Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käykö kukaan muu kuin kommunistit Kom-teatterin esityksissä?

Vierailija
07.04.2018 |

?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan se Kinnunen joku tattari ja uhraa lampaita lepytysuhriksi ajalta ennen Jeesusta . 

Vierailija
22/27 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt kerran, mutta siitä on jo aikaa, taisi olla 90-luvulla. En asu pääkaupunkiseudulla. En ole kommari enkä ollut silloin. Esitys oli hyvä, en vaan enää muista mikä se oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tekee nyt evakkolauluja ukreille sitten.   

Vierailija
24/27 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavat ihmisiä .  Vakoilijoita Venäjältä ne on.   Niinkuin se Tomnikova ja yx Nadja .  Katariina.  Svetlana ja Kiljunen kommunisti.  Varastelu on muuten sairaus mutta kateutta .  Useimmin kadehtii muita niin sairaasti että on sairas .  Otan tän kahvimukin otan tän kynttilän jalan otan nää farkut koska kadehdin.   Hirveä kateus kalvaa.  

Vierailija
25/27 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tehdä evakkoreki lauluja nyt sekä Ukrainan evakoille että jo myös Venäjän ja Syyrian ja Somalian ja Libanonin ja Georgian kun he ensin tekee itse niitä evakkoja ja laulaa pilkkalaukut päälle.  Nää ei ole jahvejehovan pakkosiirtolaisuus joukkoja . 

Vierailija
26/27 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastettu leivänpaahdin ja TV on kivempaa kuin asua Jaltalla .  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/27 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauttasaaressa onkin ollut myymälävarkaudet huippua mis asuu näyttelijöitä.