Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on painosi/pituutesi ja paljonko haluat laihduttaa

Vierailija
05.04.2018 |

olisi mahtavaa kuulla muiden lahdutustavoitteet ja miten paljon sitä painoa on tällä hetkellä. Itse painan 70 kiloa ja olen 170cm pitkä. Olen siis normaalioainoinen mutta vyötärönympöryys on yli 90 cm !! Eli vatsan alueelta pitäis saada rasvaa pois ja se on kyllä aika vaikeaa voin sanoa.

Kommentit (112)

Vierailija
41/112 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäm hetkinen tilanne 163,5cm ja 59kg. Laihdutan 55-56 kiloon, se on optimi mun ruumiinrakenteelle. Painavimmillani olen ollut 80kg, mutta siitä on vuosia. Syksyllä painoin 55,9kg vaan sitten [lisää tähän joku kiva tekosyy, esim syksy, pimeys, stressi..] ja lihoin 63 kiloon. Nyt oon saanut pudotettua nuo nelisen kiloa, ja vielä on neljä jäljellä.

Vierailija
42/112 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teistä jokainen onnistuu kun opitte arvostamaan itseänne ensin. Se lähtee liikkeelle siitä, että päätätte arvostaa itseänne. Itsearvostus ei ole joidenkin toisten, vaan teidän itsenne etuoikeus. Itseään arvostava ihminen kohtelee kehoaan arvostavasti. Näin. Se vaatii päätöksen, joten turha nillittää "helppoa sanoa laadi laadi". Pitää ensin kestää kuulla tämä totuus ja sitten kyetä tekemään päätös. Voi viedä parikin vuotta ja enemmän, mutta lopussa on palkinto.

Ja joillakin voi mennä yli 10 vuotta. Tunnen ihmisiä jotka kyllä arvostavat itseään mutta ovat vaan addiktoituneita kaikkeen epäterveelliseen . Miksi ihmiset eivät ymmärrää että sokeri ja rasva ja kaikki mättö on kuin huume ja ruokakin voi tappaa !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/112 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

157cm ja 56kg. Ei tarvetta laihduttaa.

Hei samis! Olen täsmälleen samoissa mitoissa, enkä myöskään aio laihduttaa. Kunhan taas juoksukausi alkaa niin kiinteytyy mukavasti. Muuta ei suunnitelmissa.

Vierailija
44/112 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 173cm ja painan 85 kiloa ja haluan laihduttaa 20 kiloa.

Ihan samoissa mitoissa täällä. Minulle riittää miinus kymmenen kiloa. Pikkuhiljaa kohti tavoitetta.

Vierailija
45/112 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 166cm ja painan 72 kiloa kävin just punnitsemassa itseni . Eli laihdutettavaa on kyllä vähäsen mutta en osaa aloittaa :( se on aina se maanantai ja sallin itseni syödä kaikke koska maanantainahan otan niskasta kiinni ja kaikki järjestyy mutta eii :D

Vierailija
46/112 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

165 cm ja 65 kg. Haluan mahtua samoihin vaatteisiin kuin vielä 5 v sitten kun painoin 60.

Vierailija
47/112 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

181 cm ja 62kg, aiemmin painoin pitkään 57-58 kg, silloin vyötärö oli just oikein kivan näköinen.

Vierailija
48/112 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

170/61. Riippuu vähän minkä verran saisin läskiä muutettua lihakseksi. Ihannepaino olisi ehkä siinä 58kg.

Vierailija
49/112 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

168cm ja 68,8kg. Haluaisin painaa 59kg. Oon laihduttanut vuoden aikana 20kg, pikkuhiljaa vielä kymppi pois...

Vierailija
50/112 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teistä jokainen onnistuu kun opitte arvostamaan itseänne ensin. Se lähtee liikkeelle siitä, että päätätte arvostaa itseänne. Itsearvostus ei ole joidenkin toisten, vaan teidän itsenne etuoikeus. Itseään arvostava ihminen kohtelee kehoaan arvostavasti. Näin. Se vaatii päätöksen, joten turha nillittää "helppoa sanoa laadi laadi". Pitää ensin kestää kuulla tämä totuus ja sitten kyetä tekemään päätös. Voi viedä parikin vuotta ja enemmän, mutta lopussa on palkinto.

Ja joillakin voi mennä yli 10 vuotta. Tunnen ihmisiä jotka kyllä arvostavat itseään mutta ovat vaan addiktoituneita kaikkeen epäterveelliseen . Miksi ihmiset eivät ymmärrää että sokeri ja rasva ja kaikki mättö on kuin huume ja ruokakin voi tappaa !

Tottakai voi mennä vaikka koko loppu elämä, mutta maaliin pääsee nopeamminkin. Pysyviä muutoksia haettaessa, kaksi vuotta on minimi, muuttaa ajattelua pysyvästi. Liikunta lisää itsearvostusta. Sitä kohti, eikö niin?

Vierailija
51/112 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIKSI ALAPEUKUTATTE????

Kateutta. Ei saa olla liian hoikka. Ainoastaan painoindeksin keskellä/yläpäässä. Totuus on kuitenkin se, että sirorakenteinen ei voi painaa yhtä paljon kuin raskasrakenteisempi.

Minä alapeukutin ajatusta, että ihmisen pitäisi käyttää koko elämänsä laihduttamiseen. Jos on ylipainoa, se on hyvä laihduttaa pois jo terveyssyistä. Mutta normaalipainon sisällä laihduttaminen on... no varmaan se voi olla harrastus siinä missä moni muukin asia.

Mutta jos elämä on hampaat irvessä muutaman kilon pudottamista normaalipainon sisällä siksi, että on "sirorakenteinen", kannattaa miettiä, onko oikeasti edes sirorakenteinen, kun se laihdutus kerran on niin hankalaa. Jokaisella on oma ihannepainonsa, eikä sen ylläpitämisen pitäisi terveellä ihmisellä ja terveellisillä elämäntavoilla olla vaikeaa.

Vierailija
52/112 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 175 ja painan noin 115kg. En halua edes ajatella mitä haluaisin painaa. Jos nyt edes sen 20 kiloa saisi pois. Muttakun suklaa on niin hyvää, eikä elämä tunnu elämisen arvoiselta ilman.

Vierailija
53/112 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIKSI ALAPEUKUTATTE????

Kateutta. Ei saa olla liian hoikka. Ainoastaan painoindeksin keskellä/yläpäässä. Totuus on kuitenkin se, että sirorakenteinen ei voi painaa yhtä paljon kuin raskasrakenteisempi.

Minä alapeukutin ajatusta, että ihmisen pitäisi käyttää koko elämänsä laihduttamiseen. Jos on ylipainoa, se on hyvä laihduttaa pois jo terveyssyistä. Mutta normaalipainon sisällä laihduttaminen on... no varmaan se voi olla harrastus siinä missä moni muukin asia.

Mutta jos elämä on hampaat irvessä muutaman kilon pudottamista normaalipainon sisällä siksi, että on "sirorakenteinen", kannattaa miettiä, onko oikeasti edes sirorakenteinen, kun se laihdutus kerran on niin hankalaa. Jokaisella on oma ihannepainonsa, eikä sen ylläpitämisen pitäisi terveellä ihmisellä ja terveellisillä elämäntavoilla olla vaikeaa.

Tämä. Itsekin normaalipainoisena olen kiinnostunut enemmän liikkumisesta kuin painon miettimisestä. Huomasin, että housut on alkaneet vähän kiristää ja lisäsin liikuntaa. Syy: miksi ostaa uusia vaatteita? Haen liikunnasta muutakin boostia elämääni, jaksamisen ja virkeyden näkökulmasta. Voisin painaa sitä tai tätä, mutta se ei lisää hyvinvointiani toisin kuin liikunta.

Vierailija
54/112 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

175cm ja 90kg. Olen jo laihduttanut muutaman kilon ja haluaisi painaa jotain 85kg.

Vierailija
55/112 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIKSI ALAPEUKUTATTE????

Esim. minä olen 163 cm ja painanut suurimman osan aikuisikääni 50 kg. Tällöin olen hoikka, en laiha. Stressin ym. myötä olen lihonut reilut 5 kg ihan vain syömällä päivittäin herkkuja (karkkia, pullaa, suklaata jne). Miksi en saisi laihduttaa normaalipainon sisällä painoon, jossa koen itseni kauniiksi sekä sopusuhtaiseksi ja minulla on hyvä olla?

Vierailija
56/112 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihdutus on helppoa, syö vähemmän kuin kuluttaa. Kaikki muu on tekosyitä.

Helpointa kun jättää turhat rasvaiset "ruoat" kuten juustot ym pois, sekä paljon höttöhiilareita sisältävät kuten vaaleat leivät.

Ei tarvitse edes liikkua enempää, kun vaan jättää liian mättämisen pois.

Hieno homma, tätähän me just kysyttiin :) Onko tämä sun vakio, minkä kiirehdit kertomaan joka ketjuun, missä hiukankin vihjataan painoon? Voi hyvää iltaa...

Vierailija
57/112 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

165cm ja 58kg. Haluaisin laihtua 5-6 kg.

Älä hyvänenaika enää laihduta! Sulle ne 5-6 kg LISÄÄ tekisi varmaan vain hyvää.

Olen 167 cm ja 73 kg. Nainen 25 v. Tavoite n. 64-65 kg.  Siitä alemmas ei houkuttele, sillä olen huomannut, että muodot katoaa jos on tuosta kevyempi.

Vierailija
58/112 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

170cm ja 57kg, haluaisin laihduttaa joku kolme kiloa

Vierailija
59/112 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

159cm/87kg ja laihtua haluaisin n. 30-35kg. 7kg tullut tässä raskaana ollessa, jospa lähtis kun synnytän.

Vierailija
60/112 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIKSI ALAPEUKUTATTE????

Esim. minä olen 163 cm ja painanut suurimman osan aikuisikääni 50 kg. Tällöin olen hoikka, en laiha. Stressin ym. myötä olen lihonut reilut 5 kg ihan vain syömällä päivittäin herkkuja (karkkia, pullaa, suklaata jne). Miksi en saisi laihduttaa normaalipainon sisällä painoon, jossa koen itseni kauniiksi sekä sopusuhtaiseksi ja minulla on hyvä olla?

Saat sinä toki tehdä ihan mitä tahansa. Mutta minusta sinun olisi järkevämpää lopettaa sokerin syönti ja miettiä, kuinka voisit välttää stressiä, kuin laihduttaa.

Sokeri ja stressi ovat terveydellesi haitallisempia kuin 55 kilon paino, ja painosi putoaa kyllä itsestään, jos henkilökohtainen ihannepainosi on 50 kg. Hyvä olo tulee ihan muualta kuin tietystä numerosta vaa'-an näytöllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan