Poika paljastui homoksi ja mieheni raivostui
Poikamme tuli tänään kaapista ulos. Kertoi, että on seurustellut jo muutaman kuukauden kivan saman ikäisen pojan kanssa. He tutustuivat yhteisissä salibandy treeneissä. Olen iloinen poikani puolesta, mutta miehestäni eli pojan isästä ei voi sanoa samaa. Kun poikamme kertoi homoudestaan iltapäiväkahvilla niin mieheni raivostui ja sanoi, että ei hyväksy asiaa ja löi nyrkillä seinällä olevaa taulua mihin tuli reikä. Poikani lähti itkien autolla pois eikä vastaa puhelimeen. Mies vetäytyi tämän jälkeen puuliiteriin juomaan olutta. Kävin liiterin ovella ja yritin houkutella miestä kotiin lihapiirakalla, mutta mieheni ei vastannut mitään vaan käänsi selkänsä minulle kyyneleet silmissä. Siellä se istuu puupölkyn päällä karhun 24 olutpack jalkojenvälissä eikä suostu nyt tulemaan pois ja minä kun olin tehnyt lihapiirakoitakin meidän yhteistä koti-iltaa varten. Miten tuon miehen saisi nyt leppymään ja ulos sieltä liiteristä ettei vilustu? Saunakin on melkein jo valmis..
Kommentit (50)
Eikö niitä homoja voisi merkitä isolla H-tatuoinnilla otsaan niin normaalit ihmiset osaisivat välttää näitä saastuttajia.
Vierailija kirjoitti:
Eivät homot ole ihmisiä vaan luonnonoikkuja.
Erittäin huono argumentti sillä sinäkin olet luonnonoikku vaikket olisikaan homoseksuaali. Jos perustat näkemyksesi vielä johonkin satukirjan sanaan niin olet vielä pahempi luonnonoikku.
Vierailija kirjoitti:
Eikö niitä homoja voisi merkitä isolla H-tatuoinnilla otsaan niin normaalit ihmiset osaisivat välttää näitä saastuttajia.
Sinun kaltaisia saastuttajia ei edes tarvitse "merkata" Te pidätte itse huolen siitä että kaltaisenne roskasakin pystyy erottamaan jo metrien päähän.
Homoja on aina ollut, ja tulee aina olemaan.
Joissain yhteisöissä sitä saa ilmentää, joissain ei.
Meijän suvusta lentäis ku leppäkeihäs ulos perinnönjaosta. Kannattaa miettiä miten sitä ilmentää kellekin.
Onko isä ollut huono isä? Homoilla on tosi usein huono isäsuhde tai jopa isä puuttunut kokonaan.
Yleisesti sanottuna ymmärrän isää. Tottakai asia on kova kolaus. Kuka oikeasti haluaa lapsensa olevan homo? Mutta eiköhän tuo sopeudu ja tietysti pojan oma onni on tärkeintä. Homosuhteet tosin on usein todella vaikeita, paljon mustasukkaisuutta, holtitonta käytöstä jne. Tämä ei ole oma keskintöni vaan tutkittu juttu, että homosuhteissa on paljon haastavampaa kuin heterosuhteissa.
Vierailija kirjoitti:
Onko isä ollut huono isä? Homoilla on tosi usein huono isäsuhde tai jopa isä puuttunut kokonaan.
Yleisesti sanottuna ymmärrän isää. Tottakai asia on kova kolaus. Kuka oikeasti haluaa lapsensa olevan homo? Mutta eiköhän tuo sopeudu ja tietysti pojan oma onni on tärkeintä. Homosuhteet tosin on usein todella vaikeita, paljon mustasukkaisuutta, holtitonta käytöstä jne. Tämä ei ole oma keskintöni vaan tutkittu juttu, että homosuhteissa on paljon haastavampaa kuin heterosuhteissa.
Joo lukenu kans joskus samaa.
Vierailija kirjoitti:
Homoja on aina ollut, ja tulee aina olemaan.
Joissain yhteisöissä sitä saa ilmentää, joissain ei.
Meijän suvusta lentäis ku leppäkeihäs ulos perinnönjaosta. Kannattaa miettiä miten sitä ilmentää kellekin.
aika homoj ootte kyll
Yleensä ne ketkä eniten homoudesta tai ylipäänsä toisten ihmisten seksuaalisuudesta välittävät erityisen paljon, niin heillä itsellään on jotain luurankoja kaapissa sen asian tiimoilta.
Varsinkin roller derpy ja naisten jenkkifutis 😎