Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pitää harvakseltaan yhteyttä, mitä pitää ajatella?

Ymmyrkäisenä
07.04.2018 |

Jos mies pitää harvakseltaan yhteyttä, vaikka on myöntänyt ihastuneensa, voiko hän silti ikävöidä, vai onko todennäköisesti liian vähän kiinnostunut? Näin on ollut koko monen kuukauden tapailun ajan. Hän vastaa minulle kyllä aina heti, jos minä viestitän. Ja tahtoo aina nähdä, jos ehdotan. Tavatessamne meillä on oikein kivaa. Mutta itse ei ole kovin aloitteellinen. Tiedän, että hän on ujo, ja se on mielestäni hellyttävää, eikä haittaa yhtään. Mutta voiko ujous vaikuttaa kynnykseen ottaa yhteyttä vielä nytkin, kun molemmat ovat tunteensa myöntäneet?

En uskalla enää laittaa usein viestiä, etten roikkuisi hänessä. Pitäisi varmaan puhua. Mutta en tiedä, miten ja milloin tekisin sen ahdistelematta häntä. Vai kannattaako vain antaa olla rauhassa?

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei viesti, tapaatte pari kertaa kuussa, eikä mitään seksuaalista ole tapahtunut. Millä logiikalla ap edes miettii romanttisen kiinnostuksen mahdollisuutta 😅?!

Sillä logiikalla, että mies otti aluksi yhteyttä kertomalla, että kiinnostaa tutustua. Eleet, katseet yms. kertoivat tunteista. Myöhemmin tunteista puhuttiin avoimesti ja molemmat tunsivat samoin. Päätettiin tutustua vielä ennen virallista seurustelua. Mutta nyt ei etenekään... ehkä tunteita ei hänellä ole riittävästi.

Ap

Vierailija
42/62 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei viesti, tapaatte pari kertaa kuussa, eikä mitään seksuaalista ole tapahtunut. Millä logiikalla ap edes miettii romanttisen kiinnostuksen mahdollisuutta 😅?!

Sillä logiikalla, että mies otti aluksi yhteyttä kertomalla, että kiinnostaa tutustua. Eleet, katseet yms. kertoivat tunteista. Myöhemmin tunteista puhuttiin avoimesti ja molemmat tunsivat samoin. Päätettiin tutustua vielä ennen virallista seurustelua. Mutta nyt ei etenekään... ehkä tunteita ei hänellä ole riittävästi.

Ap

Ehkä kannattaa kysyä nyt vielä uudestaan mikä on homman nimi ja miksi teidän MOLEMPIEN osalta juttu ei etene kaveruutta pidemmälle? Jos siis asia sinua vaivaa ja haluat tietää mitä mies ajattelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Onko sinulla tunteita? Miten tuot ne ilmi? Ei kannata pelkästään miehen harteille laittaa noita tunnejuttuja, jos itsekin olet jotenkin etäinen/kaverillinen?

Vierailija
44/62 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä jaksaisi tuollaista. Mun mielestä olet tilanteessa, että et menetä mitään suoralla kysymisellä. Suora puhe on muutenkin suhteen perusta, unohda parin kuukauden jälkeen tuommoiset "etten pelästytä tai roiku" mietteet. Jos mies ottaa suoran kysymisen roikkumisena tai pelästyy, eikö sekin jo kerro tarpeeksi? Tai että mitä sä tuossa menettäisit siinä tapauksessa? Eri juttu jos olisitte alle viikko sitten tavanneet. :D 

Vierailija
45/62 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, selvä case. Olet ap miehelle vain kaveri, et romanttisten/seksuaalisten tunteiden märkä päiväuni, joka tuossa vaiheessa pitäisi olla jotta jutusta voisi mitään kehkeytyä.

Vierailija
46/62 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eli mies osaa kyllä ottaa yhteyttä (toimi näin aluksikin) ja puhua avoimesti tunteistaan (näinkin on toiminut). Nyt ei, eipä tuosta paljon voi muuta päätellä kuin että ei ole enää kiinnostunut. Mutta et menetä mitään kysymällä. Ei jää sitten ainakaan vaivaamaan.

Vierailija
47/62 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö mitään ujoutta ole, sitä ei vaan kiinnosta tarpeeksi. Miten tämä voi olla useille naisille niin hankalaa käsittää? Voit oman mielenrauhan takia vielä kerran viestiä, ja loppuun "ilmoittele kun haluaisit nähdä", ja jätä pallo miehelle. Enpä usko että sitä ilmoitusta tulee kovin pian... Miksi kukaan edes haluaisi suhteeseen noin passiivisen tyypin kanssa?

Jos ei kiinnosta tarpeeksi, niin miksi on kuitenkin jatkuvasti saatavilla, jos nainen ottaa yhteyttä?

Miksei? Ei ole sillä hetkellä parempaakaan tekemistä ja pitää aptä varalla. Eihän ihmissuhteet mitään joko-tai-hommaa ole. Ei mies varmaan aptä inhoa, mutta ei se tarkoita suurempaa kiinnostustakaan.

Eikö teillä ole mitään kokemusta tuolta toiselta puolelta, ts joku ihmissuhde on sellainen että itse ette jaksa nähdä sen eteen vaivaa, mutta voitte kohteliaisuutta tai tylsyytta kuitenkin vastailla jos toinen on aktiivinen?

Ja yhä - jos tuo olisi miehen aktiivisuustaso kiinnostuneena, niin kuka hullu sen kanssa suhteeseen haluaa? Mietipä millainen kivireki tuo tyyppi on kun suhde arkipäiväistyy?

Kivireki? Tuollainenhan olisi juuri ihanteellinen ja helppo kumppani. Ei tunge ja tyrkytä itseään, vaan tavataan silloin kun itselle sattuu sopimaan.

Vierailija
48/62 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi näin 17vuotiaanma.

Roikuin yhden kundin kämpillä kuukausia,sit kerran kännissä kerroin että oon rakastunu.

Kundi sanoi: mehän ollaan vaan kavereita...

Meni nuoruuden piikkiin...mutta että aikuinen nainen ei saa asioita päätökseen?

Vierailija
49/62 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme miehen kanssa alussa ujoja. Mies ehkä muuten ujo ja itse ujo miesten kanssa, kun ei aiempaa kokemusta. Tämä ilmeni, siten ettei välttämättä niin uskalias sopimaan tapaamisia mutta alusta asti viestittelimme kyllä paljon. Jostakin asiasta saattoi tulla toinen mieleen ja ylipäätään se toinen oli jatkuvasti mielessä, vaikka ei usein nähtykään, kun molemmat aristeli.

Ehkä joillakin ujous voi sitten näkyä viestittelyssäkin. Mutta jos vetoa pitäisi lyödä niin sanoisin ettei mies vain ole tarpeeksi kiinnostunut. :-S jos pystyy kuukaudenkin olemaan kuulematta mitään toisesta täysin vapaaehtisesti niin se kiinnostus tuskin voi olla kovin suurta. Ainakin aika erikoiselta tuntuisi, jos hän jatkuvasti miettisi sua mutta ei ikinä viestittelisi. Itse en ehkä ihan näin ujon ja saamattoman miehen kanssa tällöin edes voisi olla.

Enemmän valitettavasti tuntuu, että olet hänelle viihdyke. Laitat viestiä ja olet hänelle olemassa silloin. Mutta muun ajan hän elää omaa elämäänsä.

Vierailija
50/62 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eli mies osaa kyllä ottaa yhteyttä (toimi näin aluksikin) ja puhua avoimesti tunteistaan (näinkin on toiminut). Nyt ei, eipä tuosta paljon voi muuta päätellä kuin että ei ole enää kiinnostunut. Mutta et menetä mitään kysymällä. Ei jää sitten ainakaan vaivaamaan.

Näin täytyy tehdä. Ap

Vierailija
51/62 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Onko sinulla tunteita? Miten tuot ne ilmi? Ei kannata pelkästään miehen harteille laittaa noita tunnejuttuja, jos itsekin olet jotenkin etäinen/kaverillinen?

On tunteita minulla, todellakin. Olen myös osoittanut ne kertomall, hymyillä, viesteillä jne.

Ap

Vierailija
52/62 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olimme miehen kanssa alussa ujoja. Mies ehkä muuten ujo ja itse ujo miesten kanssa, kun ei aiempaa kokemusta. Tämä ilmeni, siten ettei välttämättä niin uskalias sopimaan tapaamisia mutta alusta asti viestittelimme kyllä paljon. Jostakin asiasta saattoi tulla toinen mieleen ja ylipäätään se toinen oli jatkuvasti mielessä, vaikka ei usein nähtykään, kun molemmat aristeli.

Ehkä joillakin ujous voi sitten näkyä viestittelyssäkin. Mutta jos vetoa pitäisi lyödä niin sanoisin ettei mies vain ole tarpeeksi kiinnostunut. :-S jos pystyy kuukaudenkin olemaan kuulematta mitään toisesta täysin vapaaehtisesti niin se kiinnostus tuskin voi olla kovin suurta. Ainakin aika erikoiselta tuntuisi, jos hän jatkuvasti miettisi sua mutta ei ikinä viestittelisi. Itse en ehkä ihan näin ujon ja saamattoman miehen kanssa tällöin edes voisi olla.

Enemmän valitettavasti tuntuu, että olet hänelle viihdyke. Laitat viestiä ja olet hänelle olemassa silloin. Mutta muun ajan hän elää omaa elämäänsä.

Kiitos pitkästä kirjoituksesta (näit vaivaa) ja näkökuömastasi.

Ap

Vierailija
53/62 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

He's not that into you. 

Klassikko. Jos miestä kiinnostaa, hän ottaa kyllä yhteyttä. Itse menin aikoinaan jopa naimisiin miehen kanssa joka oli passiivinen, mutta aina mukana jos minä vaan ehdotin. Sama peli jatkui läpi avioliiton muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. 7 vuoden jälkeen hän ilmoitti että oli joutunut suhteeseen "vastentahtoaan". Voi reppanaa. 

Vastentahtoinen, vasten tahtoaan.

Vierailija
54/62 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä te teette silloin, kun näette? Seksiä?

Kahvittelemme, juttelemme, käymme juoksulenkillä jne.

Ja nyt tulee pommi, jota useat eivät ehkä käsitä: ei seksiä. Kumpikaan ei ole tehnyt aloitetta. Eli en ole se, jonka luona käydään vain, kun panettaa.

Ap

Tää on hieno juttu! Niin moni on typerä ja hyppää heti sänkyyn ( että saisi muka pidettyä sen ihmisen ) tämä on tyylikästä, tykkään!

Vierailija
55/62 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä jaksaisi tuollaista. Mun mielestä olet tilanteessa, että et menetä mitään suoralla kysymisellä. Suora puhe on muutenkin suhteen perusta, unohda parin kuukauden jälkeen tuommoiset "etten pelästytä tai roiku" mietteet. Jos mies ottaa suoran kysymisen roikkumisena tai pelästyy, eikö sekin jo kerro tarpeeksi? Tai että mitä sä tuossa menettäisit siinä tapauksessa? Eri juttu jos olisitte alle viikko sitten tavanneet. :D 

Juuri tämmöiseen hätäilyyn kaatuu monikin, hienolta vaikuttava suhde. Mihin kiire? Miksi?

Vierailija
56/62 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä te teette silloin, kun näette? Seksiä?

Kahvittelemme, juttelemme, käymme juoksulenkillä jne.

Ja nyt tulee pommi, jota useat eivät ehkä käsitä: ei seksiä. Kumpikaan ei ole tehnyt aloitetta. Eli en ole se, jonka luona käydään vain, kun panettaa.

Ap

Tää on hieno juttu! Niin moni on typerä ja hyppää heti sänkyyn ( että saisi muka pidettyä sen ihmisen ) tämä on tyylikästä, tykkään!

Tämä on tyylikästä, mutta tuskin johtaa yhtään mihinkään toivottuun lopputulokseen. Tietysti, jos haluaa olla kaveri, niin sitten..

Vierailija
57/62 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tämmöiseen hätäilyyn kaatuu monikin, hienolta vaikuttava suhde. Mihin kiire? Miksi?

Suora puhuminen ei ole mitään kiirettä, mistä sä edes sait sen päähäsi? Ja että miksikö? Siksi, että vuosikaudet suhteessa missä leikitään jotain arvailuleikkejä on aika raastavaa. Kokemusta on. Tunteista pitää voida puhua, MINÄ en jaksaisi enää tuommoista, että se tulkitaan kiireeksi tai ahdisteluksi jos kysyy mieltä painavaa asiaa. "Olin alussa tosi ihastunut, nyt tunteet on vähän hiipuneet" voi sekin olla vastaus mihin ei juttu lopu. Sitten voidaan taas miettiä jatketaanko silti tutustumista vai ei. Jne. Kyse ei kuitenkaan ole mistään syyttelystä tai haukkumisesta tai muuta, niin jos mies tuosta loukkaantuu niin MUN mielipide on, että ap ei menetä mitään eikä tuo kyllä ole mikään hienolta vaikuttavan suhteen alku. 

Vierailija
58/62 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin mun mielestäni tässä tilanteessa on hälytyskello se kun sä itse aina ehdotat näkemistä. Kyllä ihastunut ja kiinnostunut ihminen halua nähdä ja otta joskus itteki yhteyttä. En usko että ujous on ratkaiseva asia. Mä deittailen myös yhden ujon miehen kanssa ja kyllä se itse aina ehdota näkemistä. Mä sanoisin että his not that into you.

Vierailija
59/62 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä. En tiedä, kuinka moni yleensä palaa näihin viestiketjuihin kertomaan, miten kävi. Ajattelin sen kuitenkin tehdä. Ehkä siis arvaatte, että hyvin kävi, huonossa tilanteessa ei ehkä olisi jaksanut tulla enää raportoimaan.

Sen jälkeen, kun olin käsitellyt asiaa keskustelemalla oikeiden ystävieni kanssa ja kyselemällä tässä viestiketjussa mielipiteitä, tavallaan luovutin sen yhteydenpidon kanssa. En ottanut mieheen yhteyttä, se ei ollut mitään pelaamista, en vain ehtinyt ja jaksanut. Aioin kyllä neuvojen mukaan ottaa tilanteen puheeksi ja odotin aikaa, jolloin kiireet töissäni hellittäisivät. Mies rupesikin muutaman viikon jälkeen tihenevään tahtiin lähettämään viestejä ja ehdottamaan näkemistä. Tietysti aina vastasin ja nähtiinkin, jos pystyttiin - en halunnut pelata mitään peliä. Saatiin puhuttua niistä asioista, jotka olivat miehen mieltä vaivanneet ja aiheuttaneet empimistä. No sitten juhannuksen jälkeen jo seurusteltiin virallisesti. Sen jälkeen ei ole enää ollut mitään ongelmaa siinä, etteikö mies ottaisi yhteyttä. Nähdään likimain päivittäin, aina kun voidaan. Viestit (milloin käytännölliset, milloin hempeät) lentävät pitkin päivää, kummankin aloitteesta. Mies kertoo usein, että hänellä on minua ikävä.

Tässä tapauksessa kannatti olla kärsivällinen, vaikka se ei ollut helppoa. Raastavaa se kyllä oli, sen myönnän. Se oli kuitenkin sen arvoista. Tämä mies osoittautuu koko ajan paremmaksi ja minulle sopivammaksi kuin aluksi kuvittelinkaan. Tsemppiä kaikille samassa suossa nyt rämpiville! Kuunnelkaa sydäntänne ja vaistoanne, että mikä tilanne on teidän kohdallanne. Minä en voi kehuskella, että olisin vahvasti ja varmasti tiennyt, ettei tämä ole sellainen mies, joka leikkii vain tunteilla. Mutta jokin pohjavire se tunne oli, että hän ei leiki, tarvitsi vain aikaa ajatella. Hän itsekin oli erittäin pahoillaan siitä, että olin joutunut niin pitkään olemaan epävarmuudessa. Se on nyt ollut helppo unohtaa ja antaa anteeksi. Ei miehienkään tarvitse aina olla varmoja ja rohkeita valloittajia, kyllä hekin ovat epävarmoja ja herkkiä. Ja saavatkin olla.

Vierailija
60/62 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno homma ap!! Kai te nyt olette jo vieneet homman uudelle levelille? 😉

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi