Mikä on painosi/pituutesi ja paljonko haluat laihduttaa
olisi mahtavaa kuulla muiden lahdutustavoitteet ja miten paljon sitä painoa on tällä hetkellä. Itse painan 70 kiloa ja olen 170cm pitkä. Olen siis normaalioainoinen mutta vyötärönympöryys on yli 90 cm !! Eli vatsan alueelta pitäis saada rasvaa pois ja se on kyllä aika vaikeaa voin sanoa.
Kommentit (112)
155 cm/50-52 kg. Ihannepaino olisi 48 kg. Sen painoinen olin ennen e-pillereitä, painoa kertyi vuodessa 6 kg, pari kiloa sain jo pois.
Olen 172/56 ja haluan laihduttaa 5kg. Vi*tuttaa vaan kun menkat jää pois heti jos yrittää. Olin yhdessä vaiheessa 3 vuotta ilman menkkoja.
En kerro mittoja koska mulla ei ole tarvetta laihtua mutta neuvon ap:ta tekemään pitkiä, siis pirun pitkiä suht nopeatahtisia kävelylenkkejä pari kertaa viikossa. ruokavalion tueksi. Ylimääräinen rasva kun poistuu hiilidioksidina suun kautta.
Vierailija kirjoitti:
155 cm/50-52 kg. Ihannepaino olisi 48 kg. Sen painoinen olin ennen e-pillereitä, painoa kertyi vuodessa 6 kg, pari kiloa sain jo pois.
Lopeta ne epillerit. Jos pillerit lihottaa niin kyllä ne kilot sulle aina takaisin tulee vaikka kuinka laihduttaisit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIKSI ALAPEUKUTATTE????
Kateutta. Ei saa olla liian hoikka. Ainoastaan painoindeksin keskellä/yläpäässä. Totuus on kuitenkin se, että sirorakenteinen ei voi painaa yhtä paljon kuin raskasrakenteisempi.
Minä alapeukutin ajatusta, että ihmisen pitäisi käyttää koko elämänsä laihduttamiseen. Jos on ylipainoa, se on hyvä laihduttaa pois jo terveyssyistä. Mutta normaalipainon sisällä laihduttaminen on... no varmaan se voi olla harrastus siinä missä moni muukin asia.
Mutta jos elämä on hampaat irvessä muutaman kilon pudottamista normaalipainon sisällä siksi, että on "sirorakenteinen", kannattaa miettiä, onko oikeasti edes sirorakenteinen, kun se laihdutus kerran on niin hankalaa. Jokaisella on oma ihannepainonsa, eikä sen ylläpitämisen pitäisi terveellä ihmisellä ja terveellisillä elämäntavoilla olla vaikeaa.
Esim. minä olen 163 cm ja painanut suurimman osan aikuisikääni 50 kg. Tällöin olen hoikka, en laiha. Stressin ym. myötä olen lihonut reilut 5 kg ihan vain syömällä päivittäin herkkuja (karkkia, pullaa, suklaata jne). Miksi en saisi laihduttaa normaalipainon sisällä painoon, jossa koen itseni kauniiksi sekä sopusuhtaiseksi ja minulla on hyvä olla?
Vaikutat lähinnä takakireältä.
Olen 160 cm pitkä ja painan 67 kg.
Vyötärönympärys nyt 74 cm ja lantion 104cm.
Olen yrittänyt laihduttaa tuloksetta. Vauva syntyi viime kesänä mutta raskauskiloja on vielä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin laihtua yli 50 kiloa eli täällä vähän isompi mamma :D olen 170 pitkä ja yli 100 kiloa. Raskasta kun tuntuu olevan niin yksin tämän ongelman kanssa .
Et ole yksin. Mä oon kytänny tätä ketjua, ja en oo kehdannu laittaa mitään, kun nolottaa kun kaikki on pienempiä.
Olen 164cm ja painan 109kg. 2 viikkoa olen nyt tiputtanut ja vajaa 4 kg on tippunut.
Haluaisin painon kutosella alkavaksi, eli matkaa on aivan pirusti.Todella hyvä suoritus jo tähän asti ka muista että häpeällä ei saa aloittaa laihduttamista vaan sinun täytyy rakastaa itseäsi ja sen takia syödä terveellisemmin . Terv. Toinen aikoinaan yli 100 kiloa ja nyt 73 kiloa woohoo :) pystyt siihen kyllä kunhan muistat joka päivä tai joka tunti motivoida itseäsi jos pakko!
Kiitos kivoista sanoista :)
Terveellisyyteen itseni takia olen nyt pyrkinyt. Opettelut siihen että liikkuminen muuallekin kuin bussipysäkille on kivaa, ja antaa hyvä olon.
Ja tarkkaillut kehoani, kuinka mulla on vireämpi olo ja paremmin voiva vatsa kun syön terveellisemmin ja tasaisemmall rytmillä.
Vierailija kirjoitti:
Olen 172/56 ja haluan laihduttaa 5kg. Vi*tuttaa vaan kun menkat jää pois heti jos yrittää. Olin yhdessä vaiheessa 3 vuotta ilman menkkoja.
Ja mikähän tarve noilla mitoilla on laihduttaa?
Olen 173/57 ja olen tyytyväinen itseeni :)
107 kg/169 cm, haluaisin laihtua n. 20 kg, mutta en halua laihduttaa.
Laihduttanut olen elämässäni ainakin nykyisen painoni verran. Ei laihduttamisesta ole mihinkään.
157cm ja 64kg. Kymmenen miinuskiloa olisi tavoite. Tai ainakin seitsemän, että pääsisin entiseen pitkäaikaispainooni.
Vierailija kirjoitti:
MIKSI ALAPEUKUTATTE????
Alapeukutan, koska täällä hoikat/normaalipainoiset höpöttävät laihduttamisesta!
Olin 18 v 164 cm 48 kg
Nyt 64 v 162 cm 55 kg
Älkää muistelko niitä teiniajan painojanne ja aseta niitä tavoitteeksi,
se on ihan sairaalta kuulostavaa touhua :(
Minä en aio laihtua, mustahan tulisi ihan rusinan näköinen.
Vierailija kirjoitti:
170cm ja 57kg, haluaisin laihduttaa joku kolme kiloa
tähän haluaisin lisätä että olen luonnostaan pienikokoisempi ja sirompi, ja nyt kun peiliin katson niin kyllä mahan ympärillä on vähän ylimääräistä, minulle ideaalipaino olisi sellainen 54-55kg
Olen 164cm pitkä ja painan 76kg. Yök. Ihannepainoni, jossa näytin hyvältä ja voin hyvin oli muutama vuosi sitten 59kg. Pudotettavaa siis 17kg. 8kg olen jo tänä vuonna pudottanut. Olen nyt aloittanut loppurutistuksen ja tavoite 1.6 on max. 69kg.
153/50... ikää on kuitenkin jo hieman yli 60 vuotta. En enää halua painaa alle 50 kg, sillä niissä lukemissa näytän surkealta ryppyiseltä rusinalta. Nuorempana voi olla melkein miten hoikka tahansa ja näyttää hyvältä, ei enää näin vanhana. Kävelen joka päivä juoksumatolla puoli tuntia (asetukset 5.5-6.0 km/h ja kaltevuus 4-6). Oikeasti en tykkää liikunnasta, enkä ole sitä koskaan ennen harrastanut. Kun täytin 60, ymmärsin, että nyt on ryhdyttävä kantamaan huolta jalkojen lihaksista ja tasapainosta. Onneksi mulla ei ole vielä mitään liikuntaelinongelmia. Olen aina ollut siro.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIKSI ALAPEUKUTATTE????
Alapeukutan, koska täällä hoikat/normaalipainoiset höpöttävät laihduttamisesta!
Olin 18 v 164 cm 48 kg
Nyt 64 v 162 cm 55 kgÄlkää muistelko niitä teiniajan painojanne ja aseta niitä tavoitteeksi,
se on ihan sairaalta kuulostavaa touhua :(Minä en aio laihtua, mustahan tulisi ihan rusinan näköinen.
Normaalipainon määritelmään menee hoikka ja käytännössä lihava.
167/59, oon laihtunu 7 kiloa ja vielä pari vois lähteä, mut ei haittaa jos ei lähde. En yrittämällä yritä.
Parhaimmillani olin kun paino 53kg, mutta tuskin sitä enää saavutan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihdutus on helppoa, syö vähemmän kuin kuluttaa. Kaikki muu on tekosyitä.
Helpointa kun jättää turhat rasvaiset "ruoat" kuten juustot ym pois, sekä paljon höttöhiilareita sisältävät kuten vaaleat leivät.
Ei tarvitse edes liikkua enempää, kun vaan jättää liian mättämisen pois.
Hieno homma, tätähän me just kysyttiin :) Onko tämä sun vakio, minkä kiirehdit kertomaan joka ketjuun, missä hiukankin vihjataan painoon? Voi hyvää iltaa...
Niinpä
179 cm ja 82 kg. Ois kiva päästä siihen 70-75 kg painoon, jälkimmäinenkin kelpaisi hyvin...
173cm/66kg. Haluaisin laihtua 4-6kg riippuen siitä miten paljon tulee lihasta läskin tilalle. Luotan enemmän peiliin kuin vaakaan.