Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastuksen epäselvät merkit

Vierailija
07.04.2018 |

Yritän mahdollisimman lyhyesti tämän tiivistää, mutta mielipiteet olisivat tarpeen.

Vietin eilen illan yhden miehen seurassa jonka kanssa on nyt pari viikkoa ollut juttua, tarkoitus oli nähdä myös tänään. Mielestäni meillä oli tosi kivaa ja mies kehuu mua paljon. Suudeltiin joo, mutta ei olla harrastettu seksiä koska mieskin sanoo itse ettei halua hätäillä asian kanssa. Kummatkin on Tinderissä edelleen ja kävin tänään katsomassa niin on päivittänyt sinne uuden kuvan, saman jonka lähetti mulle yks päivä. Eli on siellä selkeästi aktiivinen - miksi muuten laittaa uusi kuva?

Meidän piti nähdä tänään mutta miehestä ei ole kuulunut ja ajattelin että viisaampi varmaan odottaa ottaako yhteyttä ja nähdäänkö oikeasti. Häiritsee vaan tuo Tinderissä aktiivisena oleminen. Ei ole sitä tehnyt mieli itse käyttääkään nyt kun olen ihastumassa mieheen. En vain tiedä tarkoittaako mies sitten ihan kaikkea sanomaansa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla kans vähän samanmoinen tilanne. päätin että annan vaan olla, harmittaa vietävästi.. aivan ihme tyyppi, kyselee että nähtäiskö, sitten peruukin yhtäkkiä. ilmeisesti parempaa seuraa saanut.. myös aktiivinen tinderissä. kysyin suoran, kiinnostaako. ei vastannut.. :(

Vierailija
2/7 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mulla kans vähän samanmoinen tilanne. päätin että annan vaan olla, harmittaa vietävästi.. aivan ihme tyyppi, kyselee että nähtäiskö, sitten peruukin yhtäkkiä. ilmeisesti parempaa seuraa saanut.. myös aktiivinen tinderissä. kysyin suoran, kiinnostaako. ei vastannut.. :(

Auts!! :( tuo vastaamatta jättäminen on kyllä tosi selvä vastaus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panee jo toista...

Vierailija
4/7 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on uuden kuvan Tinderiin vaihtanut niin huonolta näyttää. Miksi muuten vaihtaisi (edustavampaa?) kuvaa, ellei tarkoituksena olisi viehättää muita naisia? Olen pahoillani ap :(

Vierailija
5/7 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auts!! :( tuo vastaamatta jättäminen on kyllä tosi selvä vastaus

Totta. siksi annankin olla, vaikka itseä niin kiinnosti - ei voi mitään. ihmettelen myös tapaansa kysellä että nähtäisiinkö, mutta peruu sitten jossain vaiheessa aina. varalla taisin olla.

Vierailija
6/7 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista.

Ei ole miehestä kuulunut ja kaiken tahdonvoiman aion käyttää jotta en laita itse mitään. Varmaan on tosiaan jo uuden kimpussa. Huoh.

Olen pari kertaa katsonut ja sijainti vaihtelee 3 km - alle kilometrin päässä Tinderissä. Viime yön oli hotellissa kun ei täällä samalla paikkakunnalla asu. Yöpaikka varmaan löytyi uuden muijan luota. Kieltämättä ottaa päähän, kuvittelin miehen olevan tosissaan sanojensa kanssa. Mitään ei ilmeisesti pitäisi uskoa...

-ap

Vierailija
7/7 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata yhden miehen takia menettää malttia tai uskoa, niitä uusia miehiä tulee.

Anna tuon miehen mennä omaan matkaan. Turhaa omaa aikaasi tuhlaat tuollaiseen vätykseen 🤔

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi