Miksi ette lyö puhelinmyyjille luuria korvaan?
Ärsyttää olla puhelinmyyjä, kun ihmiset eivät ymmärrä lyödä luuria korvaan.
Ymmärrättekö, että niin kauan kuin selittelette tai viivyttelette tai sanotte ei, meidän on pakko jatkaa myyntipuheitamme. Niin meidät on ohjeistettu.
Kun lyötte luurin korvaan, aikaa säästyy ja pääsemme eteenpäin.
Mikä luurin sulkemisessa on niin vaikeaa? Miksi viette turhaan aikaamme ja kiusaatte meitä?
Kommentit (92)
Olen tehnyt puhelinmarkkinointikiellon. Jos joku puhelu tulee läpi niin olen ystävällisen päättäväinen. Jos siellä ruvetaan heittämään maireita tarinoita savon murteella niin keskeytän ja kysyn että anteeksi oletko myymässä jotain, joskus ne venkoilee ja sanoo että en myymässä vaan haluan vaan että olet tietoinen tästä valtavan hienosta whatever. Yleensä asiaan päästää kuintekin pian. Kerron sitten että "kiitos, mtuta en koskaan osta mitään puhelimssa. Mukavaa päivänjatkoa.
Vaikka nostaisin luurin, en koskaan sano yhtä ainoaa sanaa. Silloin soittaja ei saa minusta mitään tietoja.
Puhukoon itse ja kertokoon itsestään, hänhän se on soittanut.
Jos soittaja on vaikka lääkäri, jolta odotan puhelua, niin toki silloin aloitan minäkin puhumaan.
Yleensä soittaja on alussa kone, joka nauhoittaa puheen, myöhempää talous rikosta varten.
Jos luurin sulkee niin soitat piaan uudestaan "puhelu katkesi äsken"!
Minulle ei soittele puhelinmyyjät. Minulla on kaikki mahdolliset kiellot ja salaukset.
En halua olla niin epäkohtelias, sensijaan jätän puhelimen pöydälle ja käyn vaikka tupakilla, takaisin tullessa on puhelu jo päättynyt hehhehhheeee....; )
Mun kännykäs ei ole luuria. Ja Doroani en paisko, hajoo vielä.
En edes vastaa.Laitan numeron estoon.
Heti kun käy ilmi, että soittaja on myymässä jotakin niin sanon "ei kiitos, hei vaan" ja suljen puhelimen. Turha mitään v*ttuilua on harrastaa, työtäänhän nuokin vain tekee ja yrittävät elättää itsensä, mahdollisesti perheensä jne. Ja onhan tuo p*skaduuneista p*skin, siinä on v*ttuilua riittämiin.
Sanon aina, että ei tuhlata kummankaan aikaa, en ole ostamassa mitään. Yleensä puhelu lopetetaan hyvässä hengessä jankuttamatta, mutta pari kertaa on puhelinmyyjä suuttunut tästä, todennut vihaisella äänellä, että asia selvä ja lyönyt luurin minulle korvaan 😅
Työtähän hekin tekevät, osaan kohteliaasti kieltäytyä ja lopettaa puhelun
Emmää viitti kun on niin mukava joskus jutella jonku kaas. Se siinon ku mulla on jo kaikkia tarpeetonta tavaraa jo isot kasat. Ja kalliiksi on tullu. Minä voisin kyllä lahjoittaa esim. henkilövaakoja ja rintaliivejä yms. vaikka köyhille ja lihaville.
En periaatteestakaan hanki mitään kieltoja, varsinkaan maksullisia sellaisia. Olen yksinkertaisesti lisännyt estolistalle kaikki puhelinmyyntinumerot. Kyllä niitä soittoja näkyy tulevan, mutta blokkautuvat kaikki.