Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverit järjestivät minut sokkotreffeille ja mies käy kuumana minuun. Mitä teen?

Vierailija
07.04.2018 |

Kavereiden mielestä olisimme hyvä pari, mutta en välitä miehestä pätkän vertaa. :( Tapasimme ravintolassa, söimme ja "juttelimme". 90% ajasta mies oli äänessä, kehui itseään ja saavutuksiaan sekä yritti koko ajan tehdä vaikutusta minuun. Mies oli levoton ja päästeli muutaman tyhmän aivopierun eikä tajunnut pyytää anteeksi. En olisi antanut puhelinnumeroa, mutta mies oli saanut sen jo kavereiltani. Sokkotreffeistä on aikaa muutama viikko ja mies lähettelee päivisin monta viestiä (on ikävä ja haluaa tavata uudestaan). Treffien jälkeen en saanut sanottua etten halua nähdä enää, koska tunnelma oli liian painostava. :( Mies on liian puhelias ja spontaani makuuni, kun minä olen rauhaa rakastava ja ujohko nainen. Haluaisin nopeasti eroon miehestä, mutta miten?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda ihmeessä kaveripiiriä! Kaverin puhelinnumeroa ei jaella yhtään kellekään.

Vierailija
22/29 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos toiset järjestää, mies on voinut saada sen kuin lupauksena varmasta suhteesta tai ainakin panosta. Ja välit poikki tuollaisiin kavereihin, jotka luulevat saavansa parittaa sinua ( jotta itse tuntisivat olevansa jotain??)

Suksikoot kuuseen kaikki, sun ei tarvitse välittää kenestäkään, josta et välitä.

Vain yksi oli vastustanut sokkotreffejä ja kuulin myös, että suurta osaa kaveriporukan naisista ärsyttää sinkkuuteni. Olen porukan ainoa sinkku, mutta en kelpuuta vierelleni ketä tahansa miestä. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda ihmeessä kaveripiiriä! Kaverin puhelinnumeroa ei jaella yhtään kellekään.

No nimenomaan. Ikinä ei voi tietää, millaisen sekopään käsiin se numero voi päätyä. Varsinkin näissä epätoivoisesti parisuhdetta etsivissä on paljon epätasapainoisia tapauksia.

Vierailija
24/29 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos toiset järjestää, mies on voinut saada sen kuin lupauksena varmasta suhteesta tai ainakin panosta. Ja välit poikki tuollaisiin kavereihin, jotka luulevat saavansa parittaa sinua ( jotta itse tuntisivat olevansa jotain??)

Suksikoot kuuseen kaikki, sun ei tarvitse välittää kenestäkään, josta et välitä.

Vain yksi oli vastustanut sokkotreffejä ja kuulin myös, että suurta osaa kaveriporukan naisista ärsyttää sinkkuuteni. Olen porukan ainoa sinkku, mutta en kelpuuta vierelleni ketä tahansa miestä. -ap

Kyllä tuo on jo selkeä merkki siitä, että näihin ihmisiin on parasta katkaista välit kokonaan. Jos noinkin tähdellinen asia kuin sinun sinkkuutesi ärsyttää heitä noin paljon, niin eivät he ole mitään aitoja kavereita.

Vierailija
25/29 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon miehen ja sinun paritusidea on ollut kavereittesi mielestä siis täydellinen vitsi ja kun he ovat vielä antaneet numerosikin tyypille, niin heitä on sinun ahdinkosi huvittanut todella! Olet siis kaveriporukan ainoa sinkku - et kai vain vikittele kavereiden poikaystäviä, kun he tuollaisen källin sinulle tekivät? Kuinka vanha olet?

Vierailija
26/29 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet ja minkälaisen miehen kelpuuttaisit?

Vierailija
27/29 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin, että olis jotain tekemistä yhdessä. Se ois kivaa, kun olen hivenen huono tai kömpelö kahden kesken, jos on sellainen tilanne että vain kevyesti jutellaan. Koen tilanteen helposti ahdistavaksi, jos ei ole vielä niin kovin tuttu henkilö kyseessä.

Vierailija
28/29 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna nyt sitä pesää sille äijälle.

Miksi? En halua menettää neitsyyttäni miehelle, joka ei rakasta minua ja jota kohtaan en tunne inhoa enempää. -ap

Vierailija
29/29 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin, että olis jotain tekemistä yhdessä. Se ois kivaa, kun olen hivenen huono tai kömpelö kahden kesken, jos on sellainen tilanne että vain kevyesti jutellaan. Koen tilanteen helposti ahdistavaksi, jos ei ole vielä niin kovin tuttu henkilö kyseessä.

Oletko nainen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi