Mikä on painosi/pituutesi ja paljonko haluat laihduttaa
olisi mahtavaa kuulla muiden lahdutustavoitteet ja miten paljon sitä painoa on tällä hetkellä. Itse painan 70 kiloa ja olen 170cm pitkä. Olen siis normaalioainoinen mutta vyötärönympöryys on yli 90 cm !! Eli vatsan alueelta pitäis saada rasvaa pois ja se on kyllä aika vaikeaa voin sanoa.
Kommentit (112)
175 ja 60, en halua laihtua mutta kiinteyttää, varsinkin vatsaa.
Oon 176cm, ja 48kf. Pitäis laihtuu viel noin 20kg. Sillä oon läski.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin laihtua yli 50 kiloa eli täällä vähän isompi mamma :D olen 170 pitkä ja yli 100 kiloa. Raskasta kun tuntuu olevan niin yksin tämän ongelman kanssa .
Et ole yksin. Mä oon kytänny tätä ketjua, ja en oo kehdannu laittaa mitään, kun nolottaa kun kaikki on pienempiä.
Olen 164cm ja painan 109kg. 2 viikkoa olen nyt tiputtanut ja vajaa 4 kg on tippunut.
Haluaisin painon kutosella alkavaksi, eli matkaa on aivan pirusti.
Mä kannustan sua! Saman pituinen olen, mutta tulin alas 128 kilosta. Nyt painoa 84 kg. Olen maailman laiskin ja todellinen mestari keksimään tekosyitä, mutta ihmeitä tapahtuu. Paino on pysynyt näissä lukemissa jo pitkään, kun olen ollut sairas, mutta nyt pitäisi jatkaa taas. Tähtäin aluksi alle 80 kg ja siitä sitten pois kymppi vielä. Olo on niin mahtavan "kevyt" jo näillä lukemilla, etten ole suklaatakaan kaivannut. Oikeesti!
Onnittelut -4kg:sta! Hyvin alkaa. Tiukkana vaan !!! :)
Olen 160cm ja painan 60 kg. Ei juurikaan ylimääräistä, hoikka vyötärö jne.
Vierailija kirjoitti:
Olen 160cm ja painan 60 kg. Ei juurikaan ylimääräistä, hoikka vyötärö jne.
Mutta haluaisin painaa 55kg, jonka painoin vielä ennen kolmea lastani. Liikun kyllä nykyisin paaaaaljon enemmän, joten voipihan tuo ”painonnousu” olla ihan lihastakin.
Olen n 167 cm ja painan 85 kg... :D oisin tyytyväinen näin alkuun jos saisin pudotettua n. 20 kg!
115 kg / 165 cm, ja haluaisin laihtua 30-35 kg. Ja PITÄÄ SEN. Laihtunut olenkin jo useamman kerran, mutta...
Pituutta 170, painoa luultavasti jotain päälle 120, en ole muutamiin kuukausiin vaa'alla käynyt koska se vain ärsytti ja aiheutti syömättömyytä joka kostautui ahmimisena jnejne... Syömishäiriötä koko aikuisikä, ahmimista ja nälkiintymistä vuorotellen. Viime vuodet olen pysynyt aika samoissa mitoissa ja olen jo siihen tyytyväinen, mut onnellinen olisin jos joskus painaisin kaksinumeroisen luvun... 95 on semmonen haaveluku. Niin pitkään olen lihava ollut et "normaalipainosta" en edes haaveile. En halua täysin tuntematonta kroppaa.
165cm, 55kg. Olisi kivaa olla 50-kiloinen, rasva kertyy ikävästi vyötärölle niin etten näinkään ”kevyenä” näytä kovin hoikalta. Tahtoisin näyttää. Kiitän tästä pakkomielteestä avoimen läskikammoisia vanhempiani. Olin koko lapsuuteni ihan hoikassa kunnossa, mutta pitihän sitä esipuberteetti-ikäistä tyttöä vähän vahtia ja kommentoida syömisiä, ettei liikaa leviä...
165/62. "Normaalipaino" on ollut tämä viimeiset viisi vuotta. Lenkkeilyharrastuksen myötä haluaisin nähdä, kulkisinko nopeammin jos pudottaisin pari kiloa. Ulkoisia syitä laihdutukseen ei ole.
Olen 167cm ja painan 78 kiloa ja haluan laihtua 10 kiloa ihan terveyteni takia. En jaksa edes harrastaa liikuntaa.
198cm / 69kg