Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vauva valitsi huonon syntymäpäivän...

Vierailija
05.04.2018 |

Meillä oli la 31.3.2018 ja toivoin, että vauva syntyisi sinä tai seuraavana päivänä... No, vauva syntyi 3.4.2018 klo 17. Olisi syntynyt sitten edes 4.4. Olen ilmeisen neuroottinen numeroista. Siskoni lohdutti, että vauva itse valitsi päivänsä, mutta kun luettelen lapsen sotua 030418, se ei ole mielestäni mitenkään looginen.. parillisia ja parittomia numeroita jne.

Kiinnostiko teitä ollenkaan lapsenne syntymäpäivän päivämäärä? Miksi/miksi ei? En tiedä johtuuko tää jostain hormoneista, mutta koittakaa kannustaa. Tiedän, että se on vain syntymäpäivä..

Kommentit (105)

Vierailija
81/105 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ymmärrän ap:ta, minun kahdella ensimmäisellä lapsella on ns. nätti syntymäpäivä ja kolmannen päiväksi tuli ei niin nätti. Sitä on vaikea selittää, se vain näyttää ja kuulostaa töksähtävämmältä kuin kahden muun. Olen oppinut hyväksymään päivän ja itse asiassa loppuosan kanssa siinä on paljonkin yhtymäkohtaa minun syntymäpäivään. Syntymäpäivissämme on tasan kymmenen päivän ero ja olemme syntyneet samassa kuussa. Hänen loppuosan viimeiset kaksi numeroa on minun syntymävuosi.

Olen numeroihminen vaikken matemaattinen, muistan esim. epäloogisia numerosarjoja ulkoa ja jos satun katsahtamaan digitaalikelloa ja se näyttää vaikkapa minun syntymäpäivää tai 00:00 niin olen mielessäni, että hahaa jes! Enkä ole pakko-oireinen tai mielenterveyspotilas enkä ole näistä kenellekään ikinä maininnut :D

Olen huomannut kolmen lapsen äitinä, että he tuovat mukanaan asioita, jotka vanhempien pitää oppia hyväksymään. Esim. haastellisen esikoisen olen ajatellut tulleen omana persoonanaan opettamaan meitä vanhempia. Kuopuksella on omia tehtäviään, näemmä mm. äidin numeromieltymysten muokkaaminen ;)

Vierailija
82/105 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellinen äiti ov. kirjoitti:

Onneksi meillä lapset tajusivat syntyä juuri laskettuna päivänä jolloin me miehen kanssa täytimme vuosia. Ensin syntyi 16.4.2014 poika samana päivänä kun mieheni Juha täytti 30 ja poika nimettiin isänsä kaimaksi. Sitten 30.5.2016 syntyi tyttö samana päivänä kun minä täytin 30 ja sai saman nimen kuin minä eli Emmi. Nyt odotan kaksosia joiden laskettu aika on kesäkuun 24 päivä ja uskon, että he syntyvät sinä päivänä. He ovat tyttö ja poika jotka saavat nimet Juho ja Emmi eli melkein isänsä ja isoveljensä ja äitinsä ja isosiskonsa. Siitäkin olen onnellinen, että isoveli ehtii täyttää 4 ja isosisko 2 ennen kuin vauvat syntyvät. Enempää lapsia emme hanki ja jos hankimmekin, niin hankimme vielä 2 tai 4 lasta lisää niin että lapsia on 6 tai 8. Paritonta määrää lapsia emme halua sillä jos lapsia on vaikka 3, 5 tai 7 niin niistä 2, 4 tai 6 kulkevat pareittain ja yksi on ylimääräinen tuntien itsensä ylijäämälapseksi ja hylkiöksi perheessään.

Kannattaako noin "fiksun" lisääntyä ollenkaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/105 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

3.4. -18

3+4+1=8

Vierailija
84/105 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen vika, kun pani vääränä päivänä ja omasi, kun annoit panna. Anna adoptioon, ettei lapsen tarvitse kuulla, että on syntyny vääränä päivänä.

Pyysit asiallista vastausta, mutta kysymys on niiiiin hölmö.

3.4. syntyneitä mm. Alec Baldwin, Doris Day ja Marlon Brando.

Vierailija
85/105 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli la 31.3.2018 ja toivoin, että vauva syntyisi sinä tai seuraavana päivänä... No, vauva syntyi 3.4.2018 klo 17. Olisi syntynyt sitten edes 4.4. Olen ilmeisen neuroottinen numeroista. Siskoni lohdutti, että vauva itse valitsi päivänsä, mutta kun luettelen lapsen sotua 030418, se ei ole mielestäni mitenkään looginen.. parillisia ja parittomia numeroita jne.

Kiinnostiko teitä ollenkaan lapsenne syntymäpäivän päivämäärä? Miksi/miksi ei? En tiedä johtuuko tää jostain hormoneista, mutta koittakaa kannustaa. Tiedän, että se on vain syntymäpäivä..

Koittakaa kannustaa.

No kyllä paikan valitsit - täältähän sitä kannustusta saa 🙄

Mammat kyllä "kannustaa"

Vierailija
86/105 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauva valitsi päivän syntyä? Just. Uskot varmaan astrologiaan? Sääliksi käy lasta. Olisipa syntynyt toiseen perheeseen.

Vierailija
87/105 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilusti ennenaikasena syntyneen ja vakavasti sairaan lapsen äitinä en oikeasti edes tiedä mitä sanoa tähän. Ollaan vietetty lähes koko vuosi sairaalassa. Olen onnellinen kun lapsi on elossa. Mä toivon, et nämä on jotain trolleja.

Vierailija
88/105 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, itsekin nuorena ajattelin vähän samalla tavalla. Äitini syntyi 1.1, minä 2.2 ja pojalleni laskettu aika olisi ollut 3.3, mutta tuopa syntyi 9 päivää etuajassa. No, elämä on :) Kyllä siitä yli pääsee.

Tapasin kerran poikani ikäisen pojan (ei siis päivälleen), jolla on sama syntymäpäivä kuin minulla, hänen äidillään on sama syntymäpäivä kuin minun äidilläni, äidinäidit sentään ovat syntyneet ihan eri aikaan vuodesta... voi harmi!

Vierailija
89/105 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ja mun lapsella on samat numerot syntymäajoissa mutta vaan eri järjestyksessä.

Tyyliin 06051982 ja 15062008. Onneksi syntyi 10pvää ennen laskettua aikaa. 😉

Vierailija
90/105 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma syntymäpäiväni on 12.3.4567, kateelliset neurootikot parijonoon!

Vierailija
91/105 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ja mun lapsella on samat numerot syntymäajoissa mutta vaan eri järjestyksessä.

Tyyliin 06051982 ja 15062008. Onneksi syntyi 10pvää ennen laskettua aikaa. 😉

Niin. Näissä syntymäajoissa on se 8kpl:tta numeroita, onhan se kummallista että 10 vaihtoehdosta juuri TE kaksi olette saaneet nämä suorastaan maagiset yhdistelmät. Voi hyvää päivää. 😂

Vierailija
92/105 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla häiritsee vaan se, etten koskaan muista oliko se 14.3 vai 15.3 😂 jollain lapsuuden kaverilla oli synttärit 15.3... Mutta 15.3.15 olisi helpompi muistaa!

Ja joo, turhasta huolehdit. Äly hoi.

Vierailija
93/105 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tällaisten avausten takia luen vauvapalstaa. Avartaa omaa mieltä, kun tajuaa kuinka kummallisia ja erilaisia ihmisiä onkaan olemassa. Perusarki kun menee omassa kuplassa.

Vierailija
94/105 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjaah... Mun nuorin on syntynyt 251213. Jouluyönä tarkemmin sanottuna. Ei haittaa mua mitenkään, en sitten tiedä haittaako häntä isompana.

Vierailija
95/105 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun vauva syntyi mun isän 60-vuotis päivänä. Toivottavasti sun vauvasta tulee yhtä hyvä tyyppi kun mun isä 👍

Vierailija
96/105 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun lapsi adoptioon ja uutta koittamaan, jos seuraava tajuaisi syntyä parempana päivänä. Ihme juntti, siis 030418? Ei taas miettinyt vanhempia sitten ollenkaan. Jospa seuraava olisi vähän fiksumpi.

Vierailija
97/105 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syntynyt 3.4. ja elänyt tasapainoista elämää. Unohda hassu murheesi ja anna lapselle tasapainoinen tulevaisuus

Vierailija
98/105 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä laskettu aika oli 6.6. 1996.

Ei toteutunut.

Vauva "valitsi" paremmin.

Vierailija
99/105 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna pois se! Kuulemma helppoa ja normaalia!

Vierailija
100/105 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä epäloogista tuossa on..? Saati epäviehättävää... vai epäkiinnostavaa?

Nolla, kolme, nolla, neljä, yks, kahdeksan.

Maailman loogisin! 3+4 on seitsemän. 1-8 on -7. Näin ollen seitsemän miinus seitsemän on nolla. Ympyrä sulkeutuu!

Nolla on hieno ja harvinainen luku. Se on myös ainoa luku, joka on sekä reaaliluku että imaginaariluku.