Keski-ikäinen homomies vastailee kysymyksiinne
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Ai niin yksi kysymys unohtui, en ymmärrä miksi jotkut homoparit haluavat näyttää ihan samalta, kaksosilta esim. samat vaatteet ja tukka jopa parran muotoilu, olen nähnyt tällaisia pareja.
Joo, minäkin olen nähnyt enkä itsekään ymmärrä. Harvoille kuitenkaan sopii täysin samanlainen tyyli.
Vierailija kirjoitti:
Oletko yksinäinen?
En, joskus 90-luvulla opiskeluaikana muistan viimeksi kärsineeni yksinäisyydestä.
Löytäisinpä miehekkään miehen itselleni... ;)
t. kolmas keski-ikäinen homomies
Vierailija kirjoitti:
Onko homopareilla "roolit"? Eli harrastetaanko anaaliseksiä vuorotellen? Molemmat osapuolet ovat sekä saavana että antavana osapuolena?
Omissa suhteissani on ollut näin, siis että vuorotellen. Seuranhakupalveluissa näkee kyllä aika usein sellaisia, jotka ilmoittavat olevansa pelkkiä toppeja tai bottomeita, en tiedä mikä heillä on tosielämän tilanne. Kaikki eivät harrasta anaaliseksiä lainkaan.
Eikä kukaan tykkää naisellisista homomiehistä?
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olet bi-seksuaaleista?
En mitään. Tai samaa mieltä kuin heteroista ja homoista, olkoot sellaisia kuin ovat. En ehkä ihan ymmärtänyt kysymystä?
En kyllä ymmärrä näitä fisting-juttuja, ei voi mitenkään olla terveellistä :O. Entäs nahkaskene?
Miesten mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olet bi-seksuaaleista?
En mitään. Tai samaa mieltä kuin heteroista ja homoista, olkoot sellaisia kuin ovat. En ehkä ihan ymmärtänyt kysymystä?
Lesbopiireissä bi-seksuaalit naiset nähdään ahneina, päättämättöminä, pettäjinä, jotka kuitenkin valitsevat lopulta miehen. Siksi siis kysyin.
Millaisista miehistä olet kiinnostunut?
Vierailija kirjoitti:
Määritteletkö itsesi sukupuolisen taipumuksesi kautta?
No kyllähän seksuaalisuus on uskoakseni aika tärkeä osa kaikkien ihmisten minäkuvaa, mutta vastauksena siihen mitä kuvittelen sinun kysymyksellä hakevasi on: en. En ajattele itseäni ensisijaisesti homona, enkä tunne kuuluvani homoyhteisöihin. Jos olisin hetero, luulen, että olisin kaikilta muilta osin ihan samanlainen kuin nytkin.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ostanut seksiä Aasiassa?
En ole, enkä muuallakaan. Olen kyllä matkaillut Aasiassa, ja siellä seksin myynti näyttäisi olevan aika avointa.
Vierailija kirjoitti:
Eikä kukaan tykkää naisellisista homomiehistä?
Kyllä varmaan monetkin, mutta minä en.
Anteeksi suorasukaisuuteni, sillä tätä ei voi kysyä livenä keneltäkään tutulta homolta:
Miten homot suorittavat yhdynnän? Onko joku normikaava, esim. kuinka usein takapuoleen (ja onko se aina toinen, mistä tietää kumpi?) ja kuinka usein poskea, kättä...ja joku kertoi että homot käyttävät myös nivustaivetta, pitääkö se paikkansa?
Mitä elämänohjeita/neuvoja antaisit nuorelle homolle?
Miten suuri osa prosentteina oman kokemuksen mukaan homoista on ns. neitimäisiä puhetyyliltään? Lähes kaikki julkisuudessa olevat homot ovat. Jopa Pekka Haavistossa huomaa näitä piirteitä puheessa ja elehdinnässä toisinaan.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ymmärrä näitä fisting-juttuja, ei voi mitenkään olla terveellistä :O. Entäs nahkaskene?
Niin kuin on varmaan tullut jo ilmi, niin en pyöri "skeneissä", luulisin, että nahkafetisistit ovat vähemmistönä sekä homojen että heteroiden keskuudessa.
Fistauksesta ei ole kokemusta, mutta ymmärrän hyvin, miksi jotkut siitä tykkäävät. Kädellä voi kuitenkin tehdä juttuja paljon kontrolloidummin kuin peniksellä.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi suorasukaisuuteni, sillä tätä ei voi kysyä livenä keneltäkään tutulta homolta:
Miten homot suorittavat yhdynnän? Onko joku normikaava, esim. kuinka usein takapuoleen (ja onko se aina toinen, mistä tietää kumpi?) ja kuinka usein poskea, kättä...ja joku kertoi että homot käyttävät myös nivustaivetta, pitääkö se paikkansa?
Ei ole normikaavaa, tämä varmasti vaihtelee todella paljon, joten voin vastata vain omasta puolestani. Itse olen siis usein anaaliseksissä sekä antavana että saavana osapuolena, jos vain kumppani on ollut halukas. En ole koskaan harrastanut yhden illan juttuja (seksikumppaneita kaiken kaikkiaan on ollut alle 10), joten näistä asioista on voitu puhua ennen hommiin ryhtymistä.
Joskus jos esim. kumppanin peräaukko tai sitten kondomi on todella tiukka, voi olla vaikea saada erektiota pysymään. Silloin olen toisinaan pannut ilman kumia reisien väliin.
Kaikki eivät ylipäätään tykkää peppuseksistä, silloin ehkä useimmin otetaan suuhun.
Kumpikin on ihan OK, riippuu vähän tunnelmasta ja kumppanista. Ei peppuseksiä ylipäätään tarvitse joka kerta olla, muutakin voi tehdä.