Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poika paljastui homoksi ja mieheni raivostui

Vierailija
07.04.2018 |

Poikamme tuli tänään kaapista ulos. Kertoi, että on seurustellut jo muutaman kuukauden kivan saman ikäisen pojan kanssa. He tutustuivat yhteisissä salibandy treeneissä. Olen iloinen poikani puolesta, mutta miehestäni eli pojan isästä ei voi sanoa samaa. Kun poikamme kertoi homoudestaan iltapäiväkahvilla niin mieheni raivostui ja sanoi, että ei hyväksy asiaa ja löi nyrkillä seinällä olevaa taulua mihin tuli reikä. Poikani lähti itkien autolla pois eikä vastaa puhelimeen. Mies vetäytyi tämän jälkeen puuliiteriin juomaan olutta. Kävin liiterin ovella ja yritin houkutella miestä kotiin lihapiirakalla, mutta mieheni ei vastannut mitään vaan käänsi selkänsä minulle kyyneleet silmissä. Siellä se istuu puupölkyn päällä karhun 24 olutpack jalkojenvälissä eikä suostu nyt tulemaan pois ja minä kun olin tehnyt lihapiirakoitakin meidän yhteistä koti-iltaa varten. Miten tuon miehen saisi nyt leppymään ja ulos sieltä liiteristä ettei vilustu? Saunakin on melkein jo valmis..

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isänsä poika, muistelee siellä persepanojaan.

Vierailija
2/50 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se pitäisi sieltä ulos saada? Laittaisin oven säppiin ulkopuolelta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti kirjoitettu provo, mutta onhan näitä tapauksia olemassa. Jos oma mieheni ei hyväksyisi poikamme homoutta, laittaisin avioeron vireille samantien. En ymmärrä miksi joku toinen ei tekisi niin.

Vierailija
4/50 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna istua, onhan sillä lämmikettä. Kutsu naapurin isäntä viettämään kanssasi koti-iltaa ja nauttimaan lihapiirakkaa.

Vierailija
5/50 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoaisit sille omaa lihapiirakkaasi eikä mitään leivonnaista. Vaan taitaapa mies olla itsekin suklaadonitsin perään...

Vierailija
6/50 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

4/5

Tuo houkuttelu lihapiirakalla meni vähän yli mutta hauska.

Vierailija
7/50 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarjoaisit sille omaa lihapiirakkaasi eikä mitään leivonnaista. Vaan taitaapa mies olla itsekin suklaadonitsin perään...

Kyllä minun mieheni sitäkin saa jos haluaa, mutta ei halua, koska se ei hänen mielestään kuulu heteroseksiin.

ap

Vierailija
8/50 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka valmis se sauna on? Puuttuuko kiukaasta kivet vai listoitus laipiosta..??

Vierailija
9/50 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on oikeassa.

Vierailija
10/50 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota että se menee kuselle ja piilota oluset. Kyllä se sitten haistaa lihiksen. Maslowin tarvehierarkia pätee.

Vierailija
11/50 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeastiko noin moni ei pettyisi jos oma poika paljastuisi homoksi?

En muuten usko.

Ja pettyisin itsekin, rankasti.

Vierailija
12/50 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että salibandynaiset seurustelevat keskenään ei tarkoita että sama tapahtuu myös poikien salibandyssä ;)

Vierailija
13/50 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että salibandynaiset seurustelevat keskenään ei tarkoita että sama tapahtuu myös poikien salibandyssä ;)

Olen yläkoulun ope ja tunnistan homopojat jo seiskalla, eikä ne todellakaan ole säbän pelaajia. Ne on hiphoptanssijoita ym naisellisempien lajien harrastajia. Eikä tämä ole stereotypia vaan totuus.

Vierailija
14/50 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi on oikeassa.

Ei , vaan tuollainen mies (vaikka nyt provossakin sitten) olisi kuitenkin ihan p..seestä ja vielä oikein syvältä.

Ja kun on provo kyseessä, niin eipähän ainakaan tässä tarvitse keneltäkään sitten anteeksi pyytää, vaikka nyt tämän tuosta 'miesoletetusta' tässä toteaisikin....

Vierailija
15/50 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullisinta on, että tällaisia tapauksia on oikeasti eikä ole harvinaistakaan :(

Vierailija
16/50 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen mutta kyllä se olisi kova paikka jos tytär olisi lesbo.

Olkoot muilla mitä vain, omalle kohdalle en toivoisi.

Vierailija
17/50 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullisinta on, että tällaisia tapauksia on oikeasti eikä ole harvinaistakaan :(

Ja joissakin ikävissä ääritapauksissa ne ovat päättyneet jopa tappoihin, tai henkirikoksiin...

Vierailija
18/50 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yläkoulun ope ja tunnistan homopojat jo seiskalla, eikä ne todellakaan ole säbän pelaajia. Ne on hiphoptanssijoita ym naisellisempien lajien harrastajia. Eikä tämä ole stereotypia vaan totuus.

Väärin! Miksi tämä on niin helvetin vaikeaa ymmärtää?! Tunnistat sieltä ne stereotyyppiset tapaukset, jotka kuka tahansa tunnistaa homoksi jossain vaiheessa.

Harmiksesi osa ("tulevista") homoista on ihan niin kuin muutkin pojat/miehet. Et vain osaa ajatella sitä, koska gaydarisi toimii vain niiden homomaisempien poikien/miesten kohdalla. Esim. minut tunnistaisit homoksi mutta miestäni et.

Vierailija
19/50 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen mutta kyllä se olisi kova paikka jos tytär olisi lesbo.

Olkoot muilla mitä vain, omalle kohdalle en toivoisi.

Sinun ei olisi pitänyt hankkia lasta. 

Vierailija
20/50 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärin! Miksi tämä on niin helvetin vaikeaa ymmärtää?! Tunnistat sieltä ne stereotyyppiset tapaukset, jotka kuka tahansa tunnistaa homoksi jossain vaiheessa.

Harmiksesi osa ("tulevista") homoista on ihan niin kuin muutkin pojat/miehet. Et vain osaa ajatella sitä, koska gaydarisi toimii vain niiden homomaisempien poikien/miesten kohdalla. Esim. minut tunnistaisit homoksi mutta miestäni et.

Ihan miten vaan, mutta olen töissä pikkupaikkakunnalla, ja usein kuulen jälkikäteen meiltä lähteneistä oppilaista. Vielä ei 23 vuoden aikana ole tullut ylläreitä suuntaan tai toiseen.

Se yläkoulun ope

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme