Mies pitää harvakseltaan yhteyttä, mitä pitää ajatella?
Jos mies pitää harvakseltaan yhteyttä, vaikka on myöntänyt ihastuneensa, voiko hän silti ikävöidä, vai onko todennäköisesti liian vähän kiinnostunut? Näin on ollut koko monen kuukauden tapailun ajan. Hän vastaa minulle kyllä aina heti, jos minä viestitän. Ja tahtoo aina nähdä, jos ehdotan. Tavatessamne meillä on oikein kivaa. Mutta itse ei ole kovin aloitteellinen. Tiedän, että hän on ujo, ja se on mielestäni hellyttävää, eikä haittaa yhtään. Mutta voiko ujous vaikuttaa kynnykseen ottaa yhteyttä vielä nytkin, kun molemmat ovat tunteensa myöntäneet?
En uskalla enää laittaa usein viestiä, etten roikkuisi hänessä. Pitäisi varmaan puhua. Mutta en tiedä, miten ja milloin tekisin sen ahdistelematta häntä. Vai kannattaako vain antaa olla rauhassa?
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Tulee tuosta mieleen, että pyörittääkö siinä sivussa myös muita naisia?
Ikinähän ei voi varmaksi sanoa.
Mutta on epätodennäköistä, koska meillä on laaja yhteinen tuttavapiiri. Tunnen hänen äitinsä, siskonsa ja veljensä sekä monia ystäviä. Ei ole sellainen luonne, että tekisi niin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lievä masennus ja oman arvon tunnottomuus.
Kummalla -minulla vai miehellä? XD
Ap
Älä nyt h.elvetissä käytä äksdeetä, en halua että porukka luulee minua sinuksi.
-miekkosnainen
Jaahas saatiin miekkoshullu tänne XDD mitä mieltä olet ap:n tilanteesta?
XD Sitä mieltä että ap:n pitäisi antaa miekkosen olla. Kiinnostunut IHMINEN pitää yhteyttä. Sukupuolella ei ole väliä.
Jotkut ihmiset ei jaksa tekstailla usein jos ei ole uutta asiaa, kuten minä.
Jos mies haluaa nähdä niin hän on kiinnostunut.
Miten usein näette?
t. mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
-miekkosnainen
Hauska tavata. En käy täällä usein, joten en ole ennen kuullutkaan sinusta. :D
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miten usein näette?
t. mies
Viikon-kolmen viikon välein.
Ap
Ymmyrkäisenä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
-miekkosnainen
Hauska tavata. En käy täällä usein, joten en ole ennen kuullutkaan sinusta. :D
Ap
XD
Mitä te teette silloin, kun näette? Seksiä?
Ymmyrkäisenä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten usein näette?
t. mies
Viikon-kolmen viikon välein.
Ap
Ja hänkin kyllä ehdottaa tapaamisia, kutsuu kahville jne.
Ap
He's not that into you.
Klassikko. Jos miestä kiinnostaa, hän ottaa kyllä yhteyttä. Itse menin aikoinaan jopa naimisiin miehen kanssa joka oli passiivinen, mutta aina mukana jos minä vaan ehdotin. Sama peli jatkui läpi avioliiton muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. 7 vuoden jälkeen hän ilmoitti että oli joutunut suhteeseen "vastentahtoaan". Voi reppanaa.
Vierailija kirjoitti:
He's not that into you.
Klassikko. Jos miestä kiinnostaa, hän ottaa kyllä yhteyttä. Itse menin aikoinaan jopa naimisiin miehen kanssa joka oli passiivinen, mutta aina mukana jos minä vaan ehdotin. Sama peli jatkui läpi avioliiton muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. 7 vuoden jälkeen hän ilmoitti että oli joutunut suhteeseen "vastentahtoaan". Voi reppanaa.
Mitä ihmettä? 😂 Kyllä näköjään jotkut ihmiset sitten osaavat olla oikein kunnon kivirekiä...
Vierailija kirjoitti:
Kahvittelemme, juttelemme, käymme juoksulenkillä jne.
Ja nyt tulee pommi, jota useat eivät ehkä käsitä: ei seksiä. Kumpikaan ei ole tehnyt aloitetta. Eli en ole se, jonka luona käydään vain, kun panettaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt tulee pommi, jota useat eivät ehkä käsitä: ei seksiä. Kumpikaan ei ole tehnyt aloitetta. Eli en ole se, jonka luona käydään vain, kun panettaa.
Ap
Jaaaa. No silloin te olette vain kavereita. Eikä niitä aikuisina nähdä tämän tästä.
Ja mies ei todellakaan ole kiinnostunut, tuskin sinäkään, jos aloitetta ei ole syntynyt.
Mies ajattelee teidän olevan vain kavereita, ei näe mitään syytä pitää yhteyttä enempää. Jos nyt kuvitellaan että olisitte muutakin, niin mistä johtuu useiden kuukausien tapailu? Miksi suhteenne ei etene mihinkään?
Vierailija kirjoitti:
Mies ajattelee teidän olevan vain kavereita, ei näe mitään syytä pitää yhteyttä enempää. Jos nyt kuvitellaan että olisitte muutakin, niin mistä johtuu useiden kuukausien tapailu? Miksi suhteenne ei etene mihinkään?
Näin juuri. Ehkä te molemmat käyttäydytte toisianne kohtaan kaverillisesti? Kyllä useamman kuukauden tapailun jälkeen pitää tulla jotain seksuaalista värinää, jos on tullakseen. Muuten friendzone!
Vierailija kirjoitti:
Sitäpä minäkin tässä mietin. :O Ja siksi keskustelun avasin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jaaaa. No silloin te olette vain kavereita. Eikä niitä aikuisina nähdä tämän tästä.
Ja mies ei todellakaan ole kiinnostunut, tuskin sinäkään, jos aloitetta ei ole syntynyt.
Ei välttämättä. Pitää ottaa huomioon, että kyseessä mies, jonka perheen ap myös tuntee jo entuudestaan. Tässä tapauksessa seksin aloittamisen kynnys voi olla korkeammalla, aloitetaan vasta kun on jonkinlainen varmuus suhteen jatkumisesta.
Minusta se on ok. Nähtiin yli 2 kk sitten ja nyt taas. Aina on kivaa ja erityistä. Olemme molemmat henkisen tien kulkijoita.
Mies ei viesti, tapaatte pari kertaa kuussa, eikä mitään seksuaalista ole tapahtunut. Millä logiikalla ap edes miettii romanttisen kiinnostuksen mahdollisuutta 😅?!
Jaahas saatiin miekkoshullu tänne XDD mitä mieltä olet ap:n tilanteesta?