Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ette lyö puhelinmyyjille luuria korvaan?

Vierailija
07.04.2018 |

Ärsyttää olla puhelinmyyjä, kun ihmiset eivät ymmärrä lyödä luuria korvaan.

Ymmärrättekö, että niin kauan kuin selittelette tai viivyttelette tai sanotte ei, meidän on pakko jatkaa myyntipuheitamme. Niin meidät on ohjeistettu.

Kun lyötte luurin korvaan, aikaa säästyy ja pääsemme eteenpäin.

Mikä luurin sulkemisessa on niin vaikeaa? Miksi viette turhaan aikaamme ja kiusaatte meitä?

Kommentit (92)

Vierailija
81/92 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu ettei auta lyödä luuria korvaan kun soitatte huomenna uudestaan!

Emme me niitä puheluita valitse. Tietokone ne arpoo. Kun jättää vastaamatta tai lyö luurin korvaan, niin kyllä ne loppuvat.

Ei lopu. Niin pitkään kun asiakas ei vastaa tai ei kuuntele tarjousta loppuun, niin se numero pysyy soittolistalla. Vasta kun asikas kuuntelee loppuun ja vastaa kyllä tai ei, niin numoero poistuu kyseisen kampanjan soittolistalta pois. Mutta ei hätää, ensi viikolla on taas uusi tuote tarjouksessa ja taa puhelin piriseen. Kannattaa hankkia suoramarkkinointikielto.

En periaatteestakaan hanki mitään kieltoja, varsinkaan maksullisia sellaisia. Olen yksinkertaisesti lisännyt estolistalle kaikki puhelinmyyntinumerot. Kyllä niitä soittoja näkyy tulevan, mutta blokkautuvat kaikki.

Vierailija
82/92 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt puhelinmarkkinointikiellon. Jos joku puhelu tulee läpi niin olen ystävällisen päättäväinen. Jos siellä ruvetaan heittämään maireita tarinoita savon murteella niin keskeytän ja kysyn että anteeksi oletko myymässä jotain, joskus ne venkoilee ja sanoo että en myymässä vaan haluan vaan että olet tietoinen tästä valtavan hienosta whatever. Yleensä asiaan päästää kuintekin pian. Kerron sitten että "kiitos, mtuta en koskaan osta mitään puhelimssa. Mukavaa päivänjatkoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/92 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka nostaisin luurin, en koskaan sano yhtä ainoaa sanaa. Silloin soittaja ei saa minusta mitään tietoja. 

Puhukoon itse ja kertokoon itsestään, hänhän se on soittanut. 

Jos soittaja on vaikka lääkäri, jolta odotan puhelua, niin toki silloin aloitan minäkin puhumaan. 

Yleensä soittaja on alussa kone, joka nauhoittaa puheen, myöhempää talous rikosta varten.  

Vierailija
84/92 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos luurin sulkee niin soitat piaan uudestaan "puhelu katkesi äsken"!

Vierailija
85/92 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei soittele puhelinmyyjät. Minulla on kaikki mahdolliset kiellot ja salaukset.

Vierailija
86/92 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua olla niin epäkohtelias, sensijaan jätän puhelimen pöydälle ja käyn vaikka tupakilla, takaisin tullessa on puhelu jo päättynyt hehhehhheeee....; )

Vierailija
87/92 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kännykäs ei ole luuria. Ja Doroani en paisko, hajoo vielä.

Vierailija
88/92 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes vastaa.Laitan numeron estoon.

Vierailija
89/92 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun käy ilmi, että soittaja on myymässä jotakin niin sanon "ei kiitos, hei vaan" ja suljen puhelimen. Turha mitään v*ttuilua on harrastaa, työtäänhän nuokin vain tekee ja yrittävät elättää itsensä, mahdollisesti perheensä jne. Ja onhan tuo p*skaduuneista p*skin, siinä on v*ttuilua riittämiin.

Vierailija
90/92 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon aina, että ei tuhlata kummankaan aikaa, en ole ostamassa mitään. Yleensä puhelu lopetetaan hyvässä hengessä jankuttamatta, mutta pari kertaa on puhelinmyyjä suuttunut tästä, todennut vihaisella äänellä, että asia selvä ja lyönyt luurin minulle korvaan 😅

Vierailija
91/92 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtähän hekin  tekevät, osaan kohteliaasti kieltäytyä ja lopettaa puhelun

Vierailija
92/92 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmää viitti kun on niin mukava joskus jutella jonku kaas. Se siinon ku mulla on jo kaikkia tarpeetonta tavaraa jo isot kasat. Ja kalliiksi on tullu. Minä voisin kyllä lahjoittaa esim. henkilövaakoja ja rintaliivejä yms. vaikka köyhille ja lihaville.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi