Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua vituttaa olla tällainen

Vierailija
07.04.2018 |

Tällainen joka ei ole edes tuetusti saanut hommattua ammattia. Tänään juttelin erään fysioterapeutti äidin kanssa joka oli lapsen harrastuksessa. Voi että mä häpeän itseäni.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/18 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin ettei kukaan ymmärrä, miten raskasta on tavallaan näytellä että on kuin muutkin ja sitten kadehtia kun muut ovat pärjänneet elämässään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia mä en jaksa olla enää ihmisten ilmoilla. Ei jaksa niitä halveksuvia katseita kun on köyhä ja ei ole varaa hienoihin vaatteisiin.

Vierailija
4/18 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen takia mä en jaksa olla enää ihmisten ilmoilla. Ei jaksa niitä halveksuvia katseita kun on köyhä ja ei ole varaa hienoihin vaatteisiin.

Mulla on kyllä ihan ok vaatteet eikä tätä asiaa näe päällepäin. Ap

Vierailija
5/18 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadit asioita itseltäsi, koska luulet että muut vaativat niitä sinulta, etkä sen takia hyväksy itseäsi sellaisenaan. Turha syyttää muita. Vaikka joku joskus sanoisikin jotain. Miksi itse annat sille niin suuren painoarvon?

Vierailija
6/18 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muaki vituttaa olla tällane

Vierailija
7/18 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaadit asioita itseltäsi, koska luulet että muut vaativat niitä sinulta, etkä sen takia hyväksy itseäsi sellaisenaan. Turha syyttää muita. Vaikka joku joskus sanoisikin jotain. Miksi itse annat sille niin suuren painoarvon?

Mä nyt vaan haluaisin olla kuin muut. Elämä tällaisena on raskasta.

Vierailija
8/18 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipä millaista elämä on sun miehelle ja lapselle.

Vierailija
9/18 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietipä millaista elämä on sun miehelle ja lapselle.

No miksi mies sitten otti minut?

Vierailija
10/18 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
11/18 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon on helppo ratkaisu olemassa. Älä esitä vaan elä elämääsi sellaisena kuin se on.

Vierailija
12/18 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohon on helppo ratkaisu olemassa. Älä esitä vaan elä elämääsi sellaisena kuin se on.

Perheellisenä sitä on yritettävä olla kuin muutkin, ei voi näyttää kuinka tyhmä oikeasti on.

Vierailija
13/18 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene opiskelemaan jotain ja hanki se ammatti.

Vierailija
14/18 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sitten lukenut aloitusta ni. Kun se ei onnistu edes tuetusti oppimisvaikeuksieni takia. Olenhan minä toki useasti yrittänyt.

Vierailija
15/18 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä nyt vaan haluaisin olla kuin muut. Elämä tällaisena on raskasta.

Lopeta jo uhriutuminen!!

Mieti, mitä oikeasti haluat ja osaat tehdä ja kääri hihat - lähimmäisesi kärsivät ihan liikaa valituksistasi, armahda heitäkin joskus!!

Vierailija
16/18 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et ole saanut hommattua tutkintoa. Ammatin olisit ehkä voinut hommatakin, jos et olisi epätoivoisesti moneen kertaan yrittänyt suorittaa samaa tutkintoa, jossa kerta toisensa jälkeen epäonnistuit. Tunnen aika montakin yli nelikymppistä (jopa alle), joilla ei ole peruskoulun jälkeen mitään opintoja suoritettuna. Silti heillä on ammatit ja  työpaikat. 

Vierailija
17/18 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sitten lukenut aloitusta ni. Kun se ei onnistu edes tuetusti oppimisvaikeuksieni takia. Olenhan minä toki useasti yrittänyt.

Ammattivalittajalla on sama tarina - oletko kenties hän? Onhan niitä erilaisille oppijoille tarkoitettuja ammattikoulujakin jopa, esim. Keskuspuiston ammattiopisto Helsingissä. Voisiko sellaisessa onnistua. Kaipa nyt jonkun tutkinnon voit suorittaa. Ja jos muuten löydät töitä, niin et välttämättä tarvitse tutkintoakaan.

Vierailija
18/18 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No perusta vaikka koirien/kissojen päivähoitola, rupea valokuvaajaksi tai ala siivota vanhusten asuntoja -  tai lähde edes vapaaehtoistöihin muita ihmisiä auttamaan, niin saat siitä hyvän mielen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän