Vauva valitsi huonon syntymäpäivän...
Meillä oli la 31.3.2018 ja toivoin, että vauva syntyisi sinä tai seuraavana päivänä... No, vauva syntyi 3.4.2018 klo 17. Olisi syntynyt sitten edes 4.4. Olen ilmeisen neuroottinen numeroista. Siskoni lohdutti, että vauva itse valitsi päivänsä, mutta kun luettelen lapsen sotua 030418, se ei ole mielestäni mitenkään looginen.. parillisia ja parittomia numeroita jne.
Kiinnostiko teitä ollenkaan lapsenne syntymäpäivän päivämäärä? Miksi/miksi ei? En tiedä johtuuko tää jostain hormoneista, mutta koittakaa kannustaa. Tiedän, että se on vain syntymäpäivä..
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
On mullakin parillisia ja parittomia numeroita
170696
7-1=6 ja 9 on 6 väärinpäin. 😉
Anna adoptioon, eihän tuollaisesta vauvasta mitään tule.
Parempi tuuri seuraavan kanssa.
Mä taas toivoin että vauvani syntyisi vuoden ensimmäisenä päivänä, mutta loppuvuoden vauva tuli. Pääsin ajatuksesta yli, tsemppiä!
Heh, itsekin nuorena ajattelin vähän samalla tavalla. Äitini syntyi 1.1, minä 2.2 ja pojalleni laskettu aika olisi ollut 3.3, mutta tuopa syntyi 9 päivää etuajassa. No, elämä on :) Kyllä siitä yli pääsee.
Minulla on lapset 15.05.2010 ja 30.10.2015. Minusta tuo on kiehtovaa, miten ne sopivat niin hyvin toisiinsa. 15x2=30 ja 5x2=10. Tuplaavat toisensa. Ja itse olen syntynyt 2.12 eli olen se "x2". Tietty olisi loogisempi, jos olisin itse syntynyt 2.2.
Ap:n vauva on syntynyt hieman hassuna ajankohtana, mutta kaipa noistakin numeroista voi jotain saada irti, jos vain miettii ja pohtii...
Tuskin olet mitään synnyttänyt :)
0/5
Ei kai sillä syntymäpäivällä niin väliä?
Minua harmittaisi enemmän vammainen lapsi tai aikuisena tyhmä, ilkeä sekä ruma ja lihava jälkeläinen.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai sillä syntymäpäivällä niin väliä?
Minua harmittaisi enemmän vammainen lapsi tai aikuisena tyhmä, ilkeä sekä ruma ja lihava jälkeläinen.
Totta kai lapsen terveys, luonne, kehitys yms. ovat paljon oleellisimpia asioita kuin numerot. Mutta samoin numeroilla on oma merkitys, varsinkin numeroihmisille. Annetaan ihmisten olla sellaisia kuin ovat. Jos jollekin koko universumi koostuu erilaisista luvuista, numeroista ja laskutoimituksista niin ei sen ei-numeroihmisten persuuksia tulisi kutittaa.
Laskettu aika oli tammikuun alussa, lapsi syntyi joulukuun lopussa. Valitettavasti näin, saa paljon huonommat eväät elämään :( mutta rakas lapsi on.
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään numeroilla ole merkitystä, kuten ei silmien värillä tai kengän koollakaan. Mutta kyllähän ne mukana kulkevat läpi elämän.
Itse asiassa silmien värillä ja kengän koolla on jotain merkitystä. Kengän koko vaikuttaa siihen, miten helposti löytää kenkiä itselleen. Silmien väri taas vaikuttaa esim. siihen, mitkä värit sopivat itselleen ja toki ulkonäköön ylipäänsä. Erityisen kauniin väriset silmät kaunistavat koko ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea sitä saa lukea! Toiset painiskelevat lapsettomuushoitojen ja vanhemman kuoleman kanssa, ja toiset pelkääväät, että lapsi sattuu syntymään vääränä, siis "ei-kiehtovana" päivänä. Voisitko eritellä miten se syntymäpäivä "määrittää" edes osittain lapsen elämää?
Kysy siltä, joka on syntynyt jouluaattona. Oliko kiva kun ei koskaan saanut viettää erilisiä synttäreitä vaan kaikki meni aina jouluhössäyksen alle? Oliko?
Oli! Sain esim. parempia lahjoja, kun oli yhdistetty joulu- ja synttärilahja. Lisäksi oli aina hulluna hyvää ruokaa JA kakkua.
T. Toinen jouluna syntynyt
Minulla yksi lapsista syntynyt samana päivänä kuin aapeen. Vuosi vaan eri. En ole ikinä ajatellut, että syntymäaika olisi huono, kenenkään muunkaan kohdalla. Päivä kuin päivä.
Toivottavasti lapsi saa pian uudet vanhemmat!
Mun eka syntyi äitienpäivänä ja tokalla oli la isänpäivän tienoilla. Ajattelin että olis kiva jos toka syntyis isänpäivänä. No, ei syntynyt, enkä sitä viitsinyt jäädä harmittelemaan. Asiaa joka ei ole omissa käsissä on turha jossitella ja miettiä.
Minä taas synnyin 29.2. Olisin toivonut että päivä olisi ollut 1.3., ei siksi että karkauspäivä on vain kerran neljässä vuodessa, vaan siksi että päivämäärä olisi ollut jotenkin napakka ja täsmällinen.
No meille kun syntyi lapsi, niin olimme miehen kanssa kiitollisia, että lapsi syntyi elossa eikä ollut edes lääkärien ennustusten mukaan vammainen vaikka olikin pieni, heikko ja sairasteli aluksi paljon. Ei siinä välitetty siitä, että syntymäpäivä ja jopa kellonaika oli täynnä parittomia numeroita tai että hän syntyi muuten huonoon aikaan. Ainoa huoli oli se, että hän syntyi siinä mielessä huonoon aikaan, että syntyi 6 viikkoa ennen laskettua aikaa ja mielelläni olisin pitänyt hänet kohdussa laskettuun aikaan asti.
Onneksi lapsesi ei syntynyt aprillipäivänä niin kuin minä. Aluksi sukulaiset eivät kuuleman mukaan meinanneet uskoa, että vanhemmilleni oli syntynyt lapsi, pitivät sitä aprillipilana ja koko elämäni ajan olen saanut kuulla kuittailua olevani aprillipila ja että minä syntymäpäiväni mukaan pilailen paljon.
Jospa saa vaikka mukavan sotun, joka on yhteydessä syntymäpäivään kuten mulla, tyyliin: 100696-1007.
Onneksi meillä lapset tajusivat syntyä juuri laskettuna päivänä jolloin me miehen kanssa täytimme vuosia. Ensin syntyi 16.4.2014 poika samana päivänä kun mieheni Juha täytti 30 ja poika nimettiin isänsä kaimaksi. Sitten 30.5.2016 syntyi tyttö samana päivänä kun minä täytin 30 ja sai saman nimen kuin minä eli Emmi. Nyt odotan kaksosia joiden laskettu aika on kesäkuun 24 päivä ja uskon, että he syntyvät sinä päivänä. He ovat tyttö ja poika jotka saavat nimet Juho ja Emmi eli melkein isänsä ja isoveljensä ja äitinsä ja isosiskonsa. Siitäkin olen onnellinen, että isoveli ehtii täyttää 4 ja isosisko 2 ennen kuin vauvat syntyvät. Enempää lapsia emme hanki ja jos hankimmekin, niin hankimme vielä 2 tai 4 lasta lisää niin että lapsia on 6 tai 8. Paritonta määrää lapsia emme halua sillä jos lapsia on vaikka 3, 5 tai 7 niin niistä 2, 4 tai 6 kulkevat pareittain ja yksi on ylimääräinen tuntien itsensä ylijäämälapseksi ja hylkiöksi perheessään.
Mun tuttu ajoitti keisarinleikkauksen niin, että vauva syntyi just ystävänpäivänä. Ja nimikin tuli ystävänpäivän mukaan lapselle.