Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko raha korvata rakkauden...

Vierailija
07.04.2018 |

Vaa'assa eron puolella painavat täysin epätyydyttävä parisuhde, kodin kireä ja riitainen ilmapiiri ja sen negatiiviset vaikutukset lapsen ja toki myös omaan psyykeen. Yhteenjäämisen puolella painavat loistava elintaso johon mulla yksin ei ole mahdollisuutta sekä lapselle ihanteellinen ympäristö kuten iso piha, ihana ja laadukas päiväkoti jonka lähellä ei ole asuntoja joihin mulla olisi varaa muuttaa, turvallinen ja luonnonläheinen seutu.

Mihin sulla vaaka kallistuisi?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei korvaa. Tiedän ex parin jossa mies tienasi liki 200 000€ vuodessa. Mutta ero tuli vaikka kaikki muuten täydellistä. Toki asiaan vaikutti että ukko hyppi vieraissa. Tietenkin jos teillä ei pettämistä taustalla niin päätös ei ole niin helppo. Mutta uskon että suurimmalla osalla ihmisistä menee oma hyvinvointi loppujen lopuksi rahan edelle. Haluatko tuhlata vuosiasi onnettomana tuollaiseen? Kyllä te pärjäätte vähemmälläkin, ei siihen kuole.

Vierailija
2/14 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko sitä koittaa vielä korjata? Terapiat.. Keskustelu.. Loma kahden.. Oman ajattelun muuttaminen.. Erilainen katsontakanta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pariterapia, yrittää saada suhde taas toimimaan? Vai onko tilanne aina ollut yhtä huono?

Toki ei raha tuo onnea eikä elintaso ole kaikki kaikessa, mutta itse varmaan yrittäisin saada suhteen toimimaan. Mutta jos yrityksestä huolimatta suhteessa on paha olla niin eihän siinä sitten muu auta kuin erota.

Toki en voi tietää jos olette jo kaikki kivet kääntäneetkin.

Vierailija
4/14 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä koskaan aliarvioi mielenterveyden ja oman henkisen hyvinvoinnin tärkeyttä.

Taloudellinen riippuvuus vaikuttaa aikuiseen ihmiseen rankemmin kuin moni luulisi. Kokeile muiden suosittelemat pariterapiat yms. keinot ja jos ei toimi, lähde.

Lapsen psyykkeellekin on tärkeämpää hyvä ympäristö kuin rikas sellainen.

Vierailija
5/14 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tiettyyn pisteeseen korvaa. Jos parisuhde on jollain tavalla väkivaltainen, fyysisesti tai henkiesti niin silloin ei. Mutta jos ei vain tunne jotain riehuvaa rakkautta, niin kyllä omasta mielestäni. Mielummin itse valitsisin hyvän elintason, kuin jonkun roihuavan rakkauden köyhyydessä. 

Vierailija
6/14 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei suostu pariterapiaan eikä edes netin kautta tehtäviin tehtäviin (Väestöliitto). Mies vaikuttaa ihan tyytyväiseltä ja pärjätään ilman riitoja kunhan mä hoidan kiltisti hommani (palkkatyön lisäksi lapsen, koiran, kaupassakäynnin, ruoanlaiton, siivouksen, pyykinpesun jne.) ja teen kuten mies toivoo (annan *llua kellonaikaan katsomatta, haen yhden, tuon toisen, teen vielä yhden jutun). Jos/kun en ehdi/jaksa/ei huvita tehdä kaikkea niin alkaa *ttuprkle jupina, ovien paiskominen, tavaroiden kolistelu yms. Ei tarvitse kuin unohtaa tuoda oikeanlaista viiliä kaupasta niin miehellä "ei *ttu ole mitään syötävää". Raskasta on.

Vierailija
7/14 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkautta ei korvaa koskaan mikään.

Vierailija
8/14 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi itse korvaamaan rahalla rakkautta.,mutta ollaan toki erilaisia.Pysähdy, mieti mikä on itsellesi tärkeää, missä olet valmis joustamaan ja mitkä asiat ovat sisimmissäsi ehdottomia oman hyvinvointisi takia. Vain sinä itse voit määritellä mitä siedät ja mitä et. Kuuntele sisintääsi.

Vierailija
9/14 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta rakkaus voi korvata rahan :)

Vierailija
10/14 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin Mies on onnistunut hankkimaan ilmaisen piian joka lisäksi antaa vapaasti ja käy töissä muualla tienaamassa. Miksi helvetissä se haluaisi riskeerata moiset saavutetut edut suostumalla yhtään mihinkään. Arvelee, että iniset aikasi, mutta palvelu jatkuu ja akka joko pysyy tai sitten se vaihtuu, ja löytyy toinen yhtä tyhmä. Hänellä ei mielestään ole mitään voitettavaa, koska kaikki on nyt täydellistä.

Aikooko se hylätä lapsensa erossa, vai miten se ajatteli pitää äitipuolen tyytyväisenä noin huonoihin ehtoihin? Sitä kun ei sido kiva päiväkoti, päinvastoin miehen osakkeet tippuu isyyden takia.

Vierailija
11/14 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko violetti väri korvata vesisateen?

Vierailija
12/14 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei suostu pariterapiaan eikä edes netin kautta tehtäviin tehtäviin (Väestöliitto). Mies vaikuttaa ihan tyytyväiseltä ja pärjätään ilman riitoja kunhan mä hoidan kiltisti hommani (palkkatyön lisäksi lapsen, koiran, kaupassakäynnin, ruoanlaiton, siivouksen, pyykinpesun jne.) ja teen kuten mies toivoo (annan *llua kellonaikaan katsomatta, haen yhden, tuon toisen, teen vielä yhden jutun). Jos/kun en ehdi/jaksa/ei huvita tehdä kaikkea niin alkaa *ttuprkle jupina, ovien paiskominen, tavaroiden kolistelu yms. Ei tarvitse kuin unohtaa tuoda oikeanlaista viiliä kaupasta niin miehellä "ei *ttu ole mitään syötävää". Raskasta on.

Mikäs siinä on pärjätessä ilman riitoja, kun talossa on vain yksi tahto.

Voit toki yrittää kasvattaa miestä hitaasti ja ovelasti, mutta vaikuttaa siltä, että oveluutta sinusta ei löydy. Pystytkö ottamaan asian aikuiskasvatuksen opiskelun kannalta?

Osta sille oma jääkaappi, joka on täynnä sitä vittuviiliä. Täydentäköön itse. Jos sellanen omavastuu ei häntä hotsita, kerro että kun sinun silmäsi jatkavat aukeamistaan, hän tulee hoitamaan jääkaappiinsa kaiken muunkin alusta loppuun itse.

Vierailija
13/14 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vaaka on kallistunut taloudellisen turvallisuuden puolelle jo kauan sitten. Olen hyväksynyt tosiasiat, enkä haikaile muuta. En tuhlaa aikaani jossitteluun. Huonosta parisuhteesta huolimatta olen onnistunut tekemään elämästäni siedettävän. Näinkin voi elää.

Vierailija
14/14 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on omin voimin yritetty selvittää tilannetta nätisti ja vähemmän nätisti jo useamman vuoden, välillä mies skarppaa mutta alle viikossa se jo unohtuu. Tai aiemmin jos tulee isompi eturistiriita. Se on sellaista tasapainoilua piikana olemisen ja miehen kiukun kestämisen välillä. Ahdistun ja vetäydyn kun mies kulkee kotona kuin perseeseenammuttu karhu. Itse olen aika herkkä, rauhaa rakastava ja ristiriitoja välttelevä luonteeltani, mies on ehkä oppinut käyttämään sitä hyödyksi. Ehkä joku temperamenttisempi ihminen sopisi hänelle paremmin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi