Mikä on painosi/pituutesi ja paljonko haluat laihduttaa
olisi mahtavaa kuulla muiden lahdutustavoitteet ja miten paljon sitä painoa on tällä hetkellä. Itse painan 70 kiloa ja olen 170cm pitkä. Olen siis normaalioainoinen mutta vyötärönympöryys on yli 90 cm !! Eli vatsan alueelta pitäis saada rasvaa pois ja se on kyllä aika vaikeaa voin sanoa.
Kommentit (112)
160 cm 63 kg. 5 kiloa tarkoitus laihduttaa. Haluan pömppiksestä lähinnä eroon.
Vierailija kirjoitti:
Ensin laihdutetaan hiki hatussa normaalipainon alarajalle, kun ollaan "luonnostaan siroja". Sitten jos joku ihmettelee, miksi on niin laiha, niin huudetaan että etkö sä läski idiootti tajua, toiset on vaan luonnostaan siroja.
Ei ei ei nyt oot ymmärtänyt vähän väärin kuules...
Vierailija kirjoitti:
178cm ja 101kg. Haluan laihduttaa ainakin 30kg. Olen ollut lapsesta asti syömishäiriöinen. Paino on alimmillaan aikuisiällä ollut 63kg ja painavimmillaan 105kg. Itkettää..
N24
Saatko apua? Syömishäiriössä olis kaikkein tärkeintä aloittaa mielenterveydestä. Paino normalisoituu sen myötä.
168 cm ja 60 kg. Vaaka vaan masentaa, kun lukema vaan nousee, vaikka vyötärö kapenee...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin laihdutetaan hiki hatussa normaalipainon alarajalle, kun ollaan "luonnostaan siroja". Sitten jos joku ihmettelee, miksi on niin laiha, niin huudetaan että etkö sä läski idiootti tajua, toiset on vaan luonnostaan siroja.
Ei ei ei nyt oot ymmärtänyt vähän väärin kuules...
Minä olen ollut nuorempana ihan oikeasti niin hoikka, että ihmiset töissä avoimesti epäilivät anoreksiaa tai keliakiaa. En ole koskaan loukkaantunut asiasta, päinvastoin olen ymmärtänyt, että he ovat tarkoittaneet hyvää.
Sen sijaan olen kyllä nähnyt paljon näitä ikilaihduttajia, jotka kieltäytyvät joka pullapalasta ja vetävät vielä herneet nenuliin, jos joku uskaltaa sanoa, että ei sun tarttis laihduttaa. "Kun mulla on niin hyvä ja kevyt olo kun painan 49 (tai 59) kiloa!"
Mun mitat 170cm ja 57kg, mut haluaisin painaa 65kg, on vaan tosi vaikee saada kiloja
Hei vau kiitos kaikille vastanneille oli todella mielenkiintoista nähdä muidenkin tavoitteita! Toivottavasti kaikki onnistutte !
Terv ketjun aloittaja
Saa toki vielä laittaa mitat ja ajatukset :)
166cm ja 56kg. En haluaisi laihduttaa yhtään, vaan saada paremman kestävyyskunnon (esim. juoksemisessa) ja kenties vähän lihaksia. Tällä hetkellä lihasmassa on ihan olematon.
159 cm ja 86kg.
Tavoitteena saada vielä 26 kg pois, helmikuusta olen pudottanut jo 8kg 😊
Käytössä uusi lääke mysimba laihdutuksen tukena, toimii ainakin minulla kun hillitsee ruokahalua, loppu on itsestä kiinni
Olen 169 pitkä painoa 62 ja tyytyväinen olisin 59. Olen lihonut 2kiloa reilussa puolessa vuodessa
170cm ja 55kg. Alipainonen edelleen, vaikka syömishäiriön kanssa painittu enemmän tai vähemmän viimeset 10 vuotta. Kolmen vuoden aikana oon lihonu yli 10kg, ja tavote ois 60kg :)
Vierailija kirjoitti:
170cm ja 55kg. Alipainonen edelleen, vaikka syömishäiriön kanssa painittu enemmän tai vähemmän viimeset 10 vuotta. Kolmen vuoden aikana oon lihonu yli 10kg, ja tavote ois 60kg :)
Edit hups apua tää olikin paljonko haluaa laihduttaa..
171 cm ja 64 kiloa. En haluaisi laihtua, "muodot" ovat minulla reisissä ja takapuolessa, vyötäröni hoikka.
Mittasi kuulostavat ihanteellisilta. Ulkopuolisen silmin vartalosi on varmasti tasapainossa ja kaunis.
167, 86kg. Tavoite 70. Mulla on kuitenkin paljon lihasta, niin tiedän et 70 ei oo mulle liikaa! Kolmas päivä diettiä takana. We can do it!!!:)
177/70. Ekaa kertaa elämässäni paino alkaa seiskalla ja kyllä se vähän laittoi miettimään. Olin 25-vuotiaana 58 kg ja nyt 10 vuotta myöhemmin 70 kg. Onhan tuossa huima ero. Olin aina sitä mieltä, että voin mättää suuhuni mitä vaan ja pysyn hoikkana. No, tällä vauhdilla hoikkuus jää taakse hyvinkin pian. Eli syömiset syyniin.
Pari kiloa haluaisin laihtua.
161/58 ja haluaisin laihtua 4-8kg. Vuosi sitten painoin 53kg (ja siitä pari vuotta aiemmin 49kg), aloitin hormonaalisen ehkäisyn ja lihoin 5-6kg. Tarkkailen nyt syömistä ja liikkumista ja keväämmällä todennäköisesti lopetan pillerit, eivät muutenkaan sovi mulle.
46kg/170cm, tosin yritänkin saada painoani ylemmäs.