Poika paljastui homoksi ja mieheni raivostui
Poikamme tuli tänään kaapista ulos. Kertoi, että on seurustellut jo muutaman kuukauden kivan saman ikäisen pojan kanssa. He tutustuivat yhteisissä salibandy treeneissä. Olen iloinen poikani puolesta, mutta miehestäni eli pojan isästä ei voi sanoa samaa. Kun poikamme kertoi homoudestaan iltapäiväkahvilla niin mieheni raivostui ja sanoi, että ei hyväksy asiaa ja löi nyrkillä seinällä olevaa taulua mihin tuli reikä. Poikani lähti itkien autolla pois eikä vastaa puhelimeen. Mies vetäytyi tämän jälkeen puuliiteriin juomaan olutta. Kävin liiterin ovella ja yritin houkutella miestä kotiin lihapiirakalla, mutta mieheni ei vastannut mitään vaan käänsi selkänsä minulle kyyneleet silmissä. Siellä se istuu puupölkyn päällä karhun 24 olutpack jalkojenvälissä eikä suostu nyt tulemaan pois ja minä kun olin tehnyt lihapiirakoitakin meidän yhteistä koti-iltaa varten. Miten tuon miehen saisi nyt leppymään ja ulos sieltä liiteristä ettei vilustu? Saunakin on melkein jo valmis..
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen mutta kyllä se olisi kova paikka jos tytär olisi lesbo.
Olkoot muilla mitä vain, omalle kohdalle en toivoisi.
Miten se sinun elämääsi vaikuttaisi negatiivisesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että salibandynaiset seurustelevat keskenään ei tarkoita että sama tapahtuu myös poikien salibandyssä ;)
Olen yläkoulun ope ja tunnistan homopojat jo seiskalla, eikä ne todellakaan ole säbän pelaajia. Ne on hiphoptanssijoita ym naisellisempien lajien harrastajia. Eikä tämä ole stereotypia vaan totuus.
Toki tietyntyyppiset tunnistat. Ns.taviksia et tunnista ja tuskinpa tiedät miten jokaisen entisen oppilaasi elämä menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että salibandynaiset seurustelevat keskenään ei tarkoita että sama tapahtuu myös poikien salibandyssä ;)
Olen yläkoulun ope ja tunnistan homopojat jo seiskalla, eikä ne todellakaan ole säbän pelaajia. Ne on hiphoptanssijoita ym naisellisempien lajien harrastajia. Eikä tämä ole stereotypia vaan totuus.
Väärin! Miksi tämä on niin helvetin vaikeaa ymmärtää?! Tunnistat sieltä ne stereotyyppiset tapaukset, jotka kuka tahansa tunnistaa homoksi jossain vaiheessa.
Harmiksesi osa ("tulevista") homoista on ihan niin kuin muutkin pojat/miehet. Et vain osaa ajatella sitä, koska gaydarisi toimii vain niiden homomaisempien poikien/miesten kohdalla. Esim. minut tunnistaisit homoksi mutta miestäni et.
Ihan miten vaan, mutta olen töissä pikkupaikkakunnalla, ja usein kuulen jälkikäteen meiltä lähteneistä oppilaista. Vielä ei 23 vuoden aikana ole tullut ylläreitä suuntaan tai toiseen.
Se yläkoulun ope
Eipä tuolla mitään merkitystä ole. Osan tunnistaa. Mutta et ole kuullut joka ainoasta oppilaastasi. Ja itse tunnistin aikoinani erään feminiinisen, tyttöporukoissa viihtyvän pojan homoksi jo lapsena. Nykyisin on naimisissa ja isä, toki voihan olla kaapissa. Otti vaimonsa sukunimenkin:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten joukkueurheilussa seksuaalivähemmistön syrjintä on yleistä. Ikävää olla pukuhuoneessa ainoa hetero.
Miten se eroaa siitä, että on pukkarin ainoa lesbo?
Kohdussa on mennyt kromosomit sekaisin...
Ei homous ole normaalia, jokainen saa reagoida miten haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totuus on, että sinä tunnistat vain osan homoista. Myös raavaista karjuista löytyy paljon homoja.
Vierailija kirjoitti:
Anna istua, onhan sillä lämmikettä. Kutsu naapurin isäntä viettämään kanssasi koti-iltaa ja nauttimaan lihapiirakkaa.
Rakkausvoilla sivelty lihapiirakka maitihunnulla! Omonomonnomnomnom...
Vierailija kirjoitti:
Tarjoaisit sille omaa lihapiirakkaasi eikä mitään leivonnaista. Vaan taitaapa mies olla itsekin suklaadonitsin perään...
Kontrolloimattomasti sykkivä suklaadonitsi vaniljakreemitäytteellä! Omnomnomnom...
Uutinen vaatii sulatteluaikaa. Anna toisen käsitellä kuulemaansa. Vaikka epäilen kyllä oluen auttavuutta. Soititko pojalle? Minä soittaisin. Kiittäisin siitä, että kertoi. Sanoisin, että sulatellaan uutista, mutta olet meille rakas.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen mutta kyllä se olisi kova paikka jos tytär olisi lesbo.
Olkoot muilla mitä vain, omalle kohdalle en toivoisi.
Mitä lapsesi sukupuolielämä sulle kuuluu? Ootko vähän sairas?
Vierailija kirjoitti:
Tarjoaisit sille omaa lihapiirakkaasi eikä mitään leivonnaista. Vaan taitaapa mies olla itsekin suklaadonitsin perään...
Hah hah! Zing! Good one!
Vierailija kirjoitti:
Antakaa sen homppelin homoilla omissa oloissaan, mutta pitäkää huolta ettei teidän kodissa jyystetä ruskeaa reikää.
Jos poika on neiti ja ottavana osapuolena, niin opettakaa se tekemään suolihuuhtelu (hyi vittu jo kirjoittaminen etoo :-), ettei tarvitse levittää sitä paskaa lakanoihin ja peitteisiin :-)
Jos taas sisääntulon suorittavana osapuolena, niin, niin mitä vittua siinä sitten voi tehdä?
Käärii mulkkunsa talouspaperiin heti ulosvedon jälkeen ja pesee ne paskakökkäreet vasta kylppärissä.
Onnea vaan nuorelleparille siellä jossakin.
Oot tainnut itse aktia harrastaa tai fantasioida, kun noin tarkasti osaat tilanteen selostaa. ;)
Aaro Niinistö kirjoitti:
Kyllä se homous lähtee samalla tavalla kuin vaimokin, lyömällä. Jos se ei auta, niin luulisi että psykiatri osaisi sen parantaa.
Kannattaa kysyä apua paikallisesta AA:sta. Heidän ohjelmansa mukaan se on luonteenvirhe ja lähtee korkeampaa voimaa rukoilemalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää paikkansa. Monet hopparit on piilohomoja. Saatetaan esittää gangsteria, mutta sitten piilossa homoillaan. Moni suomalainen hiphoptähti on myös homo piilossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin! Miksi tämä on niin helvetin vaikeaa ymmärtää?! Tunnistat sieltä ne stereotyyppiset tapaukset, jotka kuka tahansa tunnistaa homoksi jossain vaiheessa.
Harmiksesi osa ("tulevista") homoista on ihan niin kuin muutkin pojat/miehet. Et vain osaa ajatella sitä, koska gaydarisi toimii vain niiden homomaisempien poikien/miesten kohdalla. Esim. minut tunnistaisit homoksi mutta miestäni et.
Ihan miten vaan, mutta olen töissä pikkupaikkakunnalla, ja usein kuulen jälkikäteen meiltä lähteneistä oppilaista. Vielä ei 23 vuoden aikana ole tullut ylläreitä suuntaan tai toiseen.
Se yläkoulun ope
Kuvitella. Kaltaisesi pikku paska on saastuttanut olemuksellaan oppilaitaan 23 vuotta.
Pikku paska? Jos tunnistaa homot, on paska?
Hyvä tapa tietää onko homoja samassa pukuhuoneessa on ottaa puolikovana oleva muna ulos housuista ja katsoa katsooko joku sitä munaa. Ne ketkä katsoo on homoja. Sama juttu jos menee yleiseen saunaan ja joku katsoo siinä ovella kun tulee sisään puolikovaa munaa. Homppeleilla katseet hakeutuu muniin.
Vierailija kirjoitti:
4/5
Tuo houkuttelu lihapiirakalla meni vähän yli mutta hauska.
Nimenomaan! Mä kyllä antaisin 5/5. Repesin tuosta lihapiirakalla houkuttelemisesta ihan täysin! Itseasiassa nauran vieläkin. :D
Vierailija kirjoitti:
Hyvä tapa tietää onko homoja samassa pukuhuoneessa on ottaa puolikovana oleva muna ulos housuista ja katsoa katsooko joku sitä munaa. Ne ketkä katsoo on homoja. Sama juttu jos menee yleiseen saunaan ja joku katsoo siinä ovella kun tulee sisään puolikovaa munaa. Homppeleilla katseet hakeutuu muniin.
Myös jos vaihtaa vaatteita pukkarissa ja leikkaa alasti varpaankynnet seisaaltaan selkä kyyryssä. Ne ketkä kattoo peppua on melko todennäkösesti homoi.
Naisten joukkueurheilussa seksuaalivähemmistön syrjintä on yleistä. Ikävää olla pukuhuoneessa ainoa hetero.