Käykö kukaan muu kuin kommunistit Kom-teatterin esityksissä?
Kommentit (27)
Olen käynyt kerran, mutta siitä on jo aikaa, taisi olla 90-luvulla. En asu pääkaupunkiseudulla. En ole kommari enkä ollut silloin. Esitys oli hyvä, en vaan enää muista mikä se oli.
Ne tekee nyt evakkolauluja ukreille sitten.
Seuraavat ihmisiä . Vakoilijoita Venäjältä ne on. Niinkuin se Tomnikova ja yx Nadja . Katariina. Svetlana ja Kiljunen kommunisti. Varastelu on muuten sairaus mutta kateutta . Useimmin kadehtii muita niin sairaasti että on sairas . Otan tän kahvimukin otan tän kynttilän jalan otan nää farkut koska kadehdin. Hirveä kateus kalvaa.
Voi tehdä evakkoreki lauluja nyt sekä Ukrainan evakoille että jo myös Venäjän ja Syyrian ja Somalian ja Libanonin ja Georgian kun he ensin tekee itse niitä evakkoja ja laulaa pilkkalaukut päälle. Nää ei ole jahvejehovan pakkosiirtolaisuus joukkoja .
Varastettu leivänpaahdin ja TV on kivempaa kuin asua Jaltalla .
Lauttasaaressa onkin ollut myymälävarkaudet huippua mis asuu näyttelijöitä.
Onkohan se Kinnunen joku tattari ja uhraa lampaita lepytysuhriksi ajalta ennen Jeesusta .