Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keski-ikäinen homomies vastailee kysymyksiinne

07.04.2018 |

Ainakin jonkun aikaa.

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku yrittänyt painostaa sinua ns. eheytysterapiaan? Eli väittänyt että homoudesta voi "parantua"?

Vierailija
2/81 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko löytänyt elämäsi rakkauden?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ollu kristalli bileissä ?

4/81 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joku yrittänyt painostaa sinua ns. eheytysterapiaan? Eli väittänyt että homoudesta voi "parantua"?

Ei ole. Aika harvan kanssa olen homoudestani edes keskustellut, joten olisinkin yllättynyt, jos tällaista olisi tullut vastaan.

5/81 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko löytänyt elämäsi rakkauden?

Omasta mielestäni kyllä. Valitettavasti hän ei ajattele samoin minusta, joten emme ole yhdessä.

6/81 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko ollu kristalli bileissä ?

En ole. En liiku ns. piireissä.

Vierailija
7/81 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi äkkiseltään mitään yhtä ällöä, joten kehu itseäsi tyylikkäästi ja samalla uskottavasti. Otan vastaan avoimesti.

t. ulkosuomalainen

8/81 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En keksi äkkiseltään mitään yhtä ällöä, joten kehu itseäsi tyylikkäästi ja samalla uskottavasti. Otan vastaan avoimesti.

t. ulkosuomalainen

Olen mukava ja hyvin toimeentuleva?

Vierailija
9/81 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla enemmän naispuolisia vai miespuolisia kavereita? Heteromieskavereita? Oletko ns. miehekäs homo? Oletko vakisuhteessa?

10/81 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menisitkö ystävällisesti kaappiin tai tekisit sen ison jojon, kiitos.

No tavallaan olenkin kaapissa suurelle osalle ihmisiä, esim. työpaikallani tuskin kukaan tietää homoudestani. En muutenkaan tuo asiaa esiin ellei sitä suoraan kysytä.

Itsemurhaa en ole harkinnut teini-iän jälkeen.

Vierailija
11/81 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisista miehistä tykkäät? 

Vierailija
12/81 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten mies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. ulkosuomalainen

Olen mukava ja hyvin toimeentuleva?

Ihan kiva, mutta saat mahdollisuuden parantaa mielikuvaani lisää...

Vierailija
13/81 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetoatko naisiin?

Vierailija
14/81 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin tiesit? Siis olevasi keski-ikäinen.

15/81 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla enemmän naispuolisia vai miespuolisia kavereita? Heteromieskavereita? Oletko ns. miehekäs homo? Oletko vakisuhteessa?

Vaikea äkkiseltään arvioida nais- ja miespuolisten kavereiden osuutta, kumpiakin on runsaasti. Miespuolisista kavereista suurin osa on heteroita.

Itseään on vaikea arvioida, mutta ainakin muutama kaveri on ollut yllättynyt kun homouteni on tullut ilmi, joten varmaankin jossain määrin miehekäs sitten olen.

En ole varsinaisesti suhteessa, mutta minulla on kyllä panokaveri, mutta asutaan eri kaupungeissa, ja tavataan vain pari kolme kertaa vuodessa. En tiedä hänen mahdollisista muista suhteistaan.

Vierailija
16/81 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko sellainen vatun natku ja tiukkis kontrollifriikki, joka hienostelee kotonaan? Eli pitää olla sävy sävyyn IIttalan astiat ja kauluspaidat. Ylpeillään sillä, miten osataan kokata risotto, ihan kuin kukaan muu maailmassa sitä sitä osaisi. Ylpeillään myös taidehomotuttavilla, koska se nyt vaan on "hienoa". Sellaiset hintttarit on tosi ahdistavia, jotka eivät osaa relata.

T: Toinen keski-ikäinen, akateeminen ja hyvin toimeentuleva homomies

17/81 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisista miehistä tykkäät? 

Yleensä itseäni vanhemmista, älykkäistä, tavallisista. Runsas ylipaino on turn-off.

18/81 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vetoatko naisiin?

Hieman yllättäen nyt neljäkymppisenä on muutama nainen lähestynyt. Nuorempana en jostain syystä vedonnut naisiin.

19/81 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko sellainen vatun natku ja tiukkis kontrollifriikki, joka hienostelee kotonaan? Eli pitää olla sävy sävyyn IIttalan astiat ja kauluspaidat. Ylpeillään sillä, miten osataan kokata risotto, ihan kuin kukaan muu maailmassa sitä sitä osaisi. Ylpeillään myös taidehomotuttavilla, koska se nyt vaan on "hienoa". Sellaiset hintttarit on tosi ahdistavia, jotka eivät osaa relata.

T: Toinen keski-ikäinen, akateeminen ja hyvin toimeentuleva homomies

En todellakaan ole! Kotini on sisustettu lähinnä kavereiden ja sukulaisten ylijäämätavaroilla. Täällä ahdistaa lähinnä sekamelska.

Tykkään kyllä ruoanlaitosta, mutta en kuvittele olevani siinä parempi kuin muut.

Minulla on aika vähän taidehomotuttavia, sillä olen teknisellä alalla.

Vierailija
20/81 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetoaako suhun lihakset ja karvaisuus? Olen siis nainen ja aina hämmästelen tätä piirrettä homokulttuurissa.