Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvittaako ketään seksi miehen kanssa, joka antaa naapurin ämmän kävellä vaimonsa yli?

Vierailija
21.04.2006 |

Minua naapurin ämmä loukkaa miten tahansa, kutsuu jopa mieheni väitöstilaisuuteensa (ei siis minua), tulee varmasti meidän pihaamme naureskellen iloisesti miehelleni, kun tietää, että minä VARMASTI näen, miten mieheni syö HÄNEN kädestään...

Ja kun miehelleni mainitsen asiasta, niin mieheni selitys on, että minun on täytynyt suututtaa tämä " kiva" naapurinrouva jotenkin, hänelle kun pimu on niin mukava. Sitten, kun minua ei kiinnosta sexailu äijän kanssa, kun on pitänyt hauskaa naapurin ämmän kanssa, niin taas on vika minussa - kuiva narttu...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän naapurin akka on kans just tollanen :P

Vierailija
2/8 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitelleet naiset on todella tylsiä sänkykumppaneita. Kahdesta on kokemusta ja hoh hoijaa.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Panin joskus lisurin kanssa, joka oli tantra-seksin ystävä. Aneemista touhua oli. Lehdestä näin, että oli väitellyt myöhemmin tohtoriksi.

Vierailija
4/8 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei.

Vierailija
5/8 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nyt ihan varma, ette kuvittele koko tilannetta tai ole liiallisen mustasukkainen? Sillä jos naapurisi loukkaa sinua, eihän se ole miehesi syytä. Ja ei kai se kiellettyä ole, että juttelee naapureiden kanssa.

Kertoisitko tarkemmin, vaikea ottaa kantaa kun ei tiedä mitä tarkoitat loukkaamisella. Ja missä mielessä mietit, pitäisikö miehelle antaa seksiä? Kuulostaa siltä, että liittonne ei välttämättä ole oikeilla kantimilla ja silloinhan pitäisi harkita pikemminkin lähtöpassien antamista kuin seksin antamista.

Vierailija
6/8 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just nii. Ihme rutinaa. edellinen kirjoittaja on aivan oikeassa. Tyyppi taitaa olla kateellinen mm. siitä, että on huonommin koulutettu kuin tuo naapurin paha ämmä, joka on väkertänyt sentään väikkärin. En mä sitä sano, että se nyt mikään huippusuoritus on, mut silti.

Vierailija
7/8 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän mun seksielämän käy kun tässä kohta väittelen. :P Toistaiseksi ollut aika villiä, mutta sen jälkeen muutun varmaan akateemiseksi kuivakäymälän karikkeeksi.

Vierailija
8/8 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

viittisit tutustua. Taitaa pitää parempaa huolta ulkonäöstäänkin ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi