Keski-ikäinen homomies vastailee kysymyksiinne
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Vetoaako suhun lihakset ja karvaisuus? Olen siis nainen ja aina hämmästelen tätä piirrettä homokulttuurissa.
Kyllähän lihaksikkaita vartaloita ihan mielellään katselee, tosin mieluiten kuitenkin hoikkia, mitkään massiiviset kaapit ei kolahda. Karvaisuuteen suhtaudun aika neutraalisti. Mies kelpaa sekä karvoilla että ilman.
Miksi tämä piirre hämmästyttää? Etkö itse pidä lihaksikkaista miehistä?
Vierailija kirjoitti:
Miltä tuntuu ottaa patukkaa p**seeseen? Sattuuko se niinkuin naiset väittää
Kyllä se itselläni vähän sattui ekoilla kerroilla kun jännitykseltäni en osannut rentoutua kunnolla. Varmaan riippuu myös siitä kuinka paksu kalu miehellä on. Mutta kun itse on kiihottunut ja mies osaa asiansa, se tuntuu kyllä todella hyvältä.
Miesten mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vetoaako suhun lihakset ja karvaisuus? Olen siis nainen ja aina hämmästelen tätä piirrettä homokulttuurissa.
Kyllähän lihaksikkaita vartaloita ihan mielellään katselee, tosin mieluiten kuitenkin hoikkia, mitkään massiiviset kaapit ei kolahda. Karvaisuuteen suhtaudun aika neutraalisti. Mies kelpaa sekä karvoilla että ilman.
Miksi tämä piirre hämmästyttää? Etkö itse pidä lihaksikkaista miehistä?
Tykkään kyllä lihaksikkaista (ei liian) mutta en karvoista kauheasti. :) Joskus vaan tuntuu että homokulttuurissa jotkut vie nämä vähän överiksi, mutta tietty varmaan vaan jotkut.
Kaipaatko vakituista parisuhdetta?
Vierailija kirjoitti:
Kaipaatko vakituista parisuhdetta?
Viimeisimmästä on jo sen verran aikaa, että on vaikea sanoa. Tykkään kyllä yksinelämisestä. Toisaalta jos tuo elämäni mies muuttaisi mieltään ja haluaisikin minut, niin kyllä varmaankin löisin hynttyyt yhteen hänen kanssaan.
Kiva että keskustelu on ollut pääosin asiallista. Eikö kellään ole enää mitään kysyttävää?
Tykkäätkö käydä homobaareissa ja liikkua LGTB-ympyröissä vai mielummin ei? tykkäätkö Euroviisuista?
Vierailija kirjoitti:
Onko joku yrittänyt painostaa sinua ns. eheytysterapiaan? Eli väittänyt että homoudesta voi "parantua"?
Homoudesta voi parantua aivan kuten pedofiiliastakin. Yhdysvalloissa on erikoissairaala/vankila näille ihmisille
Tunnetko homoa, joka on naimisissa naisen kanssa? Jos tunnet, miksi tällainen mies ei kerro totuutta vaimolleen?
Tykkäätkö panna prsiiseen vai otatko mielummin itse ahteriisi?
Ai niin yksi kysymys unohtui, en ymmärrä miksi jotkut homoparit haluavat näyttää ihan samalta, kaksosilta esim. samat vaatteet ja tukka jopa parran muotoilu, olen nähnyt tällaisia pareja.
Onko homopareilla "roolit"? Eli harrastetaanko anaaliseksiä vuorotellen? Molemmat osapuolet ovat sekä saavana että antavana osapuolena?
Vierailija kirjoitti:
Tykkäätkö käydä homobaareissa ja liikkua LGTB-ympyröissä vai mielummin ei? tykkäätkö Euroviisuista?
En juuri käy homobaareissa, viimeksi olen ollut Lostarissa joskus viime vuosikymmenellä. Nykyään paikkaa ei taida enää ollakaan? Missään Setassa ym. en ole koskaan ollut, tai edes pride-kulkueessa, eli LGTB-ympyrät on aika vieraita.
Euroviisuista kyllä tykkään, tosin en ole koskaan livenä käynyt katsomassa, mutta telkkarista seuraan.
Vierailija kirjoitti:
Oletko menossa Herkkuun tänään?
En. En asu Helsingissä.
Mitä mieltä olet bi-seksuaaleista?
Vierailija kirjoitti:
Tunnetko homoa, joka on naimisissa naisen kanssa? Jos tunnet, miksi tällainen mies ei kerro totuutta vaimolleen?
En (tietääkseni) tunne, joten en osaa sanoa. Mielestäni kyllä väärin naista kohtaan.
Määritteletkö itsesi sukupuolisen taipumuksesi kautta?
En muista että tässä olisi ollut mitään hetken oivallusta. Jossain vaiheessa ei vain enää voi kieltää tosiasioita.