluliittia.
Sellainen kun Viivi Pumpasella on.
Vierailija kirjoitti:
Sopusuhtaisen hoikka ilman selluliittia.
Selluliittia on lähes kaikilla yli 25 vuotiailla, vaikka olisi hoikka, sitä on mahdoton välttää
Shakiran vartalo on todella upea
Haluaisin vyötärön!! Olen omenan mallinen eikä koskaan ole ollut vyötäröä kun siitä mistä lantio loppuu niin tulee jo kylkiluut vastaan :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopusuhtaisen hoikka ilman selluliittia.Selluliittia on lähes kaikilla yli 25 vuotiailla, vaikka olisi hoikka, sitä on mahdoton välttää
Höpöhöpö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopusuhtaisen hoikka ilman selluliittia.Selluliittia on lähes kaikilla yli 25 vuotiailla, vaikka olisi hoikka, sitä on mahdoton välttää
En kyllä allekirjoita tätä
Mun mielestä on joka tapauksessa typerä ihannoida vartaloita, jotka ovat olleet kirurgin veitsen alla. Saahan sen itsekin, säästää vähän rahaa ja hankkii kalliin pt:n ja leikkauksen :) Oma ihanne olisi varmaan Marilyn Monroe tai Sophia Loren. En vaan tuu sellaista saamaan kuuna päivänä joten perus persjalkaisena tässä mennään. On sekin ihan jees :)
Vierailija kirjoitti:
Janina Fry.
Meinasin kuvailla vaikka mitä ensin, mutta tämä on hyvä. Muuta ei tarvita.
Haluaisin että naiset lopettavat vartalostaan murehtimisen, hyväksyvät itsensä ja nauttivat elämästään.
M41
Jennifer Lawrencella on kiva kroppa. Hoikka, sopusuhtainen ja naisellinen.
http://www.justjaredjr.com/photo-gallery/488013/jennifer-lawrence-maria…
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin että naiset lopettavat vartalostaan murehtimisen, hyväksyvät itsensä ja nauttivat elämästään.
M41
Mene nyt muualle lässyttämään, estrogeeniukkeli.
surullinen100 kirjoitti:
Haluaisin vyötärön!! Olen omenan mallinen eikä koskaan ole ollut vyötäröä kun siitä mistä lantio loppuu niin tulee jo kylkiluut vastaan :(
Tämä. Olisipa edes sitten peppu tai sääret hyvät mutta ei :(
https://www.girlswithmuscle.com/images/full/340406413.jpg
Tuollainen tosi sporttinen olisi oma ihanne naisen kropaksi.
t. treenaava mies
kaksi kättä, kaksi jalkaa, jonkunlainen pää.
Eikä se maailma siihen kaadu jos kädestä tai jalasta pätkä puuttuisikin.
M
Tykkään omasta kropastani. Olen 52/165 ja aika hoikassa kunnossa. Vyötärö-lantosuhde on hyvä ja jalat kivannäköiset. Yhden kupin voisi olla isommat rinnat, ovat nyt A-kupit.
N21
Vaikka nykyään ihannoidaan paljon näitä kardashinien vartaloita (ainakin nuorten keskuudessa), niin silti olen omaan vartalooni tyytyväinen (163cm, hoikka ja siro, aika pienet rinnat ja kiinteä normi kokoinen peppu) Oma ihanteeni on vaan että on terve keho. Sama miesten suhteen, normaali terveen miehen vartalo on täydellinen🙂
N19