Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ette lyö puhelinmyyjille luuria korvaan?

Vierailija
07.04.2018 |

Ärsyttää olla puhelinmyyjä, kun ihmiset eivät ymmärrä lyödä luuria korvaan.

Ymmärrättekö, että niin kauan kuin selittelette tai viivyttelette tai sanotte ei, meidän on pakko jatkaa myyntipuheitamme. Niin meidät on ohjeistettu.

Kun lyötte luurin korvaan, aikaa säästyy ja pääsemme eteenpäin.

Mikä luurin sulkemisessa on niin vaikeaa? Miksi viette turhaan aikaamme ja kiusaatte meitä?

Kommentit (92)

Vierailija
21/92 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lyö luuria korvaan, koska en halua olla sinulle epäkohtelias ainoastaan sen vuoksi, että sinä teet työtäsi. Sen sijaan sanon napakasti, että en ole kiinnostunut.

Ja itse asiassa pyrin pitämään suoramyyntikiellon päällä, juuri siksi, että se säästää meidän molempien aikaa. Joskus se pääsee vain vanhenemaan ja puheluita tulee.

Vierailija
22/92 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonosti käyttäytyvä myyjä ei ansaitse parempaa.

Ymmärrätkö, että ei meillä ole vaihtoehtoa. Ei meillä ole lupaa lopettaa, jos asiakas pysyy linjan päässä.

Siksi kannattaa suoraan lyödä luuri korvaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/92 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lyö tylysti luuria korvaan, vaan kerron, etten nyt ehdi puhua ja toivotan hyvät päivänjatkot.

Sitten painan punaista.

Vierailija
24/92 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyönkin luurin korvaan jos on huono päivä. Kerran annoin lausua myyntipuheensa. Pieraisin ja löin luurin korvaan. Tosi kypsää hei, mut oli tosi huono päivä silloin.

Vierailija
25/92 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä alan puhumaan ruotsia, oikein riikin ruotsia. Kertaakaan ei kukaan puh.myyjä ole myynyt mulle mitään.

Vierailija
26/92 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua, ei ole hyvien tapojen mukaista. Ja työtähän he vain tekevät, itse en edes  jaksaisi kun en ole yhtään myyntihenkinen :)

Seuraavaksi alan kyllä kertoilemaan sairauksistani. Siinä varmaan sitkeinkin myyntihenkilö jo herpaantuu...

Vierailija
27/92 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua, ei ole hyvien tapojen mukaista.

Meille myyjille se olisi mieluista. On hyvin epäkohteliasta alkaa puhua, jos ei aio ostaa mitään.

Vierailija
28/92 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastaa, onhan reilua kun en tilaa mitään.

Vierailija
29/92 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon: ” anteeksi, voitko toistaa, en ymmärtänyt kun en kunnolla kuullut”. Sitten luuri pöydälle taas ja luuri hetken päästä käteen. Toistan edellä mainitun lauseen.

Laskin kerran, että meni 7 kertaa, ennnkuin luurista ei kuulunut enää mitään.

Joskus, kun olen oikein hyvällä tuulella, sanon: ” kiltti, pieni, laita luuri kiinni” ja sitten perään ” heippa ,”

Ollaan me vaan niin tylyjä puhelinmyyjä kohtaan.

Vierailija
30/92 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan me vaan niin tylyjä puhelinmyyjä kohtaan.

Mitä iloa tuosta ilkeilystä on? Jos minä en olisi puhelinmyyjä, olisin työtön. Tahdotko maksaa palkkani veroina?

Miksi ei vain voi lyödä luuria kiinni, miksi täytyy ruveta ilkeilemään?

Vierailija
31/92 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen aloin lyömään kun joku urpo kauppasi 90euron lautassettiä. Ei jumalauta mitä rahastusta.

Vierailija
32/92 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painan punaista nappia. Ärsyttää, kun joku ihme murretta sönköttävä kyselee, että minkähänlaene päevä siellä Turussa mahtoopi olla, kun tiällä jossakin hevonveessä aerunko paestaa ja piätinpä soittoo justiinsa siulle nyt niin halavan tariouksen. Klik.

Vierailija
33/92 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kysyn, minkälainen ilma siellä nyt on, mistä sä soitat. Sitten kun sääasiat on käyty läpi, kysyn, onko soittaja kauankin tehnyt myyntityötä. Sitten kun työhistoriat on molemmin puolin käyty läpi, niin alan huuhuilemaan kaiken näköistä, kertoilen sitä sun tätä. Kyllä ne auliisti kertovat omista jutuista. Tämän jälkee kyllä joskus nolottaa sanoa, etten osta mitään. Ouh.

Vierailija
34/92 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä lyön. Yleensä en sano sen ensimmäisen ein jälkeen mitään, laitan vain puhelun kiinni.

Sama juttu. Välillä tosin käsken painumaan h*lvettiin sen ei sijaan. Riippuu ihan fiiliksestä.

Vierailija
35/92 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en edes vastaa.

Mistä tiedät että puhelinmyyjä soittaa?

Ai niin... sullehan ei muut soittele.

Vierailija
36/92 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painan punaista nappia. Ärsyttää, kun joku ihme murretta sönköttävä kyselee, että minkähänlaene päevä siellä Turussa mahtoopi olla, kun tiällä jossakin hevonveessä aerunko paestaa ja piätinpä soittoo justiinsa siulle nyt niin halavan tariouksen. Klik.

Tämä! Myyntityyli on kuvottava. Kuulostaa hullulta stalkkerin jutuilta. Toki puheet ovat valmiiksi laadittuja, mutta silti. 😲

Vierailija
37/92 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talo taas näkyvällä paikalla ja 6 piipunpaikkaajaa ja toinen mokoma kattofirmoja.Myös 4 putkifirmaa myös soitellut ja hetken päästä alkaa kierros uudestaan.Taas puhelinmyynnissä se puoli että vanhukset mahdottoman tahdikkaita ja mikään töykeä keskeyttäminen tule kuulonkaan ja nuoret eivät edes huomaa hienovaraista kieltäytymistä.

Vierailija
38/92 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on puhelinmarkkinointikielto, jos joskus tosi harvoin saan silti myyntipuhelun vetoan siihen ja lopetan ystävällisesti mutta päättäväisesti keskustelun. Suosittelen Robinson palvelun markkinointikieltoa. Jankkaaminen ja syyt/ tekosyyt on turhia jos ei ehdottomasti aio ostaa mitään. Raivarit ja muu tylyys on myös turhaa. Mukavampi kun ei tule puheluja lainkaan. Ja kyllä olen ollut joskus puhelinmyyjänä.

Vierailija
39/92 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos! Nauroin tänään ensimmäisen kerran:)

Vierailija
40/92 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä jotenkin miettii taustalla että kun tarpeeksi kauan jauhaa jotain tyhjää eikä sitten lopulta osta mitään, niin puhelinmyyjältä kuluu aikaa ja jossain vaiheessa huomataan ettei toiminta kannata ja sillä tavalla voisi tuon puhelinmyyntitoiminnan saada loppumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme