Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pitää harvakseltaan yhteyttä, mitä pitää ajatella?

Ymmyrkäisenä
07.04.2018 |

Jos mies pitää harvakseltaan yhteyttä, vaikka on myöntänyt ihastuneensa, voiko hän silti ikävöidä, vai onko todennäköisesti liian vähän kiinnostunut? Näin on ollut koko monen kuukauden tapailun ajan. Hän vastaa minulle kyllä aina heti, jos minä viestitän. Ja tahtoo aina nähdä, jos ehdotan. Tavatessamne meillä on oikein kivaa. Mutta itse ei ole kovin aloitteellinen. Tiedän, että hän on ujo, ja se on mielestäni hellyttävää, eikä haittaa yhtään. Mutta voiko ujous vaikuttaa kynnykseen ottaa yhteyttä vielä nytkin, kun molemmat ovat tunteensa myöntäneet?

En uskalla enää laittaa usein viestiä, etten roikkuisi hänessä. Pitäisi varmaan puhua. Mutta en tiedä, miten ja milloin tekisin sen ahdistelematta häntä. Vai kannattaako vain antaa olla rauhassa?

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on harvakseltaan? Se on vähän suhteellinen käsite. Minusta aikuisten ihmisten ei tarvitse esimerkiksi joka päivä aamusta iltaan näprätä puhelinta ja tehdä tikusta asiaa. Jos taas mies ei ota esim. viikkoon yhteyttä, jos sinäkään et ota, niin siinä on jotain mätää. Minusta se näkeminen on se ratkaiseva tekijä eikä viestit.

Vierailija
2/62 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita viesti että hän ilmoittaa kun haluaa seuraavan kerran tavata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on harvakseltaan? Se on vähän suhteellinen käsite. Minusta aikuisten ihmisten ei tarvitse esimerkiksi joka päivä aamusta iltaan näprätä puhelinta ja tehdä tikusta asiaa. Jos taas mies ei ota esim. viikkoon yhteyttä, jos sinäkään et ota, niin siinä on jotain mätää. Minusta se näkeminen on se ratkaiseva tekijä eikä viestit.

Kiitos vastauksesta!

Harvakseltaan on päivästä kuukauteen, vaihtelee. Yleensä yli viikko. Välissä kyllä vastaa minun viesteihini. Itsekään en laita sitten kuin viikon välein, kun hän ei laita. Minusta aloittamisen pitää olla vastavuoroista, vai pitääkö, jos toinen kuitenkin positiivisesti vastaa?

Vierailija
4/62 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla ujo. Tunteiden syventyessä sillä yhdellä viestilläkin on isompi merkitys kuin alussa.

Vierailija
5/62 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmyrkäisenä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksesta!

Harvakseltaan on päivästä kuukauteen, vaihtelee. Yleensä yli viikko. Välissä kyllä vastaa minun viesteihini. Itsekään en laita sitten kuin viikon välein, kun hän ei laita. Minusta aloittamisen pitää olla vastavuoroista, vai pitääkö, jos toinen kuitenkin positiivisesti vastaa?

Joko hän on tottunut siihen, että sinä otat aina yhteyttä tai sitten häntä ei kiinnosta tarpeeksi. Tulee mieleen onko hän jotenkin perässä vedettävä muutenkin? Ettei ole minkäänlaista oma-aloitteisuutta tms. Kannattaa asiasta sanoa, että "hei oletko huomannut, että minä olen aina se kuka ottaa yhteyttä ja olisi kiva, jos olisi vastavuoroisuutta"...

Vierailija
6/62 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä kommentteja ja neuvoja tullut kaikilta vastanneilta, kiitos!

Ap

Vierailija
7/62 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö mitään ujoutta ole, sitä ei vaan kiinnosta tarpeeksi. Miten tämä voi olla useille naisille niin hankalaa käsittää? Voit oman mielenrauhan takia vielä kerran viestiä, ja loppuun "ilmoittele kun haluaisit nähdä", ja jätä pallo miehelle. Enpä usko että sitä ilmoitusta tulee kovin pian... Miksi kukaan edes haluaisi suhteeseen noin passiivisen tyypin kanssa?

Vierailija
8/62 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertooko hän ihan avoimesti mitä tekee silloin, kun ei ole kanssasi tai ei viestittele? Onko hänellä esimerkiksi kuormittava työ ja paljon hommaa vapaa-ajalla? Jos ei, niin sitten hän ei vaan ole tarpeeksi kiinnostunut.

Vierailija
9/62 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lievä masennus ja oman arvon tunnottomuus.

Vierailija
10/62 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö mitään ujoutta ole, sitä ei vaan kiinnosta tarpeeksi. Miten tämä voi olla useille naisille niin hankalaa käsittää? Voit oman mielenrauhan takia vielä kerran viestiä, ja loppuun "ilmoittele kun haluaisit nähdä", ja jätä pallo miehelle. Enpä usko että sitä ilmoitusta tulee kovin pian... Miksi kukaan edes haluaisi suhteeseen noin passiivisen tyypin kanssa?

Jos on nimenomaan on passiivinen tyyppi. Jotkut naiset kyllä sekoaa jo siitä, jos ei ota pariin päivään yhteyttä. Sitä en ymmärrä. Se ei kerro vielä mistään kiinnostuksen puutteesta. Jos taas tyyliin yhteydenpito on jotain kerran kahdessa viikossa, niin silloin ei kiinnosta TAI on hyvin passiivinen tyyppi.

Vierailija
11/62 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei kiinnosta tarpeeksi, niin miksi on kuitenkin jatkuvasti saatavilla, jos nainen ottaa yhteyttä?

Vierailija
12/62 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei kiinnosta tarpeeksi, niin miksi on kuitenkin jatkuvasti saatavilla, jos nainen ottaa yhteyttä?

Miksei? Ei ole sillä hetkellä parempaakaan tekemistä ja pitää aptä varalla. Eihän ihmissuhteet mitään joko-tai-hommaa ole. Ei mies varmaan aptä inhoa, mutta ei se tarkoita suurempaa kiinnostustakaan.

Eikö teillä ole mitään kokemusta tuolta toiselta puolelta, ts joku ihmissuhde on sellainen että itse ette jaksa nähdä sen eteen vaivaa, mutta voitte kohteliaisuutta tai tylsyytta kuitenkin vastailla jos toinen on aktiivinen?

Ja yhä - jos tuo olisi miehen aktiivisuustaso kiinnostuneena, niin kuka hullu sen kanssa suhteeseen haluaa? Mietipä millainen kivireki tuo tyyppi on kun suhde arkipäiväistyy?

Vierailija
13/62 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee tuosta mieleen, että pyörittääkö siinä sivussa myös muita naisia?

Vierailija
14/62 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei? Ei ole sillä hetkellä parempaakaan tekemistä ja pitää aptä varalla. Eihän ihmissuhteet mitään joko-tai-hommaa ole. Ei mies varmaan aptä inhoa, mutta ei se tarkoita suurempaa kiinnostustakaan.

Eikö teillä ole mitään kokemusta tuolta toiselta puolelta, ts joku ihmissuhde on sellainen että itse ette jaksa nähdä sen eteen vaivaa, mutta voitte kohteliaisuutta tai tylsyytta kuitenkin vastailla jos toinen on aktiivinen?

Ja yhä - jos tuo olisi miehen aktiivisuustaso kiinnostuneena, niin kuka hullu sen kanssa suhteeseen haluaa? Mietipä millainen kivireki tuo tyyppi on kun suhde arkipäiväistyy?

Ei vaan ymmärrä. Jos minä en ole kiinnostunut jostain ihmisestä, niin a) en vastaisi yhteydenottoihin saati halusisi nähdä b) sanoisin suoraan, että ei kiinnosta. Kyllä sitä aina parempaa tekemistä on, kuin hengailla ihmisen kanssa, joka ei ole kiinnostava.

Vierailija
15/62 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit olla oikeassa.

En tiedä, haluanko olla hänen kanssaan, jos tämä onkin tämmöistä. Mutta kuin ihastunut olen, niin siksi kai vielä elättelen toivetta. Kun muuten niin mahtavasti synkkaa.

Ap

Vierailija
16/62 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummalla -minulla vai miehellä? XD

Ap

Vierailija
17/62 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertooko hän ihan avoimesti mitä tekee silloin, kun ei ole kanssasi tai ei viestittele? Onko hänellä esimerkiksi kuormittava työ ja paljon hommaa vapaa-ajalla? Jos ei, niin sitten hän ei vaan ole tarpeeksi kiinnostunut.

Kertoo. Ei kyllä pitäisi olla niin kiireinen työ. Ihan säännöllinen työaika. Hän viihtyy kyllä paljon yksin, juuri nyt rakentaa autotallia. Mutta kun oikein ajattelen... onko se autotalli tärkeämpi kuin minä???

Ap

Vierailija
18/62 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos edelleen kaikille vastanneille! Aika hyvin vastauksissa tullut kahta eri näkökantaa, mutta painotus sinne "sitä ei kiinnosta tarpeeksi"-puolella. Näin olen itse myös miettinyt. Luetut kommentit selkeyttävöt kuitenkin pohdiskeluja, tapahtumia ja omia ajatuksia voi peilata niihin. Mutta sitten hämmentää se, kun mies kuitenkin silminnähden on iloinen tavatessa ja heti vastaa viesteihini. Sitäpaitsi hän teki aloitteen.

Mutta en aio roikkua hänessä, jos mitään ei tule. Kivirekeä en halua, arjessa varsinkaan.

Ap

Vierailija
19/62 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoo. Ei kyllä pitäisi olla niin kiireinen työ. Ihan säännöllinen työaika. Hän viihtyy kyllä paljon yksin, juuri nyt rakentaa autotallia. Mutta kun oikein ajattelen... onko se autotalli tärkeämpi kuin minä???

Ap

Ehkä joidenkin ihmisten mielestä voi olla, jos on luonteeltaan sellainen, että yksi asia pitää saada ensin loppuun ennen, kuin voi aloittaa uutta. En tiedä kumpi sitten on se pahempi asia se, ettei ole tarpeeksi kiinnostunut vai se, että on luonteeltaan todella passiivinen?

Vierailija
20/62 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummalla -minulla vai miehellä? XD

Ap

Älä nyt h.elvetissä käytä äksdeetä, en halua että porukka luulee minua sinuksi.

-miekkosnainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi