Vauva valitsi huonon syntymäpäivän...
Meillä oli la 31.3.2018 ja toivoin, että vauva syntyisi sinä tai seuraavana päivänä... No, vauva syntyi 3.4.2018 klo 17. Olisi syntynyt sitten edes 4.4. Olen ilmeisen neuroottinen numeroista. Siskoni lohdutti, että vauva itse valitsi päivänsä, mutta kun luettelen lapsen sotua 030418, se ei ole mielestäni mitenkään looginen.. parillisia ja parittomia numeroita jne.
Kiinnostiko teitä ollenkaan lapsenne syntymäpäivän päivämäärä? Miksi/miksi ei? En tiedä johtuuko tää jostain hormoneista, mutta koittakaa kannustaa. Tiedän, että se on vain syntymäpäivä..
Kommentit (105)
Ilkiä kirjoitti:
Vanhempani halusivat minun syntyvän 1.9.99 koska heistä päivämäärä olisi ollut hauska. Arvatkaa synnyinkö seuraavana päivänä, lälläslää...
No onhan tuokin aika hauska.
Kaksi kertaa yhdeksän on yhtä kuin kaksi yhdeksää. 2.9.99
3+4+2 = 9
1 + 8 = 9
Välissä 0.
Ihan looginen nurmerosarja. Vauva vaan valitsi liian vaikean koska äiti on näköjään tyhmempi laskemaan kuin lapsensa.
No nyt on keksitty kunnon trolli :D
Vierailija kirjoitti:
Laske 3+1=4x2=8
Kaikki luvut löytyvät. 3,4,2, 1 ja 8.
Hitto miten surkeeta matematiikkaa! 3+1 ei ole yhtä suuri kuin 4x2!
Kyshullu :::D miks pitää tehdä lapsia jos ei älyä ettei ne aina synny kuten ihana mutsi haluis
Säälin sinua ap ;) oma vauvani syntyi nimittäin 02.02. Klo 20.20, päivä sattui vielä olemaan yhden isovanhemman syntymäpäivä.
On mullakin parillisia ja parittomia numeroita
170696
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laske 3+1=4x2=8
Kaikki luvut löytyvät. 3,4,2, 1 ja 8.
Hitto miten surkeeta matematiikkaa! 3+1 ei ole yhtä suuri kuin 4x2!
Tarkoitinkin 3+1=4 ja 4x2=8.
Miten 1.4. olisi ollut yhtään sen parempi päivämäärä? Onhan siinäkin parittomia ja parillisia lukuja sekaisin.
Eikö sulla oo ikinä ollut mitään oikeita murheita elämässä, voi tulla melkoisena shokkina oikeat vastoinkäymiset, jos iniset jostain päivämäärästä... Mulle merkitsee se, että lapsi on terve ja voi hyvin. Mutta juu meitä on monenlaisia.
Älä välitä, kun lapsia on tarpeeksi, et enää stressaa turhista. Mä en edes vieläkään muista meidän 1v kuopuksen sotua.
Tuhma vauva! Ei vaan, mitä mä just oikein luin?
En ymmärrä logiikkaasi, vaikka olen matemaattiseen mallinnukseen erikoistunut tohtorikoulutettava.
Millä logiikalla 31.3.2018 olisi ollut parempi? Onhan siinäkin parillisia ja parittomia numeroita?
Tähän ongelmaan on vain yksi ainoa ratkaisu: tee kansalaisaloite, jossa vaaditaan poistettavaksi kalenterista parittomilta kuukausilta parilliset päivät ja parillisilta parittomat. Sitten lisäksi poistetaan parittomilta vuosilta parilliset kombinaatiot ja parillisilta parittomat. Kun tämä on mennyt läpi rukataan kellonaikoja vastaavasti. Ei kenenkään tule kärsiä epäloogisesta syntymäajasta!
Minua harmitti paljon enemmän se, että lapsi sai vain kaksi apgar-pistettä.
Itse syntynyt 15.11. ja lapsi 14.12. ja monesti tulee hetken tenkapå jos täytyy jossain lapsen syntymäaika kertoa, tulee usein vastattua 15.12. tai 12.11. 😄
Hei ap, jos yhtään lohduttaa niin minä olen syntynyt 3.4. ja minulle se on aina ollut looginen: peräkkäiset numerot. Olen aina pitänyt huhtikuun alun syntymäpäivästä, siihen on (yleensä) liittynyt kevään alku ja aika usein myös pääsiäinen osuu sen ympärille.
Loppukuun isompien lukumääriin päivämäärät ei tunnu yhtään niin hyviltä. :)