Miksi ette seuraa naisurheilua? Mikä oli tärkein naisurheilutapahtuma tänään?
Kommentit (29)
Futiksen MM-karsinta Suomi-Espanja. Ei kyllä vähempääkään ois voinu kiinnostaa.. satuin kansvasurffaamaan ohi.
Jalkapallon mm-karsinta Suomi-Espanja Hki:ssa.
Muodostelmaluistelu. Suomihan on siinä ihan maailman kärkeä
En seuraa mitään urheilua, harrastan itse. Paras poikaystävä, joka minulla on ollut, oli se yksi, joka ei penkkiurheillut hänkään. Yhdessä sitten harrastettiin mm. eräretkeilyä, vaellusta, vaikka ei se varsinaista urheilua kai olekaan.
Suomalaisittain naisten fudiksen MM-karsinta. Maailmalla oli varmaan tärkeempääkin.
Seuraan naisten urheilua, mutta fudis ei kauheasti kiinnosta. Katson World Cupin ratkaisupelit ja that's it melkeen.
Poikittainpaskomisenmaailmanmestaruuskisat?
Vaikka kuinka meuhkataan urheilusta, niin totuus on, että suurta osaa suomalaisista urheilu ei kiinnosta. Ei mies- eikä naisurheilu.
Vierailija kirjoitti:
En seuraa mitään urheilua, harrastan itse. Paras poikaystävä, joka minulla on ollut, oli se yksi, joka ei penkkiurheillut hänkään. Yhdessä sitten harrastettiin mm. eräretkeilyä, vaellusta, vaikka ei se varsinaista urheilua kai olekaan.
Penkkiurheilijat on aika vajaata sakkia.
Jotenkin typerää vaahdota siitä miten tuntemattomat potkii palloa tms, ja kuvitella että se oma vauhkoontuminen vaikuttaisi asiaan.
Jos itse harrastaa jotain niin siinä on sentään mukana tekemässä.
Joukkuepelit on myös siksikin typeriä, että aina siellä jotkut ottaa hommat liian tosissaan ja pitää raivota kuin hullu.
Olen mies enkä ole ikinä ollut penkkiurheilusta kiinnostunut, täysin turhanpäiväistä touhua ja kertoo paljon ihmisen älynlahjoista jos sen katselu menee syvälle tunteisiin niin, että kiljutaan ja raivotaan.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kuinka meuhkataan urheilusta, niin totuus on, että suurta osaa suomalaisista urheilu ei kiinnosta. Ei mies- eikä naisurheilu.
Olet oikeassa, mutta monesti naiset vaativat naisurheilijoille samaa palkkaa kuin miehille , mutta eivät tunne yhtäkään naisurheilijaa nimeltä...... olen mies joka kannattaa naisten pesäpalloseuraa ja toivottavasti kausikortillani edes yksi nainen voi vähän elää unelmaansa.
Marit Björgen lopettaa hiihdon ja Ewa Wahlströmin ottelu on vielä tulossa. Ja ap:lle tiedoksi, huomenna UFC titteliottelu Rosa Namajunas vastaan Joanna Jedrzejczyk, Joanna voittaa.
Miksiköhän muuten naisten urheiluun panostetaan niin paljon vähemmän?
Hiljattain oli joku ohjelma telkkarissa ja siinä pohdittiin sitä että miksi naisurheiluun satsataan vähemmän ja naisille maksetaa aivan mitättömiä palkkioita. Joku urheilupomo alkoi ensin selittää jotain tuloksista, mutta hiljeni sitten ja vaihtoi aihetta kun tajusi että Suomen naisten maajoukkueet pärjää miehiä paremmin sekä jääkiekossa että jalkapallossa.
Vierailija kirjoitti:
Marit Björgen lopettaa hiihdon ja Ewa Wahlströmin ottelu on vielä tulossa. Ja ap:lle tiedoksi, huomenna UFC titteliottelu Rosa Namajunas vastaan Joanna Jedrzejczyk, Joanna voittaa.
tiesin tuon kaiken koskan seuraan innolla naisurheilua, mutta futis espanja-suomi ja muodostelmaluistelu oli päivän tapahtumat.
ap
Vastaukset: Ei kiinnosta. En tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän muuten naisten urheiluun panostetaan niin paljon vähemmän?
Hiljattain oli joku ohjelma telkkarissa ja siinä pohdittiin sitä että miksi naisurheiluun satsataan vähemmän ja naisille maksetaa aivan mitättömiä palkkioita. Joku urheilupomo alkoi ensin selittää jotain tuloksista, mutta hiljeni sitten ja vaihtoi aihetta kun tajusi että Suomen naisten maajoukkueet pärjää miehiä paremmin sekä jääkiekossa että jalkapallossa.
koska naisurheilua katsotaan vähemmän ja kaikki urheilun tulot tulee katsojilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tiesin tuon kaiken koskan seuraan innolla naisurheilua, mutta futis espanja-suomi ja muodostelmaluistelu oli päivän tapahtumat.
ap
Vai niin, me seurataan ilmeisesti eri lajeja.
no lentopallon
pronssipeli tietenkin