Keski-ikäinen homomies vastailee kysymyksiinne
Kommentit (81)
Tykkäätkö urheilusta? oletko yhtä tylsä kuin heteromiehet?
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi suorasukaisuuteni, sillä tätä ei voi kysyä livenä keneltäkään tutulta homolta:
Miten homot suorittavat yhdynnän? Onko joku normikaava, esim. kuinka usein takapuoleen (ja onko se aina toinen, mistä tietää kumpi?) ja kuinka usein poskea, kättä...ja joku kertoi että homot käyttävät myös nivustaivetta, pitääkö se paikkansa?
Riippuu varmasti ihmisestä tai parisuhteesta, mutta ainakaan itselläni ei ole mitään normikaavaa. Arkinen seksi saattaa olla ohi muutamassa minuutissa vaikka toisen lauetessa suuhun ja toisen lattialle, mutta joskus paneskellaan pitkään ja hartaasti. Omassa parisuhteessani on top-btm lähtökohta yhdynnän suhteen, mutta muuten ja suuseksissä kumpi tahansa voi olla dominoivampi. Yleensä seksi kuitenkin sujuu ilman mitään valta-asetelmaa.
En usko, että homoseksi on lähtökohdiltaan sen kummoisempaa kuin heteroseksikään. Mieltymyksiä on monia, ja tilanteen mukaan edetään molempien haluja kunnioittaen.
- ei aloittaja (homomies)
Vierailija kirjoitti:
Mitä tykkäät drag queeneista?
Olen joskus nähnyt tällaisen shown, joka oli vähän kuin stand-up komiikkaa ja se oli kyllä todella hauska! Erittäin nokkelia kaksimielisyyksiä. En kuitenkaan nykyään liiku missään, jossa drag queeneihin törmäisi. Itseäni ei kiinnosta pukeutua naiseksi, enkä pidä drag queenejä seksuaalisesti puoleensavetävinä, jos sitä tarkoitit.
Vierailija kirjoitti:
Miten suuri osa prosentteina oman kokemuksen mukaan homoista on ns. neitimäisiä puhetyyliltään? Lähes kaikki julkisuudessa olevat homot ovat. Jopa Pekka Haavistossa huomaa näitä piirteitä puheessa ja elehdinnässä toisinaan.
En osaa sanoa, en itse huomaa yleensä tällaisia asioita. Gaydarini on todella surkea. Minusta esim. Haaviston puheessa tai elekielessä ei ole mitään, mistä hänet tunnistaisi homoksi.
Ehkä dragit vetoavat enemmän meihin naisiin :)
Mitä Gaydarisi sanoo Antti T. sta?
Onko homopiirit suomessa liian pienet? Kaikki tuntevat kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Tykkäätkö urheilusta?
Kyllä, tosin valikoiden. Esim. useimmat joukkuelajit eivät kiinnosta. Mutta hiihto, sulkapallo, kamppailulajit ym. on jees.
Vierailija kirjoitti:
oletko yhtä tylsä kuin heteromiehet?
Kyllä, mutta minusta heteromiehetkään eivät yleensä ole tylsiä.
Vierailija kirjoitti:
Onko homopiirit suomessa liian pienet? Kaikki tuntevat kaikki.
Ei mielestäni. Tietysti joillain tosi pienillä paikkakunnilla voi olla vaikeaa, jos on kylän ainoa homo, mutta se on kyllä ihan sama tilanne muissakin maissa.
Suurin osa Suomen homoista ei tunne esim. minua.
Joopa joo ja taas joku, nii sanottu feikki. Jos aito oot mula, nik meeppä kattelee Naagi sekä Valtsuu. Sillä siinä on kunnollinen homopariskunta, ja olen heidän suurin faninsa. Siis kuolisin vaikka heidä, henkensä puolesta tarpeen rullenT. 13w tyttö.
Onko ollut koskaan kakkaa terskan päässä kun oot vetäny munan ulos pyllystä? Mitä mietit silloin?
Mikä on tärkein asia, jonka haluaisit homomiehenä olevan toisin?
Suojaudutko suuseksissä? Pelkäätkö hiviä?
Tuleeko homomiehiltä huonoa käytöstä, jos toinen ei ole kiinnostunut, siinä luokassa kun heteronaiset joutuvat kokemaan? Onko ahdistelijoita jotka eivät lopeta pyynnöstä, onko puhelinhäirikköjä tai stalkkereita? (Omalla kohdalla tai että olisit kuullut)
Vierailija kirjoitti:
Onko ollut koskaan kakkaa terskan päässä kun oot vetäny munan ulos pyllystä? Mitä mietit silloin?
Kyllä yhden kerran, oli toki kumi käytössä, joten meni sen mukana roskiin. Pyllyn omistaja oli asiasta niin kauhuissaan, että lähinnä keskityin hänen rauhoittelemiseensa. Pesun jälkeen otettiin heti uusiksi, joten traumoja ei jäänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö löytyy niin takaperoisia umpijuntteja, jotka pitävät HIV:iä homojen tautina?
Myötistä vaan sinne.
Miksei sinulla ole parisuhdetta? En tunne yhtään gay-homoa, joka olisi keski-ikäinen ja sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä joo, pitkäaikaisessa suhteessa olen imenyt paljastakin. En ainakaan paljoa pelkää. Tosin olen käynyt kyllä testeissä muutamann kerran.
Tuntuu, että olen itse omassa elämässäni tehnyt niin paljon huonoja valintoja, ettei minulla ole varaa jaella muille neuvoja. On hyvä jos olet jo nuorena sinut homoutesi kanssa, itse kipuilin siinä asiassa aivan liian kauan.