Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on painosi/pituutesi ja paljonko haluat laihduttaa

Vierailija
05.04.2018 |

olisi mahtavaa kuulla muiden lahdutustavoitteet ja miten paljon sitä painoa on tällä hetkellä. Itse painan 70 kiloa ja olen 170cm pitkä. Olen siis normaalioainoinen mutta vyötärönympöryys on yli 90 cm !! Eli vatsan alueelta pitäis saada rasvaa pois ja se on kyllä aika vaikeaa voin sanoa.

Kommentit (112)

Vierailija
21/112 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin laihtua yli 50 kiloa eli täällä vähän isompi mamma :D olen 170 pitkä ja yli 100 kiloa. Raskasta kun tuntuu olevan niin yksin tämän ongelman kanssa .

Vierailija
22/112 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIKSI ALAPEUKUTATTE????

Kateutta. Ei saa olla liian hoikka. Ainoastaan painoindeksin keskellä/yläpäässä. Totuus on kuitenkin se, että sirorakenteinen ei voi painaa yhtä paljon kuin raskasrakenteisempi.

Toki on eri kehon somatyyppejä mutta aikuisen luuranko painaa vain noin 7-12 kg. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/112 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aloittanut laihduttamisen viime syksynä ja siis mietin sitä jatkuvasti. Joudun olemaan itseni äiti. Voisin retkahtaa koska tahansa ruoka on kuin huume mutta olen alkanut himoitsemaan terveellisiä ruokia ja en osta mitään hyvää kotiin.

Vierailija
24/112 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

157cm ja 56kg. Ei tarvetta laihduttaa.

Vierailija
25/112 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

168cm/78kg, haluaisin laihtua vielä 10-15kg. Tähän mennessä olen laihtunut 38kg, mutta nyt paino ei enää tipu vanhoilla konsteilla. Turhauttavaa.

Vierailija
26/112 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

167cm/73kg. Vyötärön ympärys juuri mitattuna 78cm. Ylipainoa löytyy juu, mutta en ole keskivartaloplussapallo enkä kärsi jenkkakahvoista, onneksi. Painopiste on takapuolessa ja reisissä. Joku 62-65kg ois ihan kiva.

Vierailija
27/112 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

155 cm, painoa 50kg. Tarvetta ei ole laihdutukselle, ennemminkin kiinteytykselle. Olen lähes täysin lauta ja kapealanteinen. Kapeakin vyötärö vaikuttaa suurelta kun ei ole minkäänlaisia kurveja.

Tissittömyydestä en ole rehellisesti sanottuna jaksanut ikinä stressata, se on jotain mihin en voi itse vaikuttaa. Pyllyyn taas on mahdollista saada muotoa ja vatsaan kiinteyttä. Näitä treenaan 3-5 kertaa viikossa, nyt pari kuukautta takana, hieman tuloksia havaittavissa :)

Vierailija
28/112 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

pituus on 180cm, painan 87kg ja haluaisin laihduttaa sen 27kg (niin kuin painoinkin 2-vuotta sitten)

Vierailija
29/112 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas vatsa on iiiiso ongelma ja tuntuu et se läski ei millään häviä siitä. Turhauttavaa.

Vierailija
30/112 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

174/126, 60kg pois

Vierailija
31/112 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIKSI ALAPEUKUTATTE????

Kateutta. Ei saa olla liian hoikka. Ainoastaan painoindeksin keskellä/yläpäässä. Totuus on kuitenkin se, että sirorakenteinen ei voi painaa yhtä paljon kuin raskasrakenteisempi.

Toki on eri kehon somatyyppejä mutta aikuisen luuranko painaa vain noin 7-12 kg. 

En puhu luurangon painosta, vaan mittasuhteista! Leveään runkoon sama massa uppoaa paremmin, kun taas kapeassa aiheuttaa helpomminnäkyviä läskimakkaroita, jenkkakahvoja ym. kumpuja.

Vierailija
32/112 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse myös 170cm ja paino ylimmillään 71kg. Nyt 69kg. Haluaisin takaisin sinne 63 kiloon. Muuten ihan tyytyväinen, mutta tietysti voisin olla "kiinteämpi" ja lihakset paremmassa kunnossa. Jos painaisin alle 60 kg olisin jo liian laiha. 

Vierailija
33/112 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

170/65

Tarkoitus olisi laihduttaa 10-15kg

Vierailija
34/112 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin laihtua yli 50 kiloa eli täällä vähän isompi mamma :D olen 170 pitkä ja yli 100 kiloa. Raskasta kun tuntuu olevan niin yksin tämän ongelman kanssa .

Et ole yksin. Mä oon kytänny tätä ketjua, ja en oo kehdannu laittaa mitään, kun nolottaa kun kaikki on pienempiä.

Olen 164cm ja painan 109kg. 2 viikkoa olen nyt tiputtanut ja vajaa 4 kg on tippunut.

Haluaisin painon kutosella alkavaksi, eli matkaa on aivan pirusti.

Vierailija
35/112 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 170cm ja painan melkein jo 90! Ihan kauheeta uskallan sen vain tänne kirjoittaa vaikka kyllähän kaikki näkee etten mikään langanlaiha teini ole enään . Tää ylipaino on tullut 5 vuodessa ja nyt antaisin itselleni aikaa 2 vuotta laihdutta tasaisesti sen 30 kiloa. Silloin olisin niinkuin 5 vuotta sitten :)

Vierailija
36/112 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teistä jokainen onnistuu kun opitte arvostamaan itseänne ensin. Se lähtee liikkeelle siitä, että päätätte arvostaa itseänne. Itsearvostus ei ole joidenkin toisten, vaan teidän itsenne etuoikeus. Itseään arvostava ihminen kohtelee kehoaan arvostavasti. Näin. Se vaatii päätöksen, joten turha nillittää "helppoa sanoa laadi laadi". Pitää ensin kestää kuulla tämä totuus ja sitten kyetä tekemään päätös. Voi viedä parikin vuotta ja enemmän, mutta lopussa on palkinto.

Vierailija
37/112 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

174cm/94kg, tavoitteena olis päästä jonnekin 70 kgn alkupuolelle.

juoksumatolla ja ruokavaliolla mennään koska sali on niin kaukana ja huono :) tykkään kyllä ulkonäöstäni mutta diabetes+liikalihavuuteen yhdistetyt sairaudet on vähän pelottavia; helpompi alkaa torjumaan niitä ennen kuin puhkeavat.

Vierailija
38/112 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkkakahvat ovat läskiä, eli laihduttamalla lähtevät. Ei läski voi muuttua lihakseksi.

Vierailija
39/112 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole yksin. Mä oon kytänny tätä ketjua, ja en oo kehdannu laittaa mitään, kun nolottaa kun kaikki on pienempiä.

Olen 164cm ja painan 109kg. 2 viikkoa olen nyt tiputtanut ja vajaa 4 kg on tippunut.

Haluaisin painon kutosella alkavaksi, eli matkaa on aivan pirusti.

Todella hyvä suoritus jo tähän asti ka muista että häpeällä ei saa aloittaa laihduttamista vaan sinun täytyy rakastaa itseäsi ja sen takia syödä terveellisemmin . Terv. Toinen aikoinaan yli 100 kiloa ja nyt 73 kiloa woohoo :) pystyt siihen kyllä kunhan muistat joka päivä tai joka tunti motivoida itseäsi jos pakko!

Vierailija
40/112 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

171 cm ja 75 kg, en halua laihduttaa😊 Haluan vain voida näin hyvin ja treenata täysillä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi