Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vauva valitsi huonon syntymäpäivän...

Vierailija
05.04.2018 |

Meillä oli la 31.3.2018 ja toivoin, että vauva syntyisi sinä tai seuraavana päivänä... No, vauva syntyi 3.4.2018 klo 17. Olisi syntynyt sitten edes 4.4. Olen ilmeisen neuroottinen numeroista. Siskoni lohdutti, että vauva itse valitsi päivänsä, mutta kun luettelen lapsen sotua 030418, se ei ole mielestäni mitenkään looginen.. parillisia ja parittomia numeroita jne.

Kiinnostiko teitä ollenkaan lapsenne syntymäpäivän päivämäärä? Miksi/miksi ei? En tiedä johtuuko tää jostain hormoneista, mutta koittakaa kannustaa. Tiedän, että se on vain syntymäpäivä..

Kommentit (105)

Vierailija
101/105 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun keskenmeno valitsi myös tosi huonon ajankohdan juuri ennen äitienpäivää. Tosin hyvää päivää sellaiselle ei taida ollakaaan. Joten ap, sure sinä vaan lapsesi väärää syntymäpäivää, jos siihen on tarvetta.

Vierailija
102/105 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen taikauskoinen numerosta 13. Toivoin aina ( kolme lasta) , että he eivät syntyisi 13 päivä. Esikoisen laskettu aika oli vielä 13.2. Jännitin sitä oikeesti. Onneksemme vauva syntyi jo 8.2. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/105 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on helppo ja mukava sanoa, kolmas neljättä. Kuin olisi vaikka kahdeskymmenes yhdeksäs yhdettätoista.

Vierailija
104/105 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te kommentoijat numeroista jauhatte, kun ketjun aiheena on pakko-oireinen häiriö?

Vierailija
105/105 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ne on ne hormonit! Tiedän itsekin kun synnytyksen jälkeen rupes ihan kunnolla kaiken maailman asiat ahistaa ja ärsyttää. Se menee ohi kyllä, voit olla varma 😁